Geef dan eens aan hoe een serienummer wel klopt dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:
Dat serienummer kan iig nooit kloppen en je hebt een uitroepteken in je text staan.
fail!
next.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef RitseB het volgende:
Asus houdt niet van hoofdletters en interpunctie.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Geef dan eens aan hoe een serienummer wel klopt dan.
duurt alleen maar langer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Zowieso moet je de garantie claimen bij je leverancier, en dat was vast niet direct asus
Heb je de doos nog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
De stickers zijn blanco geworden en onder de accu kan ik niets vinden.
dus dan ram je maar gewoon het type nummer in en ga je klagen als dat niet werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
De stickers zijn blanco geworden en onder de accu kan ik niets vinden.
Doos heb ik ook niet meer..quote:
BIOS werkt wel nog, aan de omschrijving te zien kan hij alleen Windows Vista niet meer opstarten... Als ik TS was zou ik eens een Restore doen of desnoods met een eigen Windows DVDtje opnieuw te gaan installeren ipv weken op Asus wachten voor een 'reparatie'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Het_Biertje het volgende:
staatie niet in de bios ? oh nee dat werkt niet meer
dit dus, hopen dat ze kosten rekenenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef Redah het volgende:
[..]
BIOS werkt wel nog, aan de omschrijving te zien kan hij alleen Windows Vista niet meer opstarten... Als ik TS was zou ik eens een Restore doen of desnoods met een eigen Windows DVDtje opnieuw te gaan installeren ipv weken op Asus wachten voor een 'reparatie'.
Dit is gewoon een softwareconflictje...
TS heeft een overeenkomst met een leverancier, en niet asus. Asus zal dus waarschijnlijk niet onder garantie of zelfs helemaal niet helpen.quote:
Klopt, maar dat is de rechtspersoon bij wie je moet aankloppen.quote:
Wat heeft rechtspersoonlijkheid hiermee te maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is de rechtspersoon bij wie je moet aankloppen.
TS heeft een overeenkomst met een leverancier, en niet asus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat heeft rechtspersoonlijkheid hiermee te maken?
De leverancier moet de boel innemen. Ook al heeft hij alleen een verkoopfunctie, hij is het aanspreekpunt voor garantiegevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat heeft rechtspersoonlijkheid hiermee te maken?
Niet als hij rechtstreeks naar de fabrikant is gegaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef EINZ het volgende:
[..]
De leverancier moet de boel innemen. Ook al heeft hij alleen een verkoopfunctie, hij is het aanspreekpunt voor garantiegevallen.
Dat zal, maar dat is op geen enkele manier antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:01 schreef Fe2O3 het volgende:
TS heeft een overeenkomst met een leverancier, en niet asus.
Ook geen antwoord op de vraag. Als je niet weet wat een rechtspersoon is, gebruik de term dan niet. Als de leverancier een natuurlijk persoon is kan TS daar ook gewoon terecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef EINZ het volgende:
De leverancier moet de boel innemen. Ook al heeft hij alleen een verkoopfunctie, hij is het aanspreekpunt voor garantiegevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |