Ja, één van 4 of 8 uur per week krijg ik vrijwel zeker vanwege mijn goeie cijfers en pwnende Engels-skills en de andere krijg ik deze week te horenquote:
Stemmen tellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Inschrijven bij Randstad ofzo, heb het nu ook maar gedaan, ga volgende week 3,5 uur stemmen tellen op woensdag voor 30 euroIs eenmalig maar toch even snel hersenloos 8,5 euro per uur
Ja, heel random, maar ik wil even geld hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stemmen tellen.
Wel lekker verdiend inderdaad.![]()
Wat vinden jullie van horeca?
Ayçaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:37 schreef IHVK het volgende:
Ik reageerde op jou o.us ik quotte je alleen niet.
Die luie Zuid-Europeanen verpesten het weerquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
Ja sowieso.
GIsteren op RTLZ trouwens, dat beleggers zich zorgen maken, werkeloosheid in Zuid-Europa toeneemt, euro daalt.
Gaat wel een uitwerking hebben allemaal denk ik, dus je kan beter snel beginnen met zoeken.
IHVK kan als bouncerturk bij Hollywood of een koffieshop gaan werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, heel random, maar ik wil even geld hebben![]()
Horeca verdient best redelijk, maar is ook wel vermoeiend, maar dat kan weer worden opgeheven door leuke collega's of klanten. Ligt heel erg aan waar je werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom, en ik heb people skills () nodig, dus lijken dit mij ook wel gepaste baantjes in tegenstelling tot vakkenvullen of zo.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:36 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Doe is niet pesten. anders maak ik je zwart
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef MrChill007 het volgende:
Ali, komt er niets anders uit jouw mond dan alleen maar troep, beledigingen naar iemand die allang niet meer met je bezighoudt? groei jij nooit? heb je geen sociale leven? ken je mij? heb ik je wat gedaan? wat dan? waarom houdt je je bezig met mij? een verklaring zou ik erg op prijs stellen. natuurlijk ben je niet verplicht, maar houdt dan je beledigende commentaar voor je dan naar mij gericht. jeetje zeg..
mja, alles verder goed broer?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Nou, ik erger mij aan mensen die na 100 jaar dat ik ze niet gesproken heb, nog bezig houden met me. denk ik bij mezelf: mens, ga toch potje knikkeren, via internet terroriseren is makkelijk. maar in echt durven ze nooit
Dat is wel veel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, Gonu 2 komt eraan. Als hij de kust hard raakt zullen er wel weer een paar duizend doden vallen.
Het land is niet op extreme regenval gebouwd. Viaducten die instorten, kleine lawines van bergen, valleien die volstromen... Het is elke keer weer raak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel veel.
Laten we hope van niet dan.
Nu je dit gelezen hebt, wil ik graag dat je me met rust laat. anders maak ik je dood vieze jood! je weet hoe bekend ik sta bij mensen, en welke connecties ik hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |