Dat is kut voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Nee soms laat ik de touwtjes beetje vieren. Ruimte geven voor opkomend talent enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Incoming Lakitu
Mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Lottie, mn examens gingen supergoed.![]()
En wat een lief warm welkom.
Dat zou wat zijn, he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Het is een toch een kloon van elkaar, dus wat maakt het uit.
Trollquote:
Zuipen, Zuipen en nog eens Zuipenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Japquote:
Trollquote:
Lakquote:
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Chill met dit weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Fucking chille namen gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Wie dan?quote:
I know right. Het is van 14:00u tot 23:00u, dus ik weet niet of ik een korte of lange aanmoet, of een lange mee moet nemen. En daarna gaan we nog naar Stadhuisplein, en als ik m'n vriendin kan dronken voeren, sleur ik d'r mee naar holly om mensen uit te lachen.quote:
Ah, u riep?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Voor die ene lurker die altijd op mn links klikt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
Over krap 1 uur ben ik niet meer jarig.
Kort sowiesoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know right. Het is van 14:00u tot 23:00u, dus ik weet niet of ik een korte of lange aanmoet, of een lange mee moet nemen. En daarna gaan we nog naar Stadhuisplein, en als ik m'n vriendin kan dronken voeren, sleur ik d'r mee naar holly om mensen uit te lachen.
quote:
Like I didn't know that.quote:
Over 364 dagen... dat duurt nog wel even.quote:
Ja denk dat ik dat ook ga doen, komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kort sowieso, en lang meenemen voor 's avonds, gooi je gewoon in zo'n kluisje.
Sunnery was wel scare op Dancetour. Hoewel Born Again wel aan was, hoogtepunt van zijn showquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, Quintino, Afrojack, Sunnery & Ryan, Vato enzovooort enzovoort enzovoort
Hoi, Yvonne, hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef yvonne het volgende:
Ff de TT aangepast.
Bragi is intelligent genoeg te begrijpen waarom
Ik wil je wel wat lenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef reetveter het volgende:
Ik ga gewoon niet meer de stad in omdat fucking blut. Moeten morgen de nondejezus vakantie betalen en dat red bijna niemand
.
HAHA SAMEquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef reetveter het volgende:
Ik ga gewoon niet meer de stad in omdat fucking blut. Moeten morgen de nondejezus vakantie betalen en dat red bijna niemand
.
Nee hoeft nietquote:
Van harte trouwens, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Over 364 dagen... dat duurt nog wel even.
jaloersssquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like I didn't know that.Waarom denk je dat ik ga. Lekker losss. Met 26 graden en heerliche muziek.
161 euro aan interrailticketquote:
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alivequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, Quintino, Afrojack, Sunnery & Ryan, Vato enzovooort enzovoort enzovoort
Ik moet al 400 ek voor de vakantie betalen en dan heb ik het nog niet over de 600 ek die ik daar uit ga geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
161 euro aan interrailticket. 150 euro aan alle overnachtingen
. Het is dat overleven daar goedkoop is
.
Okay. Have fun.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, dan maar morgen als ik het geld van anderen binnen krijg
. Vanavond maar mooi hier thuis met wat anderen.
Oké.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alive
Zulks een oud maar chill nummer, die heb ik vroeger kapot gedraaidquote:
En dat betekent dat ze niet chill kunnen zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alive
Dankje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Van harte trouwens, bijna vergeten.
Groetjes.
Anusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die morgen naar John Mayer zouden gaan. Ik voel ze.AFGELAST.
Waarom Seagal natrappen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die morgen naar John Mayer zouden gaan. Ik voel ze.AFGELAST.
quote:
quote:
Ja gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet al 400 ek voor de vakantie betalen en dan heb ik het nog niet over de 600 ek die ik daar uit ga geven.
ninja bold fail edit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten.
VATO GONZALEZ IS BACK!
Voor hoeveel dagen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Naar Barcelona retour is het 90 euro uiteindelijk denk ik, wel te doen
En dan zo'n 120 euro denk ik overnachten. Hou ik in ieder geval wat over voor daar
Veel geld allemaal niet, maar boeiend
Heb je werk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gekIk moet ook nog minstens 900 jallies bij elkaar halen want ik ben altijd mad op vakantie
. Dan gaat plezier voor alles
.
Jalliesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gekIk moet ook nog minstens 900 jallies bij elkaar halen want ik ben altijd mad op vakantie
. Dan gaat plezier voor alles
.
Mensen die niet in ekkermannen pratenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Vriend daar is niks straats aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dat betekent dat ze niet chill kunnen zijn?
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
Jallies zijn eigenlijk pillen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
quote:
Wel. En de andere namen ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.
Ik heb Quintino trouwens op MSN, wanna touch me?
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysterylandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Voor mij nietquote:
Deadmau5quote:
Kom dan vriendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysteryland
David guetta & lmaoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Is dat die reclame met die chille line-up, ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.
heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.
ohhh youquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.
Waarom niet +100?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor mij niet.
[..]
Deadmau5wd +10
[..]
Kom dan vriend
JAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is dat die reclame met die chille line-up, ja?
kanker rv ik hou van jequote:
Yea. Ik wil ook nog naar de eckte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.
Oh die wou ik ook weten thanks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JA
David Guetta, Steva Aoki, Shermanology, SCISSOR ME.![]()
![]()
Ik kende die beat dus ik ken het nummer. Maar wist niet hoe en wat.quote:
True.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef yvonne het volgende:
Ff de TT aangepast.
Bragi is intelligent genoeg te begrijpen waarom
LMFAOquote:
Dat is al een hele oude beat van hem maar hij heeft het in een nieuw jasje gestoken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kende die beat dus ik ken het nummer. Maar wist niet hoe en wat.
quote:
Ik kan er wel heen!quote:15 augustus 2010
Dancetour Eindhoven
Lichtplein
13:00 – 22:00
Chuckie sowiesoquote:
Ik ook als ik mijn vrienden kan overtuigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef L0t.. het volgende:
Best veel SC'ers gaan naar Mystery Land volgens mij.
Het is uitverkocht. Jammer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook als ik mijn vrienden kan overtuigen.
En ik ga SOWIESO naar Valtifest, valt op mijn verjaardag dit jaar en volgens mij is het zo tof
Zocht ik ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand een blog met de nieuwste househits?
Ben net terug van m'n werk, lichtjes moe.quote:
Brechtjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Bragi het volgende:
Wie is hier wel eens naar Egypte geweest?
Zo ja, hoe is dat?
Welneeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.
Al bedoelde ik dit op geen enkele manier om te trollen.
Ja, dat had ik al verwacht.quote:
Housetopic op FOK! hier is wel okay op zich.quote:
Ze bieden wel allemaal kamelen voor je chickquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al verwacht.
En qua prijzen?
http://www.fresh.fm/content/view/435/1/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Housetopic op FOK! hier is wel okay op zich.
Via de officiële misschien kanalen wel jaquote:
fuck yesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.fresh.fm/content/view/435/1/
House top 1000 ever.
TOO OLDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
House top 1000 ever.
Koop jij ze maar via marktplaats.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Via de officiële misschien kanalen wel ja
En valtifest niet
Goede vakantie voor een leuke prijs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al verwacht.
En qua prijzen?
KWARTIER TE VROEGquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Lakitu het volgende:
ynuhh is te goed in internetpool. en nu ga ik slapen. =$ kusses
Als het goede kamelen zijn...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze bieden wel allemaal kamelen voor je chick. I am not kidding
!
Is er nu in de zorg nog steeds zo´n ongelofelijk tekort, of begint er al iets te veranderen? Ze zeggen steeds maar dat ze maatregelen gaan nemen, maar ik geloof het niet zo na al die jaren. Ik wil wel eens een praktijkervaring horen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben net terug van m'n werk, lichtjes moe.
Oké, thanks.quote:
WATquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn jullie dancemoves met house?
Mijne is de linkerhand 'dempend' houden en met de ander boven voor m'n hoofd lucht wegduwen naar voren.
Geen marktplaatsquote:
Connectiesquote:
Mja vind ik niet echt de nummer 1 maar wel hoog ja.quote:
Al ziet het er bij mij ook niet uit mjaquote:
<-quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Mijne is de linkerhand 'dempend' houden en met de ander boven voor m'n hoofd lucht wegduwen naar voren.
Je bedoelt zo heel standaard alsof je met 1 hand aan het air-scratchen bent en met die andere in de lucht omhoog/naar voren douwen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Open de krant zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er nu in de zorg nog steeds zo´n ongelofelijk tekort, of begint er al iets te veranderen? Ze zeggen steeds maar dat ze maatregelen gaan nemen, maar ik geloof het niet zo na al die jaren. Ik wil wel eens een praktijkervaring horen...
Het valt ook totaal niet meer te vergelijken met de House van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja vind ik niet echt de nummer 1 maar wel hoog ja.
Ik heb een moeilijk groot repetoirequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Niet exact. Sowieso moet je uitkijken met special moves want je staat gauw voor lul.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bedoelt zo heel standaard alsof je met 1 hand aan het air-scratchen bent en met die andere in de lucht omhoog/naar voren douwen?
I may be wrong it may be right..quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
DEMPEMD HOUDENIk moest hardop lachen.
Mja care, vroeger dacht ik altijd zo maar dat boeit me allang niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet exact. Sowieso moet je uitkijken met special moves want je staat gauw voor lul.
ik volgde je al niet na 'links'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Oke luister sky, als je indruk wilt maken moet je deze kunnen.
Je gooit hem los van links naar rechts, je weet wel, met de curve. Dan hou je hem rechts en laat je hem met een hoek van 90 graden bungelen. Dan tik je hem met je linkerhand aan zodat die met een boog op je voorhoofd komt en dan ga je. Ik zorg binnenkort voor een praktijkvoorbeeld, maar die slaat altijd aan
Ik zie het voor me. Jij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Je gooit hem los van links naar rechts, je weet wel, met de curve. Dan hou je hem rechts en laat je hem met een hoek van 90 graden bungelen. Dan tik je hem met je linkerhand aan zodat die met een boog op je voorhoofd komt en dan ga je. Ik zorg binnenkort voor een praktijkvoorbeeld, maar die slaat altijd aan
Ik snap er geen KENKER van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praktijkervaring, ik lees geen kranten.
Ik dans meestal zo:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een moeilijk groot repetoire. Van de kip tot aan de handswing to head. Ofterwel ik doe van alles tijdens het uitgaan
.
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mja care, vroeger dacht ik altijd zo maar dat boeit me allang niet meer.
Doe eens een filmpjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.
Ik wil het wel opnemen. Als je het naakt doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan niet want die moet ik eerst opnemen.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.
Wash Laundryquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Maisnon het volgende:
De mensen die het tofst dansen denken niet na
En zijn onder invloed van wat pilletjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Maisnon het volgende:
De mensen die het tofst dansen denken niet na
Wanneer gaan wij schuren dan =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.
Er verandert helemaal niets hoor, de tekorten zijn schrijnend aan het worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er nu in de zorg nog steeds zo´n ongelofelijk tekort, of begint er al iets te veranderen? Ze zeggen steeds maar dat ze maatregelen gaan nemen, maar ik geloof het niet zo na al die jaren. Ik wil wel eens een praktijkervaring horen...
Doe niet alsof je populair bent.quote:
Ben ze een beetje aan het luisteren kom ik op deze:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
House top 1000 ever.
Volgens die neger op m;n hyves wel.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens die neger op m;n hyves wel.
Langa (781)
vandaag, 22:09
Pretty girl(k)
je kent me niet maar binnekort wel?(a)
Dat is mijn nepaccount TROLLED.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Langa (781)
Pretty girl(k)
Wat doe je stoer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Langa (781)
Pretty girl(k)
Ik zie het niet staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Langa (781)
Pretty girl(k)
Maar hoe hou je zoiets vol dan? Frustreert het niet enorm, of heb je dan na al die loze kutbeloftes nog steeds het idee, als ik het niet doe, wordt het nog erger?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er verandert helemaal niets hoor, de tekorten zijn schrijnend aan het worden.
Ja, familie van mijn vriend werkt in het ziekenhuis op een bepaalde specialistische afdeling en ze kunnen maar een bepaald aantal dokters laten werken/ opleiden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Dalecaseve het volgende:
Ik vanmiddag dikke ruzie met rotterdamse import turkHij vond dat ik te hard speelde met voetbaltoernooitje
M'n bikini foto. Jonge.quote:
WASNT YOU. MAWFAWKAH.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sorry
-edit- ik zie dat je de naam enzo al aangepast hebt
Ik heb ook eens een bericht van een onbekende. Alhoewel Daphne Deckers me net ook een berichtje stuurde.quote:
haha kk chill ouwequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Dalecaseve het volgende:
Ik vanmiddag dikke ruzie met rotterdamse import turkHij vond dat ik te hard speelde met voetbaltoernooitje
Serieus als je hier naar toe gaat kom je echt vet veel toffe nummers tegen, Insomnia van Faithless staat er ook ergens tussenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef Maisnon het volgende:
http://techno.org/electronic-music-guide/kan je zien hoe al die genres ontstaan uit elkaar en naar samples luisteren van elke soort
Wat een promotie, heeft er al iemand geklikt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Serieus als je hier naar toe gaat kom je echt vet veel toffe nummers tegen, Insomnia van Faithless staat er ook ergens tussen
Ga niet op FOK promoten please.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n bikini foto. Jonge.
http://pokemonyellow.hyve(...)otoBox_Profile_Photo
HIERRRR.
Ik denk dat ik de hele dag zou lachen als ik een gehandicapte pleegbroer had. No offi, maar die mensen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders werken allebei in de zorg, is dat niet liefff.
En we hebben ook een gehandicapte pleegbroer hierzo, krijg ik nu 10 punten en ben ik nu stoer?
Ik wil ook een gehandicapte familielid. That shit is going to get ya laid GARANTUEED.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Mn ouders werken allebei in de zorg, is dat niet liefff.
En we hebben ook een gehandicapte pleegbroer hierzo, krijg ik nu 10 punten en ben ik nu stoer?
Doet je wel weer eens relativeren over hoe onbelangrijk het geneuzel van de verkiezingscampagnes is, met hun gezemel over hypotheekrente en buitenlanders, en weet ik veel wat voor nonsens nog meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, familie van mijn vriend werkt in het ziekenhuis op een bepaalde specialistische afdeling en ze kunnen maar een bepaald aantal dokters laten werken/ opleiden.
Wat resulteert in totaal overspannen dokters en daardoor ander personeel.
Het is serieus de moeite waard hoor, een soort stamboom van electro muziek met allemaal vertakkingen naar techno, house, rap, trance, dat soort dingen, met constant muziek van elk genrequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat een promotie, heeft er al iemand geklikt?
Nou zo'n hel is het nou ook weer niet. Maargoed, ziekenhuis is ook weer anders dan verpleeg-/verzorgingshuizen, daar lijkt het me wel vreselijk om te werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hoe hou je zoiets vol dan? Frustreert het niet enorm, of heb je dan na al die loze kutbeloftes nog steeds het idee, als ik het niet doe, wordt het nog erger?
Ik snap niet hoe je iedere dag de frustratie van alles wat niet deugt kunt accepteren en toch weer iedere dag of nacht je best kunt doen.
Nooit een moment waarop je denkt, waarom nog? Ik ben daar echt benieuwd naar.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele dag zou lachen als ik een gehandicapte pleegbroer had. No offi, maar die mensen.
[ afbeelding ]
R&R gegeven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n bikini foto. Jonge.
http://pokemonyellow.hyve(...)otoBox_Profile_Photo
HIERRRR.
[..]
WASNT YOU. MAWFAWKAH.
[..]
Ik heb ook eens een bericht van een onbekende. Alhoewel Daphne Deckers me net ook een berichtje stuurde.
Ik wil echt niet klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard hoor, een soort stamboom van electro muziek met allemaal vertakkingen naar techno, house, rap, trance, dat soort dingen, met constant muziek van elk genre
Niet een of ander knullig ding
Hij is niet zo'n gehandicaptequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele dag zou lachen als ik een gehandicapte pleegbroer had. No offi, maar die mensen.
[ afbeelding ]
"als ik het niet doe wordt het nog erger"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hoe hou je zoiets vol dan? Frustreert het niet enorm, of heb je dan na al die loze kutbeloftes nog steeds het idee, als ik het niet doe, wordt het nog erger?
Ik snap niet hoe je iedere dag de frustratie van alles wat niet deugt kunt accepteren en toch weer iedere dag of nacht je best kunt doen.
Nooit een moment waarop je denkt, waarom nog? Ik ben daar echt benieuwd naar.
Ik heb geklikt en ik luister.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
Maarja he ik ben arty farty alto dus alles wat ik zeg is kutkomop nou
Ach ja, dat is nou hip he...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doet je wel weer eens relativeren over hoe onbelangrijk het geneuzel van de verkiezingscampagnes is, met hun gezemel over hypotheekrente en buitenlanders, en weet ik veel wat voor nonsens nog meer.
Had ik al een keer helemaal doorgekeken maar ben het maar weer aan het doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard hoor, een soort stamboom van electro muziek met allemaal vertakkingen naar techno, house, rap, trance, dat soort dingen, met constant muziek van elk genre
Niet een of ander knullig ding
Ach, met dat gezemel vermijden ze weer de echte gesprekken over de zorg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doet je wel weer eens relativeren over hoe onbelangrijk het geneuzel van de verkiezingscampagnes is, met hun gezemel over hypotheekrente en buitenlanders, en weet ik veel wat voor nonsens nog meer.
I hear you calling.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
BABY WHEN THE LIGHTS GO OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT.
Iedere godvergeten dag je best doen, maar kampen met het feit dat mensen egocentristische klootzakken zijn, en we niet eens voor de mensen kunnen en willen zorgen die het nodig hebben, omdat we als de dood zijn dat onze tweede vakantie erbij inschiet. Ik haat mensen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou zo'n hel is het nou ook weer niet. Maargoed, ziekenhuis is ook weer anders dan verpleeg-/verzorgingshuizen, daar lijkt het me wel vreselijk om te werken.
RAIDING YOUR HYVES I'M JAM MASTER JAYquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Waar m'n zusjes vroeger op school zaten zat ook een downie op. Heel vervelend kutkind. Terroriseerde iedereen. Ze had een keer iemands schoenen afgepakt, de veters aan elkaar geknoopt en in het basketbalnet gegooid. Ze zijn een hele tijd bezig geweest de schoenen er van af te krijgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n gehandicapte. Hij is over het algemeen echt super stil, niet echt om te lachen..
Maar ik ga wel eens mee naar mn ouders hun werk en soms![]()
![]()
. Zo'n kindje lult de grootste onzin die er is "TV IS KAPOTTHOTTT" terwijl ze tv kijkt en hun maken ook van die bewegingen zo als ze staan met hun boven lichaam naar voren en naar achteren
![]()
. Volgens mij kan echt niemand dan zn lach in houden..
.
Hihi, hij heeft wel ooit gezegd toen we in de mac zaten en boos werd "IK GA JULLIE ALLEMAAL VERMOORDEN![]()
![]()
![]()
"
HEY, WHATS WRONG WITH YOUUU? YOU'RE LOOKING KINDA DOWN TO MEEEEE!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Alleen de intro pagina is knulligquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Mouzur jij vind dit ook tof
http://techno.org/electronic-music-guide/
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou zo'n hel is het nou ook weer niet. Maargoed, ziekenhuis is ook weer anders dan verpleeg-/verzorgingshuizen, daar lijkt het me wel vreselijk om te werken.
Turn Around.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HEY, WHATS WRONG WITH YOUUU? YOU'RE LOOKING KINDA DOWN TO MEEEEE!
quote:
Ja, zoals ik al zei: ik had het al een keer helemaal doorgekeken maar ben nu weer aan het luisterenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Liever oude bejaarden helpen dan zieke mensen die liggen te creperen of die net een arm verloren hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.
Ja maar die zijn ook gewoon echt heeelll ergquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar m'n zusjes vroeger op school zaten zat ook een downie op. Heel vervelend kutkind. Terroriseerde iedereen. Ze had een keer iemands schoenen afgepakt, de veters aan elkaar geknoopt en in het basketbalnet gegooid. Ze zijn een hele tijd bezig geweest de schoenen er van af te krijgen.
Je hebt mijn e-mail. Ik verwacht dit binnen nu en 20 minuten.quote:
Heheheheyyyquote:
Ja dat is ook zo. Maar als je de zorg vergelijkt met veel andere landen mogen we hier nog in onze handjes knijpen. Buitenlandse patiënten op onze afdeling zijn altijd verbaasd hoe goed en snel alles hier geregeld is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere godvergeten dag je best doen, maar kampen met het feit dat mensen egocentristische klootzakken zijn, en we niet eens voor de mensen kunnen en willen zorgen die het nodig hebben, omdat we als de dood zijn dat onze tweede vakantie erbij inschiet. Ik haat mensen.
Tof spul, Tribal Housequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig dat je die insteek hebt, 1 van mijn beste vrienden werkt bij Parnassia, en al is dat heel wat anders, wordt hij constant geziekt door regeltjes en domme politici die niet weten waar ze het over hebben. Hij probeert mensen te helpen, maar als iemand over de scheef gaat is het zijn baan die verdwijnt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
"als ik het niet doe wordt het nog erger"
En als je aan het werk bent, ben je met zorg bezig, met je mensen, en dan kan de rest de pot op.
Dus nee, het frustreert niet, niet tijdens je werk, pas weer in gesprekken zoals deze.
Belangrijkste is: je werk goed kunnen doen.
En dat lukt nog steeds.
Ik ga nog steeds met het allergrootste plezier werken.
Vandaag een doosje chocola gekregen van een 96-jarige
Is toch mooi?!
Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.
Huh?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere godvergeten dag je best doen, maar kampen met het feit dat mensen egocentristische klootzakken zijn, en we niet eens voor de mensen kunnen en willen zorgen die het nodig hebben, omdat we als de dood zijn dat onze tweede vakantie erbij inschiet. Ik haat mensen.
Jij bent zeker al heel lang niet meer in z'huis geweest?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Liever oude bejaarden helpen dan zieke mensen die liggen te creperen of die net een arm verloren hebben.
Lijkt me serieus heerlijk om zoveel mensen te kunnen helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben je even kwijt.
Ik kan en wil toch zorgen voor de mensen die het nodig hebben
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik snap het niet meer hoor. Je kiest zelf voor je beroep en volgens mij is het toch wel de bedoeling dat je bij ieder beroep je best doet?
Geen kennis, geen empathie, geen kundig personeel, geen goede opleiding, geen empathie, geen empathie, en geen empathie.quote:
Meh daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Paar maanden geleden nog wel, met een liesbreuk. Dat was geen pretje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent zeker al heel lang niet meer in z'huis geweest?
Ik klikte ergens op en vond opeens Squarepusher.quote:
Vergeleken met welke landenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar als je de zorg vergelijkt met veel andere landen mogen we hier nog in onze handjes knijpen. Buitenlandse patiënten op onze afdeling zijn altijd verbaasd hoe goed en snel alles hier geregeld is.
Dan moet je helemaal niks met de zorg doen neequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Paar maanden geleden nog wel, met een liesbreuk. Dat was geen pretje.
Maar eerlijk gezegd lijkt het me gewoon akeliger om in een ziekenhuis te werken, klinkt misschien dom maar ik kan heel slecht tegen bloed en van dat soort nare dingen.
Vind ik die nieuwere versie daarvan toch wel leukerquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
Bp, je moet bij dat linkje van Maisnon eens op technodance klikken en dan nummer 8.
Ik heb best wel naar Squarepusher geluisterd een tijd, van die chillout nummers zeg maar... toen luisterde ik ook veel naar the Herbaliser, ken je die?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik klikte ergens op en vond opeens Squarepusher.Vorig jaar waren we daar naar toe gegaan op Lowlands, we wisten totaal niet wat het was en wat we konden verwachten.
Het was best vreemd. :p
Hmm oké, ik hoor juist dat soort verhalen over andere studenten die in verpleeghuizen stage lopen, alleen maar niveau 2 en 3 personeel, zelfs een keer iemand die een patiënt een klysma wilde laten opdrinkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen kennis, geen empathie, geen kundig personeel, geen goede opleiding, geen empathie, geen empathie, en geen empathie.
Inlevingsvermogen?quote:
Something good?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
@Crack_ Inderdaad. Die kinderen worden meestal ook in een zekere instelling geplaatst. Irritant is ook dat straffen bij dat soort kinderen niet helpt; ze snappen de hele intentie van straf niet.
Bp, je moet bij dat linkje van Maisnon eens op technodance klikken en dan nummer 8.
Hihi ja bij zo'n instelling werken mn ouders dan. Maar daar worden ze niet gestraft en ook niet opgesloten zoals je wel eens op tv ziet. Sterker nog, waar mn ouders werken is de beste van Nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
@Crack_ Inderdaad. Die kinderen worden meestal ook in een zekere instelling geplaatst. Irritant is ook dat straffen bij dat soort kinderen niet helpt; ze snappen de hele intentie van straf niet.
Gmtaquote:
Een klysma laten opdrinken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, ik hoor juist dat soort verhalen over andere studenten die in verpleeghuizen stage lopen, alleen maar niveau 2 en 3 personeel, zelfs een keer iemand die een patiënt een klysma wilde laten opdrinken![]()
Maar ik loop stage in een UMC, dus het zal daar mss ook anders aan toe gaan dan in een streekziekenhuis, hier zijn in ieder geval heel veel niveau 5 verpleegkundigen.
Spanje, Canada, Duitsland, van de patiënten die ik gezien heb in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met welke landen
Wij wijken juist uit naar andere landen omdat men daar sneller is, betere zeorg heeft en moderner is.
Ik heb echt geen idee, maar mijn mond viel ook openquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een klysma laten opdrinken?
Dat kan niet, dat is dan een hulpje geweest ofzo?
Yeah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |