quote:
KLB is mijn stekkie. Punt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Edit mijn post jong, en het zal je bezuren!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, die KLB-inwijding die je hebt gekregen.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef zarGon het volgende:
Zit je nu stiekem de notes van iedereen te lezen?
Zogenaamd beroepsgeheim zeker, dit soort praktijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jup. Zelfs 'gechat' in topicnotes..
Omdat ik geen geliefde fokgebruiker ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af waarom jij nog geen mod bent geworden...
Leugens. Jij bent best geschikt als mod.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ik geen geliefde fokgebruiker ben.
Mod worden is toegeven dat je te veel fokt. Ik blijf liever tegen mezelf zeggen dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leugens. Jij bent best geschikt als mod.
Ga je naar Turkije dit jaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja ik ook, o.us.Ik sta nu op overgaan en de kans dat de toetsweek daar verandering in gaat brengen...
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.quote:
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige landquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, dat wordt hier letterlijk doodvervelen.Ga jij nog weg?
Nee, want in Turkije verveel ik me nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, nou, misschien ligt dat meer aan jezelf dan aan ons prachtige land
Europeanen op vakantie in zonnige landen en all-in resortsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Beide.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
De beste van het VWO of de beste Turk van het VWO?
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef RoW_0 het volgende:
3,5 weken turkijeWK kijken met dikke Duitsers en vervelende Russen dus.
Grapjurk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beide.Stamp je trots dus maar de grond in.. en het zal vast niet aan m'n school liggen, want op de basisschool was hetzelfde het geval...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik je kan het gewoon niet hebben dat het zo slecht is gesteld met je Hollanders he...![]()
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triestquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Liever dikke Duitsers en vervelende Russen dan zeven weken lang Nederland..
Nee jij denkt altijd dat iets naar jou is gericht, de quote betekende niet dat jij in NL zitten kutter zou vinden of wat dan ook.. al verwoord je het wel zo. Git bacin yapsin sana,quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat mensen dan ook zeggen, jij voelt je altijd beledigd he. Ik vind je diep triest
Ik vind het geweldig om met dikke duitsers en russen bier te drinken en voetbal te kijken. Nu STFU en fix me een broodje.
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand die met moeite haar X'ste jaar gaat halen, zogenaamd het beste van het vwo is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
RoW_0 draag het dan ook niet! Wat ben jij voor Turk
Ja want ik houd van rap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
Je moet een keer je kop uit een imam halen man![]()
[..]
Oh, in Nederlands....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerd
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja want ik houd van rap.![]()
Ik houd niet van metal en niet van rap
ik word echt gek van jouquote:
Is goed hoor, ik ben helemaal niet meer in Drenthe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word echt gek van jou
af
asdfjsdfjksdjfkadskfas
fik kom je afmaken in drenthe
Senin gibi geri zekali gormedim.. yine ne alaka bu ya? Ik zeg dat je een nepturk bent omdat je metal luistert (wat ik overigens niet meende) en jij betrekt erbij dat een echte turk eerder metal zou luisteren dan rap, alsof ik van rap houd (en nu bepaal jij ineens wat een echte turk is?)quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijk
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
Mof :/quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
eigen rooster makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is Joran ook een ontzettende randdebiel.
Vraag je dat aan mij? off...??¿¿quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben ik trots op mrchill
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
er zit zo'n wijf naast me met boers accent gaat ze de stemwijzer doen en praten over de islam en bij het resultaat: aaah neee PVV? hoe kan dat ... aaaah neeeeeeeeeee
Mongoolquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!
haa zo. ok man. waarom staat dan daarzow dat je Pure Turk bent?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er trots op ben een mof te zijn
joodse turk weet jew elquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:05 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
haa zo. ok man. waarom staat dan daarzow dat je Pure Turk bent?
Koop een netbook of ga gewoon lekker thuis fokken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Of.. mensen die de hele tijd vragen wat je aan het doen bent. Kijk naar je eigen scherm, damn.Of: wat is dat? wat is dit?
Rotop.
En hoe moet ze dan internetten op haar netbook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een netbook of ga gewoon lekker thuis fokken.
http://www.dumpert.nl/med(...)in_ten_huwelijk.htmlquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:47 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/276601/46afbd08/een_bewussie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |