quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
RoW_0 draag het dan ook niet! Wat ben jij voor Turk
Ja want ik houd van rap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef RoW_0 het volgende:
Je moet een keer je kop uit een imam halen man![]()
[..]
Oh, in Nederlands....quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In Nederlands. En de moeite is door de inzet.... nerd
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja want ik houd van rap.![]()
Ik houd niet van metal en niet van rap
ik word echt gek van jouquote:
Is goed hoor, ik ben helemaal niet meer in Drenthe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word echt gek van jou
af
asdfjsdfjksdjfkadskfas
fik kom je afmaken in drenthe
Senin gibi geri zekali gormedim.. yine ne alaka bu ya? Ik zeg dat je een nepturk bent omdat je metal luistert (wat ik overigens niet meende) en jij betrekt erbij dat een echte turk eerder metal zou luisteren dan rap, alsof ik van rap houd (en nu bepaal jij ineens wat een echte turk is?)quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Je hebt liever zo'n moskeeremix, ik ken zo'n beetje de songtekst uit mn kop. "Allaaah akbar allaaaah" Wel V-halzen dragen natuurlijk
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
Mof :/quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaa musst du nicht nach die schule
eigen rooster makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had alleen het 3e en het 6e uur les dus ik heb het 3e ook maar vrij genomen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is Joran ook een ontzettende randdebiel.
Vraag je dat aan mij? off...??¿¿quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben ik trots op mrchill
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
er zit zo'n wijf naast me met boers accent gaat ze de stemwijzer doen en praten over de islam en bij het resultaat: aaah neee PVV? hoe kan dat ... aaaah neeeeeeeeeee
Mongoolquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Praten over de Islam, dat dit kan in Nederland!
haa zo. ok man. waarom staat dan daarzow dat je Pure Turk bent?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik er trots op ben een mof te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |