Wattes?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.
Wat een knurft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
Die kutmongool wenst niet te praten, zijn pa ook niet, dan kan ie wat mij betreft een partij schaatsen in zijn kankerhol steken. "Vriend" noemt zich dat dan. Oplichter noem ik dat.
link?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mattie.En ik heb een bruin opberghoesje.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.
Kamper.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, hij is wel goud. Zilver is voor pussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Zonnebrillen zijn sowieso voor pussies. Beetje tof doen met onnodige dingen.
Net zoals zonnebrandolie hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Zonnebrillen zijn sowieso voor pussies. Beetje tof doen met onnodige dingen.
Vraag maar aan Bragi. Mijn geheugen laat het afweten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mozy, wat is er allemaal gebeurd dan? De hoogtepunten van die 7 maanden tijd?
Achterstevoren met een sok in de mond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..
kan ik even bij lezen, lutserquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom moet jij meteen een link hebben, knuppel.
Ik zie ook donkergroen door mijn Ray Ban, maar dat vind ik een aangename afwisseling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eerst deze, maar ik werd echt fucking gek van dan groenbruine zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |