Waarom bezorgen jullie niet buiten 9-5 om?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan alleen eieren en friet maken.
Ik kan zeggen dat het patat is maar daar heb ik notes voor gekregen vroeger en dat zou nu funest zijn voor mijn voortbestaan..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan alleen eieren en friet maken.
Direct die vrijdag had ik al een potentieel juweeltje ontmoet. Ik ben niet zo heel graag single, dus ik heb het erop gegokt.quote:
Waarom zou ik een kloon aanmaken als de enige die ik heb Brennevinandcigarettes. al is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dan zal het Seagal of WD wel zijn geweest.
Een jaar en een maand en een dag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sweet. Hoe lang hebben jullie eigenlijk al?
Ah, oké. Succes ermee dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Direct die vrijdag had ik al een potentieel juweeltje ontmoet. Ik ben niet zo heel graag single, dus ik heb het erop gegokt.
Dat gebeurt wel, maar enkel per vrachtwagen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom bezorgen jullie niet buiten 9-5 om?
En waarom kan ik op de site het aflever adres niet veranderen? Ze kunnen blijven langskomen wat ze willen, maar er is toch niemand thuis
.
Oké, hoe regel ik dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar enkel per vrachtwagen.
Ik had niet eens gezien dat jij er alweer was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon aanmaken als de enige die ik heb Brennevinandcigarettes. al is.
Maar het belangrijkste is; praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat het patat is maar daar heb ik notes voor gekregen vroeger en dat zou nu funest zijn voor mijn voortbestaan..
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, oké. Succes ermee dan.
Waarom is het uitgegaan trouwens?
Al like, tien uur gisteravond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat jij er alweer was.
Van wiens kant voelde het niet meer zo heel geweldig? Van haar kant, de jouwe of allebei?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.
Huh, nu heb ik ook iets gemist denk ik. Welk foutje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.
Hij noemde haar een keer Bragi tijdens de seks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nu heb ik ook iets gemist denk ik. Welk foutje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |