Hoe lang ben jij het al dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik houd er gewoon niet van. Ik leefde al bijna vegetarisch op een ministukje bij het avondeten na. Dat heb ik toen geschrapt en nu eet ik het gewoon niet meer.
Dus nu ben je dun, wit en slap?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik houd er gewoon niet van. Ik leefde al bijna vegetarisch op een ministukje bij het avondeten na. Dat heb ik toen geschrapt en nu eet ik het gewoon niet meer.
Ja als ik het helemaal niet meer at wel. En nu 3 jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij het al dan?
En vonden je ouders dat dan wel goed?
Dat vind ik gek joh..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als ik het helemaal niet meer at wel. En nu 3 jaar.
Nee, ik heb een kleur, reserves en spieren.quote:
mits aangebrand vleesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.... ja want van vlees word je dik, neger en stijf?
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haat dit soort dagen... Wel super veel werk nog aan opleiding maar tevens geen zin en nog 3 weken de tijd.. Kan me tijd beter besteden om terrasje te pakken
ik pas over 5 weken hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?
Beter verzet je vandaag veel werk, het weer wordt dit weekend toch nog mooier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haat dit soort dagen... Wel super veel werk nog aan opleiding maar tevens geen zin en nog 3 weken de tijd.. Kan me tijd beter besteden om terrasje te pakken
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik houd niet van vlees. Niet omdat het zo zielug is
Deze week is week 5 , 6 , 7 ,8 is tentamenweek maar ik geen toetsenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 weken de tijd? Huh, wanneer hebben jullie vakantie?
Nee, alleen van kip.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.... ja want van vlees word je dik, neger en stijf?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kleur, reserves en spieren.
wat een kip zeg.quote:
Nou omdat ik als niet-vegetariėr wordt geacht heel veel vlees tot mij te nemen. En dat wil ik niet, maar ik mocht niet zo'n halve vegetariėr worden van mijn ouders dus eet het maar helemaal niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |