en dan staan ze er weer naast en pvda ook..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Zo net op de SP gestemd. Nu hopen op veel zetels!
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.
Bovendien kan een partij in de kamer ook invloed uitoefenen.
Precies met haar wetsvoorstellen omtrent de verbetering van de thuiszorg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.
D66 deed het laatst ook zo goed in de regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
In het geval van een paars kabinet zijn we over 4 jaar sowieso de grootste partij aan de linkerkant van de Kamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef Klonk het volgende:
SP gestemd
lang getwijfeld of ik toch een strategische stem op de PvdA zou doen maar toch mijn hart gevolgd en SP gestemd
Op het moment kan ik ook niks opbrengen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Op het moment kan ik ook niks opbregen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.
Één pot nat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 16:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
Heb ik ook gedaan........ in 2006
Nu op de PVV
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef TheDocter het volgende:
De SP. Hoe triest.
Ga gewoon maar werken voor je geld ofzo. LOSERS.
De SP. Hoe triest.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef henrydg het volgende:
Volgens de fokkers zou de SP 8 zetels krijgen.
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de emoticon die bij SP'ers hoort.
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga over een paar jaar een van die verdieners worden van grote bedragen, en ik denk erover SP te stemmen, later.
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was toch ook waar Roemer tevreden mee zou zijn ?
meen me dat aantal te kunnen herinneren.
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan werken, daar verdien je meer mee dan met die uitkeringen van je.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef ZeroBrinkman het volgende:
[..]
Gok van niet . 8 Zetels zou een groot verlies zijn. Een schande ende afgang zou het wezen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een econometrist van uitkeringen leeft, ik dacht het niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Zou best knap zijn, voor een 16-jarigequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Man ik weet wie je bent. Je bent al jaren werkloos. Ik heb je in de gaten jongeman.
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou best knap zijn, voor een 16-jarige
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dan ik 16 zou zijn?![]()
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben 16 en zou volgens jou al jaren werkloos zijn
eeeeeeeejjj ga jij niet zo brutaal doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij zichzelf hoor
De SP. Hoe triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |