Ga je naar Turkije dit jaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja ik ook, o.us.Ik sta nu op overgaan en de kans dat de toetsweek daar verandering in gaat brengen...
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.quote:
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige landquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.Ga jij nog weg?
Nee, want in Turkije verveel ik me nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige land
Europeanen op vakantie in zonnige landen en all-in resortsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Beide.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
De beste van het VWO of de beste Turk van het VWO?
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Grapjurk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beide.Stamp je trots dus maar de grond in.. en het zal vast niet aan m'n school liggen, want op de basisschool was hetzelfde het geval...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik je kan het gewoon niet hebben dat het zo slecht is gesteld met je Hollanders he...![]()
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triestquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee jij denkt altijd dat iets naar jou is gericht, de quote betekende niet dat jij in NL zitten kutter zou vinden of wat dan ook.. al verwoord je het wel zo. Git bacin yapsin sana,quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triest
Ik vind het geweldig om met dikke duitsers en russen bier te drinken en voetbal te kijken. Nu STFU en fix me een broodje.
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |