Alleen de intro pagina is knulligquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Mouzur jij vind dit ook tof
http://techno.org/electronic-music-guide/
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou zo'n hel is het nou ook weer niet. Maargoed, ziekenhuis is ook weer anders dan verpleeg-/verzorgingshuizen, daar lijkt het me wel vreselijk om te werken.
Turn Around.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HEY, WHATS WRONG WITH YOUUU? YOU'RE LOOKING KINDA DOWN TO MEEEEE!
quote:
Ja, zoals ik al zei: ik had het al een keer helemaal doorgekeken maar ben nu weer aan het luisterenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Liever oude bejaarden helpen dan zieke mensen die liggen te creperen of die net een arm verloren hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.
Ja maar die zijn ook gewoon echt heeelll ergquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar m'n zusjes vroeger op school zaten zat ook een downie op. Heel vervelend kutkind. Terroriseerde iedereen. Ze had een keer iemands schoenen afgepakt, de veters aan elkaar geknoopt en in het basketbalnet gegooid. Ze zijn een hele tijd bezig geweest de schoenen er van af te krijgen.
Je hebt mijn e-mail. Ik verwacht dit binnen nu en 20 minuten.quote:
Heheheheyyyquote:
Ja dat is ook zo. Maar als je de zorg vergelijkt met veel andere landen mogen we hier nog in onze handjes knijpen. Buitenlandse patiënten op onze afdeling zijn altijd verbaasd hoe goed en snel alles hier geregeld is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere godvergeten dag je best doen, maar kampen met het feit dat mensen egocentristische klootzakken zijn, en we niet eens voor de mensen kunnen en willen zorgen die het nodig hebben, omdat we als de dood zijn dat onze tweede vakantie erbij inschiet. Ik haat mensen.
Tof spul, Tribal Housequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Gelukkig dat je die insteek hebt, 1 van mijn beste vrienden werkt bij Parnassia, en al is dat heel wat anders, wordt hij constant geziekt door regeltjes en domme politici die niet weten waar ze het over hebben. Hij probeert mensen te helpen, maar als iemand over de scheef gaat is het zijn baan die verdwijnt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
"als ik het niet doe wordt het nog erger"
En als je aan het werk bent, ben je met zorg bezig, met je mensen, en dan kan de rest de pot op.
Dus nee, het frustreert niet, niet tijdens je werk, pas weer in gesprekken zoals deze.
Belangrijkste is: je werk goed kunnen doen.
En dat lukt nog steeds.
Ik ga nog steeds met het allergrootste plezier werken.
Vandaag een doosje chocola gekregen van een 96-jarige
Is toch mooi?!
Waarom dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind juist een ziekenhuis de grootste hel om te werken, verschrikkelijk.
Huh?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere godvergeten dag je best doen, maar kampen met het feit dat mensen egocentristische klootzakken zijn, en we niet eens voor de mensen kunnen en willen zorgen die het nodig hebben, omdat we als de dood zijn dat onze tweede vakantie erbij inschiet. Ik haat mensen.
Jij bent zeker al heel lang niet meer in z'huis geweest?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Liever oude bejaarden helpen dan zieke mensen die liggen te creperen of die net een arm verloren hebben.
Lijkt me serieus heerlijk om zoveel mensen te kunnen helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben je even kwijt.
Ik kan en wil toch zorgen voor de mensen die het nodig hebben
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik snap het niet meer hoor. Je kiest zelf voor je beroep en volgens mij is het toch wel de bedoeling dat je bij ieder beroep je best doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |