Jalliesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gekIk moet ook nog minstens 900 jallies bij elkaar halen want ik ben altijd mad op vakantie
. Dan gaat plezier voor alles
.
Mensen die niet in ekkermannen pratenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Vriend daar is niks straats aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JalliesWat denk jij jonge vuige straatmocro.
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dat betekent dat ze niet chill kunnen zijn?
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
Jallies zijn eigenlijk pillen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vriend daar is niks straats aan. Zelf verzonnen benaming binnen ons voetbalteam
.
quote:
Wel. En de andere namen ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat betekend dat het geen noemenswaardige namen zijn om een kaartje voor te kopen.
Ik heb Quintino trouwens op MSN, wanna touch me?
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysterylandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
ik zoek zo'n nummer. In die radioreclame voor dirty dutch (waar ik eigenlijk naartoe wil maar mensen zijn scare) en het gaan van 'party and party'.
Voor mij nietquote:
Deadmau5quote:
Kom dan vriendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat ga je jezelf nou verdedigen. Beter accept je defeat.
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ga naar Dirty Dutch met Mysteryland
David guetta & lmaoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Is dat die reclame met die chille line-up, ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen een area, tock? Dit is echte Dirty Dutch, op Almere Strand.
heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter geef je me een linkje van de radioreclame.
ohhh youquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder is Dirty Dutch op Almere Strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |