abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82240981
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mozy, wat is er allemaal gebeurd dan? De hoogtepunten van die 7 maanden tijd?
Bragi... Zie boven..
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:21:41 #227
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82240996
Tasjes voor zonnebrillen? de tering.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_82240999
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
Ik hoor een brandweerauto.
Steden en dorpen die geen brandweerwagens hebben.
pi_82241003
ray-ban, zijn toch die brillen van 100 euro?
pi_82241011
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef Bragi het volgende:

[..]

In mijn geval wel, ja.
Altijd notenolie factor 5, broeder. Dat is voor de eckte.
pi_82241023
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
ray-ban, zijn toch die brillen van 100 euro?
Geen idee, net alsof ik die zelf betaal.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:22:26 #232
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82241025
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:

[..]

Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..
De zon draagt een zonnebril om niet te veel blootgesteld te worden aan mij.

Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_82241032
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ik zie ook donkergroen door mijn Ray Ban, maar dat vind ik een aangename afwisseling.
Ik kan daar niet tegen, dan word ik echt gek. Ik heb alleen zonnebrillen met bruine glazen, dat vind ik het meest aangename.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82241046
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef wise het volgende:
Net alsof jij die los in je broekzak of jaszak duwt.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:23:01 #235
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82241056
Er moet wel een steekje los zitten als je bereid bent om honderd euro te betalen voor een fucking ZONNEBRIL.
pi_82241061
quote:
ik kreeg gratis hoesje bij mijn zonnebril.. meer niet nodig
pi_82241064
quote:
Wat zeg jij tasje. Dat is gewoon een opberg hoesje, homo.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:23:21 #238
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82241071
waaaaaaaaarm gek
I never workout
pi_82241085
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Bragi het volgende:
Er moet wel een steekje los zitten als je bereid bent om honderd euro te betalen voor een fucking ZONNEBRIL.
Ik kreeg hem van mama.
pi_82241089
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik kan daar niet tegen, dan word ik echt gek. Ik heb alleen zonnebrillen met bruine glazen, dat vind ik het meest aangename.
Ik doe die toch alleen op bij de meertjes waar we vaker liggen en op het strand. Voor de rest heb ik die andere altijd op als de zon schijnt.
pi_82241098
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
waaaaaaaaarm gek
Ik zal je eens laten zweten.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:24:01 #242
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82241108
We hebben een vakantie geboekt met vrienden, zes man. We zouden mooi naar Lloret gaan met het vliegtuig. Dit hebben we in januari geboekt, iedereen heeft zijn tijd gehad om wensen, data en andere zooi aan te geven. We kwamen dus gezamenlijk op dit uit.

Vorige week gaf er één iemand aan niet meer mee te gaan. Waarom? Hij is sporter en kon één of ander contract tekenen. Hierbij zaten enkele voorwaarden aan verbonden, waaronder een niet nader te noemen verplichting ten tijde dat we in Spanje zouden zitten. Dit was niet te verplaatsen, te annuleren voor hem dus hij moest de vakantie annuleren. Geen probleem, maar hij dacht dat hij klaar was met het betalen van de annuleringskosten en dat zijn aanbetaling weg zou zijn. Niet dus, aangezien ik had aangegeven dat we met zes man voor één appartement hadden betaald en dat dit dus zou veranderen. Daar had hij niet aangedacht of wat dan ook.

Nu kwam de aap uit de mouw. Na lang gesteggel over betaling kwam het er op neer dat hij zich niet aangesproken voelde om ons te vergoeden. Wij moeten per persoon ¤100,- bijleggen. Meneer voelde zich coulant door ¤20,- vroegboekkorting en ¤27,- administratiekosten per persoon te vergoeden. Daar was ik het dus absoluut niet mee eens, niet vanwege de kosten, vanwege het principe. Als iedereen zo makkelijk zou afzeggen zonder een gegronde reden, was het heel makkelijk. Maar de rest van mijn vrienden vonden een bijdrage van ¤55,- geen probleem en zeiden dat ik niet zo moest kankeren. Ik zei dat het gewoon pure oplichting was.

Als laatste troef zou ik vanavond met zijn ouders gaan praten, met zijn vader kon ik altijd wel goed overweg. Vandaag sms'te ik dan ook netjes dat ik vanavond graag zou langskomen voor een normaal gesprek. Dat kon niet, zijn ouders hadden er geen belang bij en ik kon zijn pa wel +/- 3 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, hij zei dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, want we waren volwassen. Tegelijkertijd stak hij wel een belerend verhaal af over dat we vrienden waren en dat je dan moest geven en nemen. Tot ik zei "ja, tot op een zekere hoogte, maar dit is oplichting". Toen kreeg ik een grote mond dat ik niet moest interrupteren, waarna ik zei dat als hij bij dit standpunt bleef ik niets meer met hem of zijn familie te maken wilde hebben.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:24:08 #243
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82241111
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik kreeg hem van mama.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, hoor.
pi_82241121
quote:
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Geen idee, net alsof ik die zelf betaal.
pi_82241133
quote:
Je hebt ze

En dan ga je 1x naar strand en ga je erop zitten of krassen door het zand.. Nee doe mij maar mooie Polar dan.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:24:45 #246
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82241138
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben een vakantie geboekt met vrienden, zes man. We zouden mooi naar Lloret gaan met het vliegtuig. Dit hebben we in januari geboekt, iedereen heeft zijn tijd gehad om wensen, data en andere zooi aan te geven. We kwamen dus gezamenlijk op dit uit.

Vorige week gaf er één iemand aan niet meer mee te gaan. Waarom? Hij is sporter en kon één of ander contract tekenen. Hierbij zaten enkele voorwaarden aan verbonden, waaronder een niet nader te noemen verplichting ten tijde dat we in Spanje zouden zitten. Dit was niet te verplaatsen, te annuleren voor hem dus hij moest de vakantie annuleren. Geen probleem, maar hij dacht dat hij klaar was met het betalen van de annuleringskosten en dat zijn aanbetaling weg zou zijn. Niet dus, aangezien ik had aangegeven dat we met zes man voor één appartement hadden betaald en dat dit dus zou veranderen. Daar had hij niet aangedacht of wat dan ook.

Nu kwam de aap uit de mouw. Na lang gesteggel over betaling kwam het er op neer dat hij zich niet aangesproken voelde om ons te vergoeden. Wij moeten per persoon ¤100,- bijleggen. Meneer voelde zich coulant door ¤20,- vroegboekkorting en ¤27,- administratiekosten per persoon te vergoeden. Daar was ik het dus absoluut niet mee eens, niet vanwege de kosten, vanwege het principe. Als iedereen zo makkelijk zou afzeggen zonder een gegronde reden, was het heel makkelijk. Maar de rest van mijn vrienden vonden een bijdrage van ¤55,- geen probleem en zeiden dat ik niet zo moest kankeren. Ik zei dat het gewoon pure oplichting was.

Als laatste troef zou ik vanavond met zijn ouders gaan praten, met zijn vader kon ik altijd wel goed overweg. Vandaag sms'te ik dan ook netjes dat ik vanavond graag zou langskomen voor een normaal gesprek. Dat kon niet, zijn ouders hadden er geen belang bij en ik kon zijn pa wel +/- 3 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, hij zei dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, want we waren volwassen. Tegelijkertijd stak hij wel een belerend verhaal af over dat we vrienden waren en dat je dan moest geven en nemen. Tot ik zei "ja, tot op een zekere hoogte, maar dit is oplichting". Toen kreeg ik een grote mond dat ik niet moest interrupteren, waarna ik zei dat als hij bij dit standpunt bleef ik niets meer met hem of zijn familie te maken wilde hebben.
Voordat ik begin met lezen: is dit een van de seksverhalen van oops.nl? In dat geval heb ik 'm al gelezen.
pi_82241153
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Mozy het volgende:

[..]

Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.
kankerstreek. Hoeft ie bij mij niet te proberen
pi_82241160
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Ik doe die toch alleen op bij de meertjes waar we vaker liggen en op het strand. Voor de rest heb ik die andere altijd op als de zon schijnt.
Ik heb die groene glazen Aviator van papa wel eens op in de auto als ik mijn zonnebril vergeten was, menG wat is de wereld kil en koud in groen tinten.
pi_82241189
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef Bragi het volgende:

[..]

Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, hoor.
Maar ik val wel onder die groep.
pi_82241193
Bragi, noem de hoogtepunten die Kurk in 7 maanden heeft gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')