Dat is kut voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Nee soms laat ik de touwtjes beetje vieren. Ruimte geven voor opkomend talent enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Incoming Lakitu
Mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
Lottie, mn examens gingen supergoed.![]()
En wat een lief warm welkom.
Dat zou wat zijn, he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
Het is een toch een kloon van elkaar, dus wat maakt het uit.
Trollquote:
Zuipen, Zuipen en nog eens Zuipenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Japquote:
Trollquote:
Lakquote:
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Lakitu het volgende:
Wat heb je de hele week gedaan dan wd? =$ Volgens mij waren vmbo-examens al eerder klaar.
Chill met dit weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Fucking chille namen gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vrijdag was ik klaar. Zaterdag werken. Zondag niks. Maandag niks. Vandaag niks, alleen 's avonds gewerkt. Verder heb ik dus DIT geregeld.
Wie dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |