in de praktijk is dat inderdaad maar zo'n 30%. en zelfs dan werk je niet tot maart want je krijgt er ook veel voor terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het belastingsysteem? Je betaalt geen 60% over je hele inkomen.
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het belastingsysteem? Je betaalt geen 60% over je hele inkomen.
Allemaal door VVD-beleidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.
Duvel toch op man, ik dacht dat Rutte veel stond te liegen maar het kan blijkbaar nog straffer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.
Je gaat voorbij aan het feit dat die belastingen ook vaak een stuk minder zijn per saldo, na aftrek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef joeysmod het volgende:
Stelletje schijt communisten.
In Rusland moeten jullie wezen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:
De SP zou eenmoeten verdienen, maar het is zo'n mongolenpartij dat ik het toch een
moet geven.
quote:
Inderdaad. Hij is erg goed bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef RealZeus het volgende:
Het is jammer dat Roemer er niet wat eerder was. Ik zag gisteren bij DWDD een paar geniale vergelijkingen van de man voorbij komen.
Ik zie ze niet met argumenten aankomen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef ZeroBrinkman het volgende:
Harry van Bommel kan op mijn stem rekenen. Scherpe geest.
Jij = Geboren in 1992. Geen enkel besef van wat er speelt daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]![]()
Iemand die de Hamas steunt en de Palestijnen oproept tot een religieuze oorlog.
Eigenlijk is dit helemaal niet om te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef ZeroBrinkman het volgende:
[..]
Jij = Geboren in 1992. Geen enkel besef van wat er speelt daar.Ik weet niks van de situatie omdat ik van '92 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de argumentatie!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:
Maar nu even niet met je rechterhand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef 2cv het volgende:
Ik stem SP.
SP stemmen is ongeveer hetzelfde als voor de aanstormende intercity springen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik zweef nog steeeds tussen de SP en GL
Dan moet je voor jezelf echt nagaan waar je prioriteiten liggen. Wat vindt je belangrijker? Meer privacy of dat de sociale zekerheid in stand blijft, of de zorg toegankelijk voor iedereen. Overigens is SP ook al de grootste privacy voorvechter in de tweede kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:54 schreef NorthernStar het volgende:
Meestal ben ik er ver voor de verkiezingen er al wel uit maar twijfel nu tussen de SP en de Piraten
Ik zie wel als ik in het hokje sta.
Fout, GroenLinks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moet je voor jezelf echt nagaan waar je prioriteiten liggen. Wat vindt je belangrijker? Meer privacy of dat de sociale zekerheid in stand blijft, of de zorg toegankelijk voor iedereen. Overigens is SP ook al de grootste privacy voorvechter in de tweede kamer.
Nou, zoveel scheelt het niet:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Fout, GroenLinks.
Van de partijen die hebben geregeerd D66
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef GrotePierFR het volgende:
Stem SP vandaag mensen, de enige juiste partij die voor zijn idealen staat!
Quoted for truth!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:39 schreef GrotePierFR het volgende:
Stem SP vandaag mensen, de enige juiste partij die voor zijn idealen staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door JoaC op 09-06-2010 11:22:40 ][quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef JoaC het volgende:
Idealisme en realisme zijn twee verschillende dingen
Net zo goed is iets anders dan evenveel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar iedereen die zegt dat de SP niet realistisch is heeft zich onvoldoende verdiept in de standpunten en de noodzaak van bepaalde hervormingen / bezuinigingen waar andere partijen voor pleiten.
Daarnaast maakt de SP gewoon andere keuzes, want de SP bezuinigt natuurlijk net zo goed.
Ja daarover verschillen de meningen. Zoveel bezuinigen als de VVD bijvoorbeeld doet is ook niet nodig, en de VVD legt de rekening volledig bij chronisch zieken en gehandicapten en uitkeringsgerechtigden, zij worden onder de VVD "kapot belast".quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Net zo goed is iets anders dan evenveel.
"Niet kapotbezuinigen" roepen, maar wel kapot belasten is niet realistisch
Typerend voor het klassenbeleid van de VVD is het voorstel om de oude regeling van een tegemoetkoming-schoolboeken voor 'arme' gezinnen af te schaffen... Mensen die het al steeds slechter krijgen bij de VVD en nu straffen ze ook nog de kinderen die vooruit willen komen. Schandelijk. VVD, beschermende elitepartij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja daarover verschillen de meningen. Zoveel bezuinigen als de VVD bijvoorbeeld doet is ook niet nodig, en de VVD legt de rekening volledig bij chronisch zieken en gehandicapten en uitkeringsgerechtigden, zij worden onder de VVD "kapot belast".
Ik sta voor andere keuzes.
Er zijn trouwens signalen dat er sowieso niet zoveel hoeft te worden bezuinigd, ik verwijs je daarvoor graag naar dit topic: Links helpt de rijken rijker maken.
400 miljoen ophalen bij de WSW is zeker de definitie van sociaal-liberaal.... want dat doet D66quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Net zo goed is iets anders dan evenveel.
"Niet kapotbezuinigen" roepen, maar wel kapot belasten is niet realistisch
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef JoaC het volgende:
Idealisme en realisme zijn twee verschillende dingenIdealistisch én realistisch. Het kán. Stem SPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Licht toe aub.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Junglebeast het volgende:
Gewoon doen.. stem zeker niet strategisch op Cohen.
Dat is toch niet zo moeilijk, links moet zogenaamd op de PVDA stemmen om een rechts kabinet te voorkomen. Bullshit trouwensquote:
en dan staan ze er weer naast en pvda ook..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Zo net op de SP gestemd. Nu hopen op veel zetels!
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.
Bovendien kan een partij in de kamer ook invloed uitoefenen.
Precies met haar wetsvoorstellen omtrent de verbetering van de thuiszorg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.
D66 deed het laatst ook zo goed in de regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
In het geval van een paars kabinet zijn we over 4 jaar sowieso de grootste partij aan de linkerkant van de Kamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef Klonk het volgende:
SP gestemd
lang getwijfeld of ik toch een strategische stem op de PvdA zou doen maar toch mijn hart gevolgd en SP gestemd
Op het moment kan ik ook niks opbrengen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Op het moment kan ik ook niks opbregen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.
Één pot nat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 16:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
Heb ik ook gedaan........ in 2006
Nu op de PVV
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef TheDocter het volgende:
De SP. Hoe triest.
Ga gewoon maar werken voor je geld ofzo. LOSERS.
De SP. Hoe triest.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef henrydg het volgende:
Volgens de fokkers zou de SP 8 zetels krijgen.
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de emoticon die bij SP'ers hoort.
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was toch ook waar Roemer tevreden mee zou zijn ?
meen me dat aantal te kunnen herinneren.
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef ZeroBrinkman het volgende:
[..]
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Zou best knap zijn, voor een 16-jarigequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou best knap zijn, voor een 16-jarige
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijn
eeeeeeeejjj ga jij niet zo brutaal doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoor
De SP. Hoe triest.
Tot je 16e ben je verplicht op school te zittenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |