Serieus, ik zag net nog een gozer in zo'n shirt op Utrecht centraal lopenquote:
Ik vind jou diep en diep achterlijk. Echte Turken hebben meer met metal dan rap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
RoW_0 draag het dan ook niet! Wat ben jij voor Turk
Hahaha.. jij legt me echt woorden in de mond, rap ne alaka???quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik vind jou diep en diep achterlijk. Echte Turken hebben meer met metal dan rap.
Omdat echte Turken zeker V-halzen moeten dragen en rondjes moeten rijden in een BMW?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha.. jij legt me echt woorden in de mond, rap ne alaka???
Nee die maken Turken belachelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat echte Turken zeker V-halzen moeten dragen en rondjes moeten rijden in een BMW?
Jij bepaalt wat "Echte-turk" zijn?
Onzintekst is juist leuk om te lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Helemaal mee eens, 9 van de 10 keer is het toch onzintekst, en toch zijn er mensen die het gaan lezen "".
Ken je klassiekers manquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Fortitude het volgende:
1969 Beach California. Daar was toen volgens mij een enorm goed feest. Ik heb minimaal 3 shirts waar dat op staat.
Die ken ik wel. Maar slaan al die shirts op dat nummer? Het lijkt me eerder een wazig hype waar ze maar naar grijpen bij gebrek aan iets zinnigs op zo'n shirt te zetten.quote:
Dat de 69 uit 'summer of 69' niet op het jaartal slaat hoef ik niet te vertellen toch?quote:
Zolang ik thuis woon echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
Je moeder wil dat je eindelijk eens seksueel actief wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |