Dat is kut voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Nee soms laat ik de touwtjes beetje vieren. Ruimte geven voor opkomend talent enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Incoming Lakitu
Mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Lottie, mn examens gingen supergoed.![]()
En wat een lief warm welkom.
Dat zou wat zijn, he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Het is een toch een kloon van elkaar, dus wat maakt het uit.
Trollquote:
Zuipen, Zuipen en nog eens Zuipenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Japquote:
Trollquote:
Lakquote:
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Chill met dit weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Fucking chille namen gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Wie dan?quote:
I know right. Het is van 14:00u tot 23:00u, dus ik weet niet of ik een korte of lange aanmoet, of een lange mee moet nemen. En daarna gaan we nog naar Stadhuisplein, en als ik m'n vriendin kan dronken voeren, sleur ik d'r mee naar holly om mensen uit te lachen.quote:
Ah, u riep?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Voor die ene lurker die altijd op mn links klikt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Trollface. het volgende:
Over krap 1 uur ben ik niet meer jarig.
Kort sowiesoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know right. Het is van 14:00u tot 23:00u, dus ik weet niet of ik een korte of lange aanmoet, of een lange mee moet nemen. En daarna gaan we nog naar Stadhuisplein, en als ik m'n vriendin kan dronken voeren, sleur ik d'r mee naar holly om mensen uit te lachen.
quote:
Like I didn't know that.quote:
Over 364 dagen... dat duurt nog wel even.quote:
Ja denk dat ik dat ook ga doen, komt wel goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kort sowieso, en lang meenemen voor 's avonds, gooi je gewoon in zo'n kluisje.
Sunnery was wel scare op Dancetour. Hoewel Born Again wel aan was, hoogtepunt van zijn showquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ehm, Quintino, Afrojack, Sunnery & Ryan, Vato enzovooort enzovoort enzovoort
Hoi, Yvonne, hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef yvonne het volgende:
Ff de TT aangepast.
Bragi is intelligent genoeg te begrijpen waarom
Ik wil je wel wat lenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef reetveter het volgende:
Ik ga gewoon niet meer de stad in omdat fucking blut. Moeten morgen de nondejezus vakantie betalen en dat red bijna niemand
.
HAHA SAMEquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef reetveter het volgende:
Ik ga gewoon niet meer de stad in omdat fucking blut. Moeten morgen de nondejezus vakantie betalen en dat red bijna niemand
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |