Connectiesquote:
Mja vind ik niet echt de nummer 1 maar wel hoog ja.quote:
Al ziet het er bij mij ook niet uit mjaquote:
<-quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn jullie dancemoves met house?
Mijne is de linkerhand 'dempend' houden en met de ander boven voor m'n hoofd lucht wegduwen naar voren.
Je bedoelt zo heel standaard alsof je met 1 hand aan het air-scratchen bent en met die andere in de lucht omhoog/naar voren douwen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Mijne is de linkerhand 'dempend' houden en met de ander boven voor m'n hoofd lucht wegduwen naar voren.
Open de krant zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er nu in de zorg nog steeds zo´n ongelofelijk tekort, of begint er al iets te veranderen? Ze zeggen steeds maar dat ze maatregelen gaan nemen, maar ik geloof het niet zo na al die jaren. Ik wil wel eens een praktijkervaring horen...
Het valt ook totaal niet meer te vergelijken met de House van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja vind ik niet echt de nummer 1 maar wel hoog ja.
Ik heb een moeilijk groot repetoirequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Skylark. het volgende:
Niet exact. Sowieso moet je uitkijken met special moves want je staat gauw voor lul.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bedoelt zo heel standaard alsof je met 1 hand aan het air-scratchen bent en met die andere in de lucht omhoog/naar voren douwen?
I may be wrong it may be right..quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
DEMPEMD HOUDENIk moest hardop lachen.
Mja care, vroeger dacht ik altijd zo maar dat boeit me allang niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet exact. Sowieso moet je uitkijken met special moves want je staat gauw voor lul.
ik volgde je al niet na 'links'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Oke luister sky, als je indruk wilt maken moet je deze kunnen.
Je gooit hem los van links naar rechts, je weet wel, met de curve. Dan hou je hem rechts en laat je hem met een hoek van 90 graden bungelen. Dan tik je hem met je linkerhand aan zodat die met een boog op je voorhoofd komt en dan ga je. Ik zorg binnenkort voor een praktijkvoorbeeld, maar die slaat altijd aan
Ik zie het voor me. Jij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Je gooit hem los van links naar rechts, je weet wel, met de curve. Dan hou je hem rechts en laat je hem met een hoek van 90 graden bungelen. Dan tik je hem met je linkerhand aan zodat die met een boog op je voorhoofd komt en dan ga je. Ik zorg binnenkort voor een praktijkvoorbeeld, maar die slaat altijd aan
Ik snap er geen KENKER van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praktijkervaring, ik lees geen kranten.
Ik dans meestal zo:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een moeilijk groot repetoire. Van de kip tot aan de handswing to head. Ofterwel ik doe van alles tijdens het uitgaan
.
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mja care, vroeger dacht ik altijd zo maar dat boeit me allang niet meer.
Doe eens een filmpjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.
Ik wil het wel opnemen. Als je het naakt doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan niet want die moet ik eerst opnemen.
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.
Wash Laundryquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, als je m'n dempmove uitlacht.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Maisnon het volgende:
De mensen die het tofst dansen denken niet na
En zijn onder invloed van wat pilletjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Maisnon het volgende:
De mensen die het tofst dansen denken niet na
Wanneer gaan wij schuren dan =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij drukt zijn lul tegen de billen van een 14-jarige.
Er verandert helemaal niets hoor, de tekorten zijn schrijnend aan het worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is er nu in de zorg nog steeds zo´n ongelofelijk tekort, of begint er al iets te veranderen? Ze zeggen steeds maar dat ze maatregelen gaan nemen, maar ik geloof het niet zo na al die jaren. Ik wil wel eens een praktijkervaring horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |