quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:33 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nu je dit gelezen hebt, wil ik graag dat je me met rust laat. anders maak ik je dood vieze jood! je weet hoe bekend ik sta bij mensen, en welke connecties ik hebbeter fock je niet met mij want ik fock 10 x harder terug bradda
Ik vinde mooi man. ik zie dat je veranderd bent. normaal heb je altijd in 10 A4'rtjes je mening. ben trots op je broer. word nog wel wat met jou.quote:
STFU, serieus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik vinde mooi man. ik zie dat je veranderd bent. normaal heb je altijd in 10 A4'rtjes je mening. ben trots op je broer. word nog wel wat met jou.
Slaan helpt als je je negatieve energie kwijt wilt. Als het moet moet het. Mijn vader zei: altijd terug slaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Slaan is weggaan!
Later zegt ie in Hart van Nederland: "Ik bedoelde het figuurlijk! Het was altijd een rustige jongenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Slaan helpt als je je negatieve energie kwijt wilt. Als het moet moet het. Mijn vader zei: altijd terug slaan.
die koppen van nieuwsberichten zijn gaar man laatste tijd. klopt geen fuck van. nieuws van tegenwoordige tijd zuigt als de tering. en dan heb ik het niet eens over de inhoudt van het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-spuiten-harder.html
Populair-wetenschappelijke faaltitels.
´Spuiten harder´quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)-spuiten-harder.html
Populair-wetenschappelijke faaltitels.
Ineens van gedachte verander.t...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef MrChill007 het volgende:
bilmi is nog wel lief
maar Ayca staat aan kant van dinges en dinges.
drm weetje.. neyse s. et
mag jullie wel hoor..soms
maar IHVK en wikwaka meer!
geen marokkanen hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef Rookert het volgende:
Haten is verlaten![]()
wollah etc blabla turkenzijnbeter
</3quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ineens van gedachte verander.t...wik doet dommer dan ik tegen jou dusssssssssssssssssssssss
Mensen die op de PvdA stemmen omdat het een partij voor Kees en Rita (en Murat en Achmed) is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat het een 'gewone' partij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |