Sowieso mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die op de PvdA stemmen omdat het een partij voor Kees en Rita (en Murat en Achmed) is.
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen die VVD stemmen omdat het een 'gewone' partij is.
Je mag er best op stemmen, maar weet dan ook waarom je erop stemt.![]()
Wel slim met die reclames. Heel overtuigend.![]()
Zijn ook hele goede reclames, spreekt mensen aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.
Het is natuurlijk gewoon verkapte reclame, en het volk moet overtuigd worden door dingen die hen aanspreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zijn ook hele goede reclames, spreekt mensen aan.
Maar in feite is het nietszeggend. Alsof andere partijen voor geweld zijn of tegen veiligheid.
Over een week verkiezingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon verkapte reclame, en het volk moet overtuigd worden door dingen die hen aanspreken.
Ik vind het toch wel grappig hoor, zelfs in de kleinste dorpjes in Drenthe heeft men billboards met levensgrote posters van de lijsttrekkers geplaatstquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Over een week verkiezingen.
Ik zou het liefst PvdA-VVD-D66 zien eigenlijk.
Maar goed, ik denk dat de kans er niet heel groot op is.
We zien wel, het is ook mooi als het gezeik dan afgelopen, campagnes is echt de tijd van veel moddergooien.
Klopt, de emotieve ratio is hoog, ook al zijn het retorische trucjes die makkelijk te ontmaskeren zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goeie reclames eigenlijk. Beter dan die van Rita in elk geval.
Oh, echt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Over een week verkiezingen.
Ik zou het liefst PvdA-VVD-D66 zien eigenlijk.
Maar goed, ik denk dat de kans er niet heel groot op is.
We zien wel, het is ook mooi als het gezeik dan afgelopen, campagnes is echt de tijd van veel moddergooien.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Rita ook heel leuk. Ik hoop dat ze haar zetel houdt. Valt er weer wat te lachen.
Ja.quote:
NIet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De politiek is er niet om te lachen!
Wat een kneusjes zijn het ookquote:
Good thinking.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Zorgt voor evenwicht. En bovendien is de VVD in beginsel een liberale partij. Dus kan heel goed.
Die domheidquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
NIet?
Wel om te schofferen dan?
Zij begon met uitdagen voorzitter.![]()
jij doet me denke aan erkek fatma. drm mag ik jou graag meer dan de nadere hier. de boys hier zijkn wel ok.. alleen die 2 die ik ne topnoemde rooker ook btwquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ineens van gedachte verander.t...wik doet dommer dan ik tegen jou dusssssssssssssssssssssss
bacterie in wc wc pot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is israil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |