Geen kennis, geen empathie, geen kundig personeel, geen goede opleiding, geen empathie, geen empathie, en geen empathie.quote:
Meh daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Paar maanden geleden nog wel, met een liesbreuk. Dat was geen pretje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent zeker al heel lang niet meer in z'huis geweest?
Ik klikte ergens op en vond opeens Squarepusher.quote:
Vergeleken met welke landenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar als je de zorg vergelijkt met veel andere landen mogen we hier nog in onze handjes knijpen. Buitenlandse patiënten op onze afdeling zijn altijd verbaasd hoe goed en snel alles hier geregeld is.
Dan moet je helemaal niks met de zorg doen neequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Paar maanden geleden nog wel, met een liesbreuk. Dat was geen pretje.
Maar eerlijk gezegd lijkt het me gewoon akeliger om in een ziekenhuis te werken, klinkt misschien dom maar ik kan heel slecht tegen bloed en van dat soort nare dingen.
Vind ik die nieuwere versie daarvan toch wel leukerquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
Bp, je moet bij dat linkje van Maisnon eens op technodance klikken en dan nummer 8.
Ik heb best wel naar Squarepusher geluisterd een tijd, van die chillout nummers zeg maar... toen luisterde ik ook veel naar the Herbaliser, ken je die?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik klikte ergens op en vond opeens Squarepusher.Vorig jaar waren we daar naar toe gegaan op Lowlands, we wisten totaal niet wat het was en wat we konden verwachten.
Het was best vreemd. :p
Hmm oké, ik hoor juist dat soort verhalen over andere studenten die in verpleeghuizen stage lopen, alleen maar niveau 2 en 3 personeel, zelfs een keer iemand die een patiënt een klysma wilde laten opdrinkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen kennis, geen empathie, geen kundig personeel, geen goede opleiding, geen empathie, geen empathie, en geen empathie.
Inlevingsvermogen?quote:
Something good?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
@Crack_ Inderdaad. Die kinderen worden meestal ook in een zekere instelling geplaatst. Irritant is ook dat straffen bij dat soort kinderen niet helpt; ze snappen de hele intentie van straf niet.
Bp, je moet bij dat linkje van Maisnon eens op technodance klikken en dan nummer 8.
Hihi ja bij zo'n instelling werken mn ouders dan. Maar daar worden ze niet gestraft en ook niet opgesloten zoals je wel eens op tv ziet. Sterker nog, waar mn ouders werken is de beste van Nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
@Crack_ Inderdaad. Die kinderen worden meestal ook in een zekere instelling geplaatst. Irritant is ook dat straffen bij dat soort kinderen niet helpt; ze snappen de hele intentie van straf niet.
Gmtaquote:
Een klysma laten opdrinken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké, ik hoor juist dat soort verhalen over andere studenten die in verpleeghuizen stage lopen, alleen maar niveau 2 en 3 personeel, zelfs een keer iemand die een patiënt een klysma wilde laten opdrinken![]()
Maar ik loop stage in een UMC, dus het zal daar mss ook anders aan toe gaan dan in een streekziekenhuis, hier zijn in ieder geval heel veel niveau 5 verpleegkundigen.
Spanje, Canada, Duitsland, van de patiënten die ik gezien heb in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vergeleken met welke landen
Wij wijken juist uit naar andere landen omdat men daar sneller is, betere zeorg heeft en moderner is.
Ik heb echt geen idee, maar mijn mond viel ook openquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een klysma laten opdrinken?
Dat kan niet, dat is dan een hulpje geweest ofzo?
Yeah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |