quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef TheDocter het volgende:
De SP. Hoe triest.
Ga gewoon maar werken voor je geld ofzo. LOSERS.
De SP. Hoe triest.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef henrydg het volgende:
Volgens de fokkers zou de SP 8 zetels krijgen.
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de emoticon die bij SP'ers hoort.
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was toch ook waar Roemer tevreden mee zou zijn ?
meen me dat aantal te kunnen herinneren.
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef ZeroBrinkman het volgende:
[..]
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Zou best knap zijn, voor een 16-jarigequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou best knap zijn, voor een 16-jarige
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijn
eeeeeeeejjj ga jij niet zo brutaal doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoor
De SP. Hoe triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |