Doe is niet pesten. anders maak ik je zwartquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel, wat een debiel ben je ook, hè. Sukkel.
Wel correct blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef MrChill007 het volgende:
Ali, komt er niets anders uit jouw mond dan alleen maar troep, beledigingen naar iemand die allang niet meer met je bezighoudt? groei jij nooit? heb je geen sociale sociaal leven? ken je mij? heb ik je wat gedaan? wat dan? waarom houdt je je bezig met mij? een verklaring zou ik erg op prijs stellen. natuurlijk ben je niet verplicht, maar houdt dan je beledigende commentaar voor je dan naar mij gericht. jeetje zeg..
mja, alles verder goed broer?
Nou, ik erger mij aan mensen die na 100 jaar dat ik ze niet gesproken heb, nog bezig houden met me. denk ik bij mezelf: mens, ga toch potje knikkeren, via internet terroriseren is makkelijk. maar in echt durven ze nooitquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:09 schreef IHVK het volgende:
Hoi
hoi hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Rookert het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Godverkut
Voor het eerst hard dronken geweest...Ik drink volgens mij nooit meer
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Godverkut
Voor het eerst hard dronken geweest...Ik drink volgens mij nooit meer
Jaquote:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.htmlquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja
Was laatste feest met mensen van school iedereen bij elkaar en alcohol was gratis. Ze hadden fucking groot feest georganiseerd bij rijke opa en oma. Ik dacht dat ik op Neverland was zo fucking groot...
Maarja ik drink bijna nooit en was dus al snel dronken en op het eind van de avond had ik nog een fles wijn in m'n hand...Tja die kwam er een half uur later al snel eruit![]()
![]()
![]()
Alleen op Turken kan je in tijden van nood vertrouwen "quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Gelukkig was zo'n Turk bij me...Die heeft me geholpen anders was ik zwaar de lul
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Hebben ze je op dumpert gezet?
Zonder Turken was ik niet dronken gewordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen op Turken kan je in tijden van nood vertrouwen "".
Zure smaak en shitquote:
Dat is ook chill. 1,5 week geleden gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de boulevard rijden..Ff op het strand hangen
skinnydippingquote:
Chillquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
skinnydipping
Alleen zwemmen in een meer is echt chill
In Turkije in Karadeniz gezwommen om 6 uur 's ochtends ofzo...Fucking chill...Helemaal niemand en dan gewoon rustig ronddobberen
Ik ga altijd naar een dorp op vakantie. Dan is het 1 weg oversteken en dan ben je op het strand. Lekker dichtbij, weinig mensen, bakker is gewoon open enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Chill
Maar waar ik heenga zijn alleen riviertjes of hele grote stuwmeren, beide niet echt veilig om in te zwemmen.
Raar zeg :Squote:Op woensdag 2 juni 2010 12:43 schreef IHVK het volgende:
Maar er is weinig animo altijd voor zwemmen :S
Ik krijg nu zin om terug naar oman te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar een dorp op vakantie. Dan is het 1 weg oversteken en dan ben je op het strand. Lekker dichtbij, weinig mensen, bakker is gewoon open enzo![]()
Ik heb best wel zin in vakantie nu
IHVK is dronkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken enzo op fok ofzo -luie wik
WTFWat is deze.
Duitserquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook chill. 1,5 week geleden gedaan.
We gingen zelfs barbecuen in een kuil in het zand ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |