Van harte trouwens, bijna vergeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Over 364 dagen... dat duurt nog wel even.
jaloersssquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like I didn't know that.Waarom denk je dat ik ga. Lekker losss. Met 26 graden en heerliche muziek.
161 euro aan interrailticketquote:
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alivequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, Quintino, Afrojack, Sunnery & Ryan, Vato enzovooort enzovoort enzovoort
Ik moet al 400 ek voor de vakantie betalen en dan heb ik het nog niet over de 600 ek die ik daar uit ga geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
161 euro aan interrailticket. 150 euro aan alle overnachtingen
. Het is dat overleven daar goedkoop is
.
Okay. Have fun.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, dan maar morgen als ik het geld van anderen binnen krijg
. Vanavond maar mooi hier thuis met wat anderen.
Oké.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alive
Zulks een oud maar chill nummer, die heb ik vroeger kapot gedraaidquote:
En dat betekent dat ze niet chill kunnen zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quintino, Afrojack & Vato draaien dus echt op ieder feest dat je maar kan bedenken. Ze komen zelfs bij ons op Hilversum Alive
Dankje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Van harte trouwens, bijna vergeten.
Groetjes.
Anusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die morgen naar John Mayer zouden gaan. Ik voel ze.AFGELAST.
Waarom Seagal natrappen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die morgen naar John Mayer zouden gaan. Ik voel ze.AFGELAST.
quote:
quote:
Ja gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet al 400 ek voor de vakantie betalen en dan heb ik het nog niet over de 600 ek die ik daar uit ga geven.
ninja bold fail edit!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten.
VATO GONZALEZ IS BACK!
Voor hoeveel dagen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Maisnon het volgende:
Naar Barcelona retour is het 90 euro uiteindelijk denk ik, wel te doen
En dan zo'n 120 euro denk ik overnachten. Hou ik in ieder geval wat over voor daar
Veel geld allemaal niet, maar boeiend
Heb je werk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gekIk moet ook nog minstens 900 jallies bij elkaar halen want ik ben altijd mad op vakantie
. Dan gaat plezier voor alles
.
Jalliesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gekIk moet ook nog minstens 900 jallies bij elkaar halen want ik ben altijd mad op vakantie
. Dan gaat plezier voor alles
.
Mensen die niet in ekkermannen pratenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Vriend daar is niks straats aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dat betekent dat ze niet chill kunnen zijn?
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
Jallies zijn eigenlijk pillen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
quote:
Wel. En de andere namen ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.
Ik heb Quintino trouwens op MSN, wanna touch me?
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysterylandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Voor mij nietquote:
Deadmau5quote:
Kom dan vriendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysteryland
David guetta & lmaoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Is dat die reclame met die chille line-up, ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.
heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.
ohhh youquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |