Kleine kuil, daar past nog geen bratwurstbierbuik inquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
zo zag het eruit:
http://i48.tinypic.com/2wegmyw.jpgv
Gelukkig ik dacht bijna dat ik Duits was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kleine kuil, daar past nog geen bratwurstbierbuik in
Heb je een rijbewijs dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:10 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik wil gaan rijden...Kan dat nu eigenlijk wel?
Laatste slok was 10 uur geleden ofzo
quote:Alcohol
Je lever doet er 1 à 1,5 uur over om een standaardglas alcohol af te breken.
Stel dat je 3 standaardglazen bier gedronken hebt, dan is dit 3 tot 4,5 uur na gebruik nog aantoonbaar.
Mensen die kartonnen pakken water kopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
zo zag het eruit:
http://i48.tinypic.com/2wegmyw.jpgv
Het was 25 cent + ik ben een arme student.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die kartonnen pakken water kopen![]()
.
Je wordt toch geen spoorknor he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik in het huis van mijn ouders 100x zo goed kan leren dan in R'dam. Gelukkig heb ik een OV-kaart.
Alleen voor de tentamenwekenquote:
Sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen voor de tentamenweken. En eigenlijk is het wel fijn dat als je wakker wordt er al een bak koffie + ontbijt voor je klaarstaat
![]()
.
Als je een baan hebt wens je snel in je pensioen te zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Wat ging het studiejaar weer absurd snel trouwens.
Wel redelijk. Dit laatste trimester vooral. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik veel vakantie heb genomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Wat ging het studiejaar weer absurd snel trouwens.
Ik ga straks hopelijk twee baantjes a la 10 euro per uur pwnen. En dat 8-12 uur per week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga aan mijn CV werken, ik moet wel een baan.
Ik ben nu mijn reserves aan het uitgeven.
Al gesolliciteerd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga straks hopelijk twee baantjes a la 10 euro per uur pwnen.
Inschrijven bij Randstad ofzo, heb het nu ook maar gedaan, ga volgende week 3,5 uur stemmen tellen op woensdag voor 30 euroquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ga aan mijn CV werken, ik moet wel een baan.
Ik ben nu mijn reserves aan het uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |