abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82212742
Beste mensen,

Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD.. .
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChefAli op 01-06-2010 22:29:40 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:24:13 #2
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82212853
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.

Graag nodig ik je uit in Ik ga VVD stemmen

Verdere edit omdat je waarschijnlijk toch niet klikt:
Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:24:36 #3
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82212885
Ja inderdaad.
VVD steelt van de armen, en geeft het aan de rijken.
Roemer
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_82213020
Maar met PVDA werken al die mensen die meer dan 12 jaar gestudeerd hebben en hun kennis beschikbaar stellen voor de maatschappij voor de 'bijstandmoeders'
Met vlagen ben ik geniaal, maar nu is het windstil.
pi_82213159
VVD is prima op hun HRA standpunt en Teeven na. 2 hele belangrijke redenen om geen VVD te stemmen.
pi_82213189
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,

Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD.. .
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdaA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
Wees maar gerust en vooral niet bang.
De VVD zal niet aan je centjes komen, als je echt niet KAN werken dan zal alles gewoon zo blijven, maar kan je wel maar ben je te dom of te lui.... ja dan zal je het wel merken.

De PvdA is niet voor iedereen zo goed, voor hardwerkende mensen die iets van hun leven willen maken en daarvan ook willen genieten is deze partij niet zo prima. Gevolg men zal niet meer gemotiveerd worden om er iets van te maken.

Ik hoop je onrust iets te hebben weggenomen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:29:24 #7
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82213203
Mensen die beweren dat de PvdA een allochtonenpartij is
Links
Rechts
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:31:21 #8
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_82213311
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:35:22 #9
291300 Fapperdefap
Bekend van TV.
pi_82213573
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
Jij was 15, dus jij hebt nog helemaal geen stemrecht.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:38:40 #10
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_82213774
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD steelt van de armen.
Bewijs? Liefst fotografisch.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_82213966
Partij van de Armen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_82214049
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.

Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
Doe niet zo kortzichtig, jij weet niets van mijn situatie af . Autisten nemen ze trouwens niet zo snel aan, zeker niet in deze tijd. Daar komt niet bij dat werken met een deel Wajong-uitkering niet loont.. Wajongers gaan er zelfs op achteruit...

Ik vind het triest dat je de PvdA als een partij voor alleen allochtonen bestempeld. De PvdA is er voor iedereen, of je nou zwart of blank, arm of rijk, moslim of niet gelovige bent.. Dat is nou het mooie en sociale aan deze partij .
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:47:20 #13
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82214314
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef ChefAli het volgende:

[..]

Mismakend figuur dat je er bent.. Ik hoop dat een moderator je ongepaste bericht verwijderd.
Ik hoop dat je gaat werken en dat de Wajong wordt afgeschaft/anders opgezet. Je gaat maar fulltime bollenpellen, kratjes stapelen of handdoeken vouwen. Ideaal werk voor autisten, heerlijk gestructureerd en je mag alles op grootte sorteren.
The remedy is the experience.
pi_82214911
Echt arbeidsongeschikt ben je pas als je de gehele dag op je bed moet liggen en écht maar dan ook écht niets kan. Het gekke is dat deze mensen juist heel graag zouden willen werken.
pi_82215110
Ga werken.

Met autisme kun je best nog iets, je bent geen persoon met het syndroom van Down ofzo. Ga in een wasstraat auto's wassen, ga kranten lopen, folders, whatever.

Ben blij dat de virtuele grootste partij je ogen opent en je bent terecht bang.
pi_82215293
Toch triest dat de bezuinigen nu hier over gaan terwijl de veroorzakers van deze crisis geen nacht wakker vanwege geldzorgen
pi_82215319
Schopje VKZ gedaan.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82215389
quote:
Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD.. .
Misschien eens tijd om de Wajong stop te zetten en iets te gaan doen ipv uitkering trekken? Ik begrijp best dat het niet voor iedereen even makkelijk is hoor, maar als ik jou zo hoor dan maak je het er zelf naar.
pi_82215393
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:

kneus!
Nothing to see here, carry on
pi_82215453
quote:
Beste mensen,

Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
Mhuahahaaaa, de duivelse VVD gaat je naar een werkkamp ergens in Friesland sturen jongen! Werken zal je!

Bang voor de vvd... kom op zeg. Dat is al net zo sneu als dat vrouwmens hier op Fok die betoogde dat kindertjes zouden gaan scheefgroeien vanwege slechte voeding als de VVD aan de macht zou komen.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:08:00 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_82215576
En nog weer een VVD topic

Het verschil tussen een VVDer en alles ter linkerzijde is dat wij niet bang zijn als links aan de macht komt en ook dat gewoon dragen dat terwijl wij weten dat de VVDers onder links het meest zullen moeten gaan betalen. Ook dan iz het bij een VVDer schouders eronder en gaan. Links schijt nu 7 balen stront misschien moeten ze straks ook ineens aan het werk en schouders eronder enzo.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:08:33 #22
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_82215616
Ik ben ook autistisch.
Daarom heb ik een baan gekozen waarbij ik veel met auto's moet doen.
Werkt super.

VVD ga ik overigens niet stemmen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:09:22 #23
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82215664
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben ook autistisch.
Daarom heb ik een baan gekozen waarbij ik veel met auto's moet doen.
Werkt super.

VVD ga ik overigens niet stemmen.
goed bezig
The remedy is the experience.
pi_82216002
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef cumcumber het volgende:

[..]

Wees maar gerust en vooral niet bang.
De VVD zal niet aan je centjes komen, als je echt niet KAN werken dan zal alles gewoon zo blijven, maar kan je wel maar ben je te dom of te lui.... ja dan zal je het wel merken.

De PvdA is niet voor iedereen zo goed, voor hardwerkende mensen die iets van hun leven willen maken en daarvan ook willen genieten is deze partij niet zo prima. Gevolg men zal niet meer gemotiveerd worden om er iets van te maken.

Ik hoop je onrust iets te hebben weggenomen.
Je hebt gelijk man; de PvdA is slecht voor hardwerkende ondernemers. Al die Nederlanders die nu nog veel geld bezitten moeten straks hun villa's verkopen en in een doos gaan wonen. Nee, dan kun je beter VVD stemmen. Die laat enkel de onderlaag in een doos wonen.

Jij stemt zeker geen VVD. Domme mensen moeten immers niet op Rutte en consorte stemmen. Dat zeg je immers zelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:14:47 #25
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82216018
quote:
Ik zit in de Wajong
Luie donder, ga eens aan het werk met aanstellerij en blijf met je jatten van mijn geld af!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')