Lijkt wel erg veel op een iPhone/iPod touch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Zal ik dit ding halen?
http://www.mp3shop.nl/pro(...)i-2-touch-16-gb.html
Dit is een creativequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je alleen muziek wilt zou ik zoiets niet kopen. Koop dan gewoon speler met normaal schermpje die echt goede kwaliteit heeft... Creative, sony
DIT IS CREATIVEquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je alleen muziek wilt zou ik zoiets niet kopen. Koop dan gewoon speler met normaal schermpje die echt goede kwaliteit heeft... Creative, sony
Klopt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt wel erg veel op een iPhone/iPod touch.
hoofd ploegendienst dus? Wel vroeg 6:00. Dan draag ik me nog ff 1 uurtje omquote:
De P van priscilla en de vis van elvis?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Combineer ze en lees Potloodvis. Dat is ten minste wat ik dacht te zien.
Ja ik bevestig je merk keuze alleenquote:
That's what I thought.quote:
Ik las alleen P en Vis. Die skitta daartussen zag ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De P van priscilla en de vis van elvis?
Ehh..no.
Ja, ik weet het. Is maar tijdelijk, want in september begint het vervolg van de opleiding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoofd ploegendienst dus? Wel vroeg 6:00. Dan draag ik me nog ff 1 uurtje om
Whehe, maar vertel. Hoe was het gisteren, ik accepteer geen hosselverhalenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik las alleen P en Vis. Die skitta daartussen zag ik niet.
Was jij wel JDP?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeker zeker![]()
Mijn dank gaat uit naar Remlof
ah oiuquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Is maar tijdelijk, want in september begint het vervolg van de opleiding.
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe, maar vertel. Hoe was het gisteren, ik accepteer geen hosselverhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |