Wees maar gerust en vooral niet bang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,
Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdaA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
Jij was 15, dus jij hebt nog helemaal geen stemrecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
Bewijs? Liefst fotografisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
Doe niet zo kortzichtig, jij weet niets van mijn situatie afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.
Graag nodig ik je uit in Ik ga VVD stemmen
Verdere edit omdat je waarschijnlijk toch niet klikt:
Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
Ik hoop dat je gaat werken en dat de Wajong wordt afgeschaft/anders opgezet. Je gaat maar fulltime bollenpellen, kratjes stapelen of handdoeken vouwen. Ideaal werk voor autisten, heerlijk gestructureerd en je mag alles op grootte sorteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef ChefAli het volgende:
[..]
Mismakend figuur dat je er bent.. Ik hoop dat een moderator je ongepaste bericht verwijderd.
Misschien eens tijd om de Wajong stop te zetten en iets te gaan doen ipv uitkering trekken? Ik begrijp best dat het niet voor iedereen even makkelijk is hoor, maar als ik jou zo hoor dan maak je het er zelf naar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
kneus!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.
Graag nodig ik je uit in Ik ga VVD stemmen
Verdere edit omdat je waarschijnlijk toch niet klikt:
Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
Mhuahahaaaa, de duivelse VVD gaat je naar een werkkamp ergens in Friesland sturen jongen! Werken zal je!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,
Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben ook autistisch.
Daarom heb ik een baan gekozen waarbij ik veel met auto's moet doen.
Werkt super.
VVD ga ik overigens niet stemmen.
Je hebt gelijk man; de PvdA is slecht voor hardwerkende ondernemers. Al die Nederlanders die nu nog veel geld bezitten moeten straks hun villa's verkopen en in een doos gaan wonen. Nee, dan kun je beter VVD stemmen. Die laat enkel de onderlaag in een doos wonen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Wees maar gerust en vooral niet bang.
De VVD zal niet aan je centjes komen, als je echt niet KAN werken dan zal alles gewoon zo blijven, maar kan je wel maar ben je te dom of te lui.... ja dan zal je het wel merken.
De PvdA is niet voor iedereen zo goed, voor hardwerkende mensen die iets van hun leven willen maken en daarvan ook willen genieten is deze partij niet zo prima. Gevolg men zal niet meer gemotiveerd worden om er iets van te maken.
Ik hoop je onrust iets te hebben weggenomen.
Luie donder, ga eens aan het werk met aanstellerij en blijf met je jatten van mijn geld af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef ChefAli het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig, jij weet niets van mijn situatie af. Autisten nemen ze trouwens niet zo snel aan, zeker niet in deze tijd. Daar komt niet bij dat werken met een deel Wajong-uitkering niet loont.. Wajongers gaan er zelfs op achteruit...
Ik vind het triest dat je de PvdA als een partij voor alleen allochtonen bestempeld. De PvdA is er voor iedereen, of je nou zwart of blank, arm of rijk, moslim of niet gelovige bent.. Dat is nou het mooie en sociale aan deze partij.
Dat samen met andere initiatieven op het gebied van arbeidstimulering zoals een verhoging van de arbeidskorting zouden ervoor moeten zorgen dat werk ook voor jou gaat lonen.quote:Te veel jongeren raken verstrikt in een uitkeringstraject. De VVD wil daarom de Wet werk en bijstand (Wwb), de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten (Wet Wajong), de Wet investeren in jongeren (WIJ) en de Wet sociale werkvoorziening (Wsw) samenvoegen en bij gemeenten neerleggen. Zo kunnen gemeenten erop toezien dat iedere jongere een bijdrage levert aan de samenleving. Veel jongeren worden in de visie van de VVD te snel afgeschreven, terwijl er in veel situaties passend werk is. Aangezien veel jongeren met ontwikkelingsstoornissen en -achterstanden in de Wajong stromen en daarmee een groot risico lopen tot hun pensioen arbeidsgehandicapt te zijn, wil de VVD een aantal verplichte herkeuringsmomenten invoeren. Jongeren met een Wajong-uitkering van wie duidelijk is dat zij nooit aan het arbeidsproces zullen kunnen deelnemen (bijvoorbeeld jongeren met een zwaar downsyndroom), worden niet opgenomen in de verplichte herkeuringsmomenten. De lange wachtlijsten in de sociale werkvoorziening kunnen deels worden weggewerkt door cao´s aan te passen, zodat minder mensen aanspraak hoeven te maken op de Wsw.
Jij bent typisch een geval die bij de VVD nog een kans krijgt terwijl de PvdA je al heeft afgeschreven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
Ik ben racistisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben ook autistisch.
Daarom heb ik een baan gekozen waarbij ik veel met auto's moet doen.
Dat heb je mooi geregeld Ali, met 53 in de Wa-jong.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:22 schreef ChefAli het volgende:
Beste Fokkers,
Ik ben een 53-jarige Marokkaan. Ik heb jaren geleden de stap genomen om van Marokko naar Nederland te verhuizen omdat ik hele mooie verhalen over dit land heb gehoord in Marokko. Nederland scheen een paradijs te zijn. etc etc etc
Precies, het is maar waar je voor wilt kiezen. Ik heb liever een partij die er vertrouwen in heeft dat ik wat toe kan voegen aan de maatschappij, in dit geval de VVD, dan een partij die mij liever op de bank ziet zitten. De VVD is een partij voor mensen die positief naar de toekomst willen kijken en vertrouwen hebben in hun kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:22 schreef marky het volgende:
[..]
Jij bent typisch een geval die bij de VVD nog een kans krijgt terwijl de PvdA je al heeft afgeschreven.
TS is een autist én een leugenaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:27 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat heb je mooi geregeld Ali, met 53 in de Wa-jong.
Leg eens uit
Boehoe, de hardwerkende ondernemer heeft een groot huis bij elkaar gespaard. Ik ben te lui om hard te werken en woon in een doos, daarom moeten anderen die wel hard werken ook maar in een doos wonenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man; de PvdA is slecht voor hardwerkende ondernemers. Al die Nederlanders die nu nog veel geld bezitten moeten straks hun villa's verkopen en in een doos gaan wonen. Nee, dan kun je beter VVD stemmen. Die laat enkel de onderlaag in een doos wonen.
Jij stemt zeker geen VVD. Domme mensen moeten immers niet op Rutte en consorte stemmen. Dat zeg je immers zelf.
of gewoon schizofreenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TS is een autist én een leugenaar?![]()
De VVD is helemaal niet zo goed voor de middeninkomens als je denkt. De VVD paait kiezers met instandhouding van de hypotheekrenteaftrek, maar de manier waarop de VVD verder bezuinigt, raakt niet alleen de laagste, maar ook de middeninkomens; en hard ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grootste worden, dan zal de minima er ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
Dat is ook weer zo'n PvdA-truc, vanaf welk bedrag ben je geen middeninkomen meer bij die partij? 30.000 bruto ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
De VVD is helemaal niet zo goed voor de middeninkomens als je denkt. De VVD paait kiezers met instandhouding van de hypotheekrenteaftrek, maar de manier waarop de VVD verder bezuinigt, raakt niet alleen de laagste, maar ook de middeninkomens; en hard ook.
Of als je geen video wilt kijken en een wat minder partijdige bron wilt:
http://basjacobs.wordpres(...)inkomens-het-hardst/
Dat je toch zeker op 2-3 keer modaal moet zitten om er bij de VVD een beetje op vooruit te gaan is toch wel algemeen bekend? En dan zit je gewoon bovenmodaal. VVD heeft nu eenmaal geen plannen die goed zijn voor de lage en middeninkomens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo'n PvdA-truc, vanaf welk bedrag ben je geen middeninkomen meer bij die partij? 30.000 bruto ofzo?
Dat is onzin. De PvdA hanteerd al jaren het divies dat een middeninkomen alles is net boven het minimum. Dat is natuurlijk geen middeninkomen. Een middeninkomen is een inkomen tussen de 25000 en de 70000 euro.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je toch zeker op 2-3 keer modaal moet zitten om er bij de VVD een beetje op vooruit te gaan is toch wel algemeen bekend? En dan zit je gewoon bovenmodaal. VVD heeft nu eenmaal geen plannen die goed zijn voor de lage en middeninkomens.
Tussen de 70 en 100 k zijn de hogere middeninkomensquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:34 schreef Klopkoek het volgende:
Volgens de VVD hoor je met 90k per jaar nog bij de middeninkomens. Las ik laatst nog in de Elsevier. Alles beneden de 100k behoort tot de middeninkomens zei een VVD kamerlid. De elsevier was het daar roerend mee eens gezien de toonzetting van het artikeltje
Dan klopt het nog steeds wat ik zeg. De VVD heeft een programma dat alleen gunstig is vanaf 2-3 keer modaal. De lagere en middeninkomens komen er ongunstig uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:40 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is onzin. De PvdA hanteerd al jaren het divies dat een middeninkomen alles is net boven het minimum. Dat is natuurlijk geen middeninkomen. Een middeninkomen is een inkomen tussen de 25000 en de 70000 euro.
Overigens een prima staaltje bangmakerij van de PvdA. Ze verwijten het de VVD maar doen er zelf heel hard aan mee. Zolang het zonder concrete cijfers is van waar tot waar en wie er onder vallen is het allemaal verkiezingsretoriek die nergens op gestoeld is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
De VVD is helemaal niet zo goed voor de middeninkomens als je denkt. De VVD paait kiezers met instandhouding van de hypotheekrenteaftrek, maar de manier waarop de VVD verder bezuinigt, raakt niet alleen de laagste, maar ook de middeninkomens; en hard ook.
Of als je geen video wilt kijken en een wat minder partijdige bron wilt:
http://basjacobs.wordpres(...)inkomens-het-hardst/
De top 2,5% van de bevolking heb je het dan overquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:41 schreef marky het volgende:
[..]
Tussen de 70 en 100 k zijn de hogere middeninkomens
Nee hoor dat klopt niet bij de VVD heb je voordeel vanaf de 30k omdat je dan al meer profijt hebt van de belastingverlaging. 30k is gewoon modaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan klopt het nog steeds wat ik zeg. De VVD heeft een programma dat alleen gunstig is vanaf 2-3 keer modaal. De lagere en middeninkomens komen er ongunstig uit.
De top zit boven de 100kquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De top 2,5% van de bevolking heb je het dan over
Wat een beschamende opmerking. Dit is nu waarom ik VVD'ers haat. Ikzelf heb ook autisme. En de grap is dat velen van hen gewoon kunnen werken met wat aanpassing en ondersteuning. Maar dat is wat de VVD keihard af straft, ook als je zelf er moeite voor wilt doen en uit je hok wilt komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ga gewoon werken TS. Ook met autisme kun je gewoon asperges steken
Je verzint gewoon ter plekke je eigen normen. Je verzint ook ter plekke dat voor de PvdA alles boven het minimumloon een middeninkomen is. Kijk maar op het CBS. Met 70k of meer zit je bij de top 2,5% van Nederland. Das dus echt geen middeninkomen meer. Nee, ook niet het salaris van een DSB commisaris, daar heb je dan weer hartstikke gelijk in.quote:
Ah, nou dat verklaart je postgedragquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een beschamende opmerking. Dit is nu waarom ik VVD'ers haat. Ikzelf heb ook autisme. En de grap is dat velen van hen gewoon kunnen werken met wat aanpassing en ondersteuning. Maar dat is wat de VVD keihard af straft, ook als je zelf er moeite voor wilt doen en uit je hok wilt komen.
ChefAli, zou je willen werken als dat wel zou lonen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef ChefAli het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig, jij weet niets van mijn situatie af. Autisten nemen ze trouwens niet zo snel aan, zeker niet in deze tijd. Daar komt niet bij dat werken met een deel Wajong-uitkering niet loont.. Wajongers gaan er zelfs op achteruit...
De VVD creëert een gevangenis. Iedereen die uit de gevangenis wilt komen wordt afgestraft. Dat hoort bij een conservatieve partij, stabiliteit in de hierarchie en grote hierarchische verschillen. Het naarbeneden meppen van (tijdelijk) ongefortuneerden hoort daarbij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ah, nou dat verklaart je postgedrag
Dat is nou net mijn idee; dat TS gewoon kan werken. Sterker nog, volgens mij las ik laatst een artikel dat autisten in bepaalde sectoren juist erg gewild zijn.
De VVD straft werkenden niet af, het straft luie flikkers die niet van hun uitkeringssofa afkomen af
De VVD heeft het voor elkaar gekregen dat Wajongers van elke verdiende euro 50 cent moeten af staan naar de staatskas. Had van de VVD nog veel meer moeten zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
ChefAli, zou je willen werken als dat wel zou lonen?
Veel mensen gaan op de VVD gaan stemmen omdat die maatregelen voorstaan waarbij het wel zou lonen om uit die uitkering te komen en te gaan werken. Dan ga je er dus op vooruit in paats van achteruit als je een baantje krijgt.
Andere (meer linkse partijen) zullen je altijd als een zielig geval beschouwen, en je het liefst in die uitkering houden. Vind je dat sociaal tegenover jezelf, en tegenover anderen die jouw uitkering betalen?
Dit roepen ze al 30 jaar. Het blijft bij deze loze woorden. Ik maak concreet waarom de VVD een asociale partij is die niets van doen heeft met het begeleiden van mensen naar een fatsoenlijke baan. Meer het slaan/meppen van mensen naar een vernederende baan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef MikeyMo het volgende:
Gast wat lul je nou
Als jij gewoon werkt is er niets aan de hand. De VVD is tegen het onbeperkt handje ophouden bij vadertje staat. Prima. We hebben een goed sociaal vangnet, maar dat mag er wel eens wat meer op gericht zijn dat werken beloond wordt.
Met een verstandelijke handicap. Je bent niet goed snik. Superieur wanend mensquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef MikeyMo het volgende:
Wajong, ook zo'n aanfluiting.
Echt, als je ziet wat daar in rondloopt. Zodra je een labeltje van de dokter heb gekregen als adhd, autisme e.d. gaat men er maar vanuit dat je niets meer kunt. Ik ken ze vanuit mijn omgeving; kunnen wel de hele dag achter hun computer zitten te internetten, maar bijvoorbeeld een zittend beroep doen waar ze voor betaald worden kan dan niet... "ja ik ben niet voor niets afgekeurd"
Flikker op, ga in een callcenter werken ofzo.
Kan je een paar voorbeelden noemen van een fatsoenlijke baan en een paar voorbeelden van een vernederende baan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit roepen ze al 30 jaar. Het blijft bij deze loze woorden. Ik maak concreet waarom de VVD een asociale partij is die niets van doen heeft met het begeleiden van mensen naar een fatsoenlijke baan. Meer het slaan/meppen van mensen naar een vernederende baan.
Dus wel de hele dag thuis kunnen internetten, chatten, hyven... maar niet bij McDonalds een hamburger kunnen flippen of ene telefoon opnemen. Moet jij eens zien hoe goed ze in ene kunnen werken als je hun inkomsten afsnijdt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met een verstandelijke handicap. Je bent niet goed snik. Superieur wanend mens
Asociaal bestaat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit roepen ze al 30 jaar. Het blijft bij deze loze woorden. Ik maak concreet waarom de VVD een asociale partij is die niets van doen heeft met het begeleiden van mensen naar een fatsoenlijke baan. Meer het slaan/meppen van mensen naar een vernederende baan.
Ja dat wordt de volgende newspeak van de VVD. dat het niet bestaatquote:
Tering wat ben jij beledigend. Krijg zelf kanker. De chemo is helaas te duur tegenwoordig in een tijd dat er bezuinigd moet worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dus wel de hele dag thuis kunnen internetten, chatten, hyven... maar niet bij McDonalds een hamburger kunnen flippen of ene telefoon opnemen. Moet jij eens zien hoe goed ze in ene kunnen werken als je hun inkomsten afsnijdt.
Die instelling van jou is de kanker in deze maatschappij. Ik zeg: tijd voor chemo!
En anderen stemmen rechts omdat ze dat juist niet willen. Story of our lives denk ik dan maar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stem links, want ik ben geld genoeg. Kan mij dat verdomme of het midden-inkomen van Jan met de Pet er op vooruit of achteruit gaat. Zolang mijn geld maar naar de moeders in de bijstand gaat en niet naar Jan met de Pet ben ik al een tevreden mens.
Story of our livesquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En anderen stemmen rechts omdat ze dat juist niet willen. Story of our lives denk ik dan maar.
Ik ken genoeg voorbeelden in mijn directe omgeving van mensen met een verstandelijke handicap die niets liever doen dan naar hun werk gaan! Voor hun is werk niet alleen werk, maar dat zijn ook hun sociale contacten. Mensen met een handicap stimuleren om vooral niets te doen en ze lekker opsluiten in huis... joepie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou ja, ADHD een verstandelijke handicap noemen gaat nogal ver. Het is hoogstens een karakter eigenschap die wat minder positief uitvalt maar waar zeker zeker wel goed mee valt te leven en te werken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Dat samen met andere initiatieven op het gebied van arbeidstimulering zoals een verhoging van de arbeidskorting zouden ervoor moeten zorgen dat werk ook voor jou gaat lonen.
Maar als je liever op een partij stemt die tegen je zegt:"Je bent zielig en kan niks, ga maar lekker in een hoekje zitten huilen, dan zorgen wij wel voor je" dan een partij die zegt:"Ook jij bent van waarde en als jij je ervoor in zet dan helpen we je".
Positief of negatief, het is en blijft sociaal gedrag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja dat wordt de volgende newspeak van de VVD. dat het niet bestaat
Zolang ik nog stemrecht heb zal ik jou soort mensen bestrijden!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
Asociaal is het wanneer je je handje ophoudt bij vadertje staat en dus indirect bij de werkende mens wanneer dat zelfde handje ook prima arbeid zou kunnen verrichten
En als je als slager je eigen handje per ongeluk door de vleesmolen haalt? Dan moet je een eenarmige bandiet worden? Als je voor kortzichtigheid een uitkering kon krijgen had jij ook een topinkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
Asociaal is het wanneer je je handje ophoudt bij vadertje staat en dus indirect bij de werkende mens wanneer dat zelfde handje ook prima arbeid zou kunnen verrichten
Met ondersteuning ja. Die de VVD met hun conservatief-liberale ideologie het liefst helemaal wil afschaffen. Zoals in de VSquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, ADHD een verstandelijke handicap noemen gaat nogal ver. Het is hoogstens een karakter eigenschap die wat minder positief uitvalt maar waar zeker zeker wel goed mee valt te leven en te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |