Ohh, lieffquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.
Johan de Pedo.quote:
zelf eten gemaakt of uit eten geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar? Ik ben daar supervisor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen al een uur over geklaagd en nu ben ik alleen nog maar bozer.
Die wilde ik eerst kopen, volgens mij is dat wel een hele goede/fijnequote:
met Frans-bloed moet dat toch wel lukkenquote:
Ligt eraan welke vestiging.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lult.
Zo niet, wil ik nu een klacht bij je indienen.
Tien plus punten voor jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met deze doe ik rustig aan. De spanning erin houden.
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
met Frans-bloed moet dat toch wel lukkenZelfs ik kan het met mijn kunsten
als ontbijt? surequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?
Slakken en kikkers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Reetveter heeft mijn timeline op twitter verneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |