Doe is niet pesten. anders maak ik je zwartquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel, wat een debiel ben je ook, hè. Sukkel.
Wel correct blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef MrChill007 het volgende:
Ali, komt er niets anders uit jouw mond dan alleen maar troep, beledigingen naar iemand die allang niet meer met je bezighoudt? groei jij nooit? heb je geen sociale sociaal leven? ken je mij? heb ik je wat gedaan? wat dan? waarom houdt je je bezig met mij? een verklaring zou ik erg op prijs stellen. natuurlijk ben je niet verplicht, maar houdt dan je beledigende commentaar voor je dan naar mij gericht. jeetje zeg..
mja, alles verder goed broer?
Nou, ik erger mij aan mensen die na 100 jaar dat ik ze niet gesproken heb, nog bezig houden met me. denk ik bij mezelf: mens, ga toch potje knikkeren, via internet terroriseren is makkelijk. maar in echt durven ze nooitquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:09 schreef IHVK het volgende:
Hoi
hoi hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Rookert het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Godverkut
Voor het eerst hard dronken geweest...Ik drink volgens mij nooit meer
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Godverkut
Voor het eerst hard dronken geweest...Ik drink volgens mij nooit meer
Jaquote:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.htmlquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja
Was laatste feest met mensen van school iedereen bij elkaar en alcohol was gratis. Ze hadden fucking groot feest georganiseerd bij rijke opa en oma. Ik dacht dat ik op Neverland was zo fucking groot...
Maarja ik drink bijna nooit en was dus al snel dronken en op het eind van de avond had ik nog een fles wijn in m'n hand...Tja die kwam er een half uur later al snel eruit![]()
![]()
![]()
Alleen op Turken kan je in tijden van nood vertrouwen "quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Gelukkig was zo'n Turk bij me...Die heeft me geholpen anders was ik zwaar de lul
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Hebben ze je op dumpert gezet?
Zonder Turken was ik niet dronken gewordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen op Turken kan je in tijden van nood vertrouwen "".
Zure smaak en shitquote:
Dat is ook chill. 1,5 week geleden gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de boulevard rijden..Ff op het strand hangen
skinnydippingquote:
Chillquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
skinnydipping
Alleen zwemmen in een meer is echt chill
In Turkije in Karadeniz gezwommen om 6 uur 's ochtends ofzo...Fucking chill...Helemaal niemand en dan gewoon rustig ronddobberen
Ik ga altijd naar een dorp op vakantie. Dan is het 1 weg oversteken en dan ben je op het strand. Lekker dichtbij, weinig mensen, bakker is gewoon open enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Chill
Maar waar ik heenga zijn alleen riviertjes of hele grote stuwmeren, beide niet echt veilig om in te zwemmen.
Raar zeg :Squote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef IHVK het volgende:
Maar er is weinig animo altijd voor zwemmen :S
Ik krijg nu zin om terug naar oman te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar een dorp op vakantie. Dan is het 1 weg oversteken en dan ben je op het strand. Lekker dichtbij, weinig mensen, bakker is gewoon open enzo![]()
Ik heb best wel zin in vakantie nu
IHVK is dronkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken enzo op fok ofzo -luie wik
WTFWat is deze.
Duitserquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook chill. 1,5 week geleden gedaan.
We gingen zelfs barbecuen in een kuil in het zand ofzo.
Kleine kuil, daar past nog geen bratwurstbierbuik inquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
zo zag het eruit:
http://i48.tinypic.com/2wegmyw.jpgv
Gelukkig ik dacht bijna dat ik Duits was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kleine kuil, daar past nog geen bratwurstbierbuik in
Heb je een rijbewijs dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik wil gaan rijden...Kan dat nu eigenlijk wel?
Laatste slok was 10 uur geleden ofzo
quote:Alcohol
Je lever doet er 1 à 1,5 uur over om een standaardglas alcohol af te breken.
Stel dat je 3 standaardglazen bier gedronken hebt, dan is dit 3 tot 4,5 uur na gebruik nog aantoonbaar.
Mensen die kartonnen pakken water kopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
zo zag het eruit:
http://i48.tinypic.com/2wegmyw.jpgv
Het was 25 cent + ik ben een arme student.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die kartonnen pakken water kopen![]()
.
Je wordt toch geen spoorknor he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik in het huis van mijn ouders 100x zo goed kan leren dan in R'dam. Gelukkig heb ik een OV-kaart.
Alleen voor de tentamenwekenquote:
Sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen voor de tentamenweken. En eigenlijk is het wel fijn dat als je wakker wordt er al een bak koffie + ontbijt voor je klaarstaat
![]()
.
Als je een baan hebt wens je snel in je pensioen te zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Wat ging het studiejaar weer absurd snel trouwens.
Wel redelijk. Dit laatste trimester vooral. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik veel vakantie heb genomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Wat ging het studiejaar weer absurd snel trouwens.
Ik ga straks hopelijk twee baantjes a la 10 euro per uur pwnen. En dat 8-12 uur per week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga aan mijn CV werken, ik moet wel een baan.
Ik ben nu mijn reserves aan het uitgeven.
Al gesolliciteerd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga straks hopelijk twee baantjes a la 10 euro per uur pwnen.
Inschrijven bij Randstad ofzo, heb het nu ook maar gedaan, ga volgende week 3,5 uur stemmen tellen op woensdag voor 30 euroquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga aan mijn CV werken, ik moet wel een baan.
Ik ben nu mijn reserves aan het uitgeven.
Ja, één van 4 of 8 uur per week krijg ik vrijwel zeker vanwege mijn goeie cijfers en pwnende Engels-skills en de andere krijg ik deze week te horenquote:
Stemmen tellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Inschrijven bij Randstad ofzo, heb het nu ook maar gedaan, ga volgende week 3,5 uur stemmen tellen op woensdag voor 30 euroIs eenmalig maar toch even snel hersenloos 8,5 euro per uur
Ja, heel random, maar ik wil even geld hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stemmen tellen.
Wel lekker verdiend inderdaad.![]()
Wat vinden jullie van horeca?
Ayçaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef IHVK het volgende:
Ik reageerde op jou o.us ik quotte je alleen niet.
Die luie Zuid-Europeanen verpesten het weerquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
Ja sowieso.
GIsteren op RTLZ trouwens, dat beleggers zich zorgen maken, werkeloosheid in Zuid-Europa toeneemt, euro daalt.
Gaat wel een uitwerking hebben allemaal denk ik, dus je kan beter snel beginnen met zoeken.
IHVK kan als bouncerturk bij Hollywood of een koffieshop gaan werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, heel random, maar ik wil even geld hebben![]()
Horeca verdient best redelijk, maar is ook wel vermoeiend, maar dat kan weer worden opgeheven door leuke collega's of klanten. Ligt heel erg aan waar je werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom, en ik heb people skills () nodig, dus lijken dit mij ook wel gepaste baantjes in tegenstelling tot vakkenvullen of zo.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:36 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Doe is niet pesten. anders maak ik je zwart
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef MrChill007 het volgende:
Ali, komt er niets anders uit jouw mond dan alleen maar troep, beledigingen naar iemand die allang niet meer met je bezighoudt? groei jij nooit? heb je geen sociale leven? ken je mij? heb ik je wat gedaan? wat dan? waarom houdt je je bezig met mij? een verklaring zou ik erg op prijs stellen. natuurlijk ben je niet verplicht, maar houdt dan je beledigende commentaar voor je dan naar mij gericht. jeetje zeg..
mja, alles verder goed broer?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nou, ik erger mij aan mensen die na 100 jaar dat ik ze niet gesproken heb, nog bezig houden met me. denk ik bij mezelf: mens, ga toch potje knikkeren, via internet terroriseren is makkelijk. maar in echt durven ze nooit
Dat is wel veel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, Gonu 2 komt eraan. Als hij de kust hard raakt zullen er wel weer een paar duizend doden vallen.
Het land is niet op extreme regenval gebouwd. Viaducten die instorten, kleine lawines van bergen, valleien die volstromen... Het is elke keer weer raak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel veel.
Laten we hope van niet dan.
Nu je dit gelezen hebt, wil ik graag dat je me met rust laat. anders maak ik je dood vieze jood! je weet hoe bekend ik sta bij mensen, en welke connecties ik hebquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nu je dit gelezen hebt, wil ik graag dat je me met rust laat. anders maak ik je dood vieze jood! je weet hoe bekend ik sta bij mensen, en welke connecties ik hebbeter fock je niet met mij want ik fock 10 x harder terug bradda
Ik vinde mooi man. ik zie dat je veranderd bent. normaal heb je altijd in 10 A4'rtjes je mening. ben trots op je broer. word nog wel wat met jou.quote:
STFU, serieus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik vinde mooi man. ik zie dat je veranderd bent. normaal heb je altijd in 10 A4'rtjes je mening. ben trots op je broer. word nog wel wat met jou.
Slaan helpt als je je negatieve energie kwijt wilt. Als het moet moet het. Mijn vader zei: altijd terug slaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Slaan is weggaan!
Later zegt ie in Hart van Nederland: "Ik bedoelde het figuurlijk! Het was altijd een rustige jongenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Slaan helpt als je je negatieve energie kwijt wilt. Als het moet moet het. Mijn vader zei: altijd terug slaan.
die koppen van nieuwsberichten zijn gaar man laatste tijd. klopt geen fuck van. nieuws van tegenwoordige tijd zuigt als de tering. en dan heb ik het niet eens over de inhoudt van het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-spuiten-harder.html
Populair-wetenschappelijke faaltitels.
´Spuiten harder´quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-spuiten-harder.html
Populair-wetenschappelijke faaltitels.
Ineens van gedachte verander.t...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef MrChill007 het volgende:
bilmi is nog wel lief
maar Ayca staat aan kant van dinges en dinges.
drm weetje.. neyse s. et
mag jullie wel hoor..soms
maar IHVK en wikwaka meer!
geen marokkanen hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
Haten is verlaten![]()
wollah etc blabla turkenzijnbeter
</3quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ineens van gedachte verander.t...wik doet dommer dan ik tegen jou dusssssssssssssssssssssss
Mensen die op de PvdA stemmen omdat het een partij voor Kees en Rita (en Murat en Achmed) is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat het een 'gewone' partij is.
Sowieso mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die op de PvdA stemmen omdat het een partij voor Kees en Rita (en Murat en Achmed) is.
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat het een 'gewone' partij is.
Je mag er best op stemmen, maar weet dan ook waarom je erop stemt.![]()
Wel slim met die reclames. Heel overtuigend.![]()
Zijn ook hele goede reclames, spreekt mensen aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.
Het is natuurlijk gewoon verkapte reclame, en het volk moet overtuigd worden door dingen die hen aanspreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn ook hele goede reclames, spreekt mensen aan.
Maar in feite is het nietszeggend. Alsof andere partijen voor geweld zijn of tegen veiligheid.
Over een week verkiezingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon verkapte reclame, en het volk moet overtuigd worden door dingen die hen aanspreken.
Ik vind het toch wel grappig hoor, zelfs in de kleinste dorpjes in Drenthe heeft men billboards met levensgrote posters van de lijsttrekkers geplaatstquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Over een week verkiezingen.
Ik zou het liefst PvdA-VVD-D66 zien eigenlijk.
Maar goed, ik denk dat de kans er niet heel groot op is.
We zien wel, het is ook mooi als het gezeik dan afgelopen, campagnes is echt de tijd van veel moddergooien.
Klopt, de emotieve ratio is hoog, ook al zijn het retorische trucjes die makkelijk te ontmaskeren zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.
Oh, echt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Over een week verkiezingen.
Ik zou het liefst PvdA-VVD-D66 zien eigenlijk.
Maar goed, ik denk dat de kans er niet heel groot op is.
We zien wel, het is ook mooi als het gezeik dan afgelopen, campagnes is echt de tijd van veel moddergooien.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Rita ook heel leuk. Ik hoop dat ze haar zetel houdt. Valt er weer wat te lachen.
Ja.quote:
NIet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De politiek is er niet om te lachen!
Wat een kneusjes zijn het ookquote:
Good thinking.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Zorgt voor evenwicht. En bovendien is de VVD in beginsel een liberale partij. Dus kan heel goed.
Die domheidquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
NIet?
Wel om te schofferen dan?
Zij begon met uitdagen voorzitter.![]()
jij doet me denke aan erkek fatma. drm mag ik jou graag meer dan de nadere hier. de boys hier zijkn wel ok.. alleen die 2 die ik ne topnoemde rooker ook btwquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ineens van gedachte verander.t...wik doet dommer dan ik tegen jou dusssssssssssssssssssssss
bacterie in wc wc pot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is israil?
Ik denk dat ik een alcoholcontrole niet overleefd had...Deze rit heb ik dan wel weer overleefd...Ff lekker uitgeblazen aan het strandquote:
ama helaas ben ik geen erkek fatmaquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
jij doet me denke aan erkek fatma. drm mag ik jou graag meer dan de nadere hier. de boys hier zijkn wel ok.. alleen die 2 die ik ne topnoemde rooker ook btw
ayca is ook liefmmja ze is billies met dinges..drm mja
eigenlijk is gwn iedereen leif joh
Stomme bierreclames.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je geen bier drinkt, het is ONS bier
Spreek Nederlands, johquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ama helaas ben ik geen erkek fatma![]()
met wie is ayca billies, onu diyip duryon
Ja jammer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
TEDtalks - Ideas worth spreading
Echt interessantIk ga er zeker een keer heen als ik kan, er is er 1 vrijdag in Rotterdam in het Luxor, alleen die is al volgeboekt, het is dan ook gratis
Hmm, daar las ik geloof ik ook iets over op de uni.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
TEDtalks - Ideas worth spreading
Echt interessantIk ga er zeker een keer heen als ik kan, er is er 1 vrijdag in Rotterdam in het Luxor, alleen die is al volgeboekt, het is dan ook gratis
Ah okequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is workshop assistant. Ik denk dat dat ik voor de 8 uur ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
Ik ben verdomme verkouden geworden gisterenIn fucking JUNI
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
Btw Wik, fijn die bagger cd
Cool story, Hansel.
Ah okequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nergens, ik snapte hem nadat ik het had gepost.
WTF IS DATquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Ok nieuw onderwerp voor presentatie; Jonestown
Ja, gezellig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
met die sekteleider enzomoet het nog even lezen
Succes![]()
quote:
KLB is mijn stekkie. Punt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Edit mijn post jong, en het zal je bezuren!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, die KLB-inwijding die je hebt gekregen.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef zarGon het volgende:
Zit je nu stiekem de notes van iedereen te lezen?
Zogenaamd beroepsgeheim zeker, dit soort praktijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jup. Zelfs 'gechat' in topicnotes..
Omdat ik geen geliefde fokgebruiker ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af waarom jij nog geen mod bent geworden...
Leugens. Jij bent best geschikt als mod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ik geen geliefde fokgebruiker ben.
Mod worden is toegeven dat je te veel fokt. Ik blijf liever tegen mezelf zeggen dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leugens. Jij bent best geschikt als mod.
Ga je naar Turkije dit jaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja ik ook, o.us.Ik sta nu op overgaan en de kans dat de toetsweek daar verandering in gaat brengen...
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.quote:
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige landquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.Ga jij nog weg?
Nee, want in Turkije verveel ik me nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige land
Europeanen op vakantie in zonnige landen en all-in resortsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Beide.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
De beste van het VWO of de beste Turk van het VWO?
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Grapjurk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beide.Stamp je trots dus maar de grond in.. en het zal vast niet aan m'n school liggen, want op de basisschool was hetzelfde het geval...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik je kan het gewoon niet hebben dat het zo slecht is gesteld met je Hollanders he...![]()
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triestquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee jij denkt altijd dat iets naar jou is gericht, de quote betekende niet dat jij in NL zitten kutter zou vinden of wat dan ook.. al verwoord je het wel zo. Git bacin yapsin sana,quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triest
Ik vind het geweldig om met dikke duitsers en russen bier te drinken en voetbal te kijken. Nu STFU en fix me een broodje.
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
RoW_0 draag het dan ook niet! Wat ben jij voor Turk
Ja want ik houd van rap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
Je moet een keer je kop uit een imam halen man![]()
[..]
Oh, in Nederlands....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerd
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja want ik houd van rap.![]()
Ik houd niet van metal en niet van rap
ik word echt gek van jouquote:
Is goed hoor, ik ben helemaal niet meer in Drenthe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word echt gek van jou
af
asdfjsdfjksdjfkadskfas
fik kom je afmaken in drenthe
Senin gibi geri zekali gormedim.. yine ne alaka bu ya? Ik zeg dat je een nepturk bent omdat je metal luistert (wat ik overigens niet meende) en jij betrekt erbij dat een echte turk eerder metal zou luisteren dan rap, alsof ik van rap houd (en nu bepaal jij ineens wat een echte turk is?)quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijk
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
Mof :/quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
eigen rooster makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is Joran ook een ontzettende randdebiel.
Vraag je dat aan mij? off...??¿¿quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben ik trots op mrchill
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
er zit zo'n wijf naast me met boers accent gaat ze de stemwijzer doen en praten over de islam en bij het resultaat: aaah neee PVV? hoe kan dat ... aaaah neeeeeeeeeee
Mongoolquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!
haa zo. ok man. waarom staat dan daarzow dat je Pure Turk bent?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er trots op ben een mof te zijn
joodse turk weet jew elquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:05 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
haa zo. ok man. waarom staat dan daarzow dat je Pure Turk bent?
Koop een netbook of ga gewoon lekker thuis fokken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Of.. mensen die de hele tijd vragen wat je aan het doen bent. Kijk naar je eigen scherm, damn.Of: wat is dat? wat is dit?
Rotop.
En hoe moet ze dan internetten op haar netbook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een netbook of ga gewoon lekker thuis fokken.
http://www.dumpert.nl/med(...)in_ten_huwelijk.htmlquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/276601/46afbd08/een_bewussie.html
Via het draadloze netwerk op school?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
En hoe moet ze dan internetten op haar netbook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |