Wees maar gerust en vooral niet bang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,
Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdaA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
Jij was 15, dus jij hebt nog helemaal geen stemrecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
Bewijs? Liefst fotografisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef henrydg het volgende:
VVD gaat dus écht niet alleen aan het geld van de uitkeringstrekkers zitten, ook aan het geld van mensen die écht niet kunnen werken.
VVD steelt van de armen.
Doe niet zo kortzichtig, jij weet niets van mijn situatie afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.
Graag nodig ik je uit in Ik ga VVD stemmen
Verdere edit omdat je waarschijnlijk toch niet klikt:
Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
Ik hoop dat je gaat werken en dat de Wajong wordt afgeschaft/anders opgezet. Je gaat maar fulltime bollenpellen, kratjes stapelen of handdoeken vouwen. Ideaal werk voor autisten, heerlijk gestructureerd en je mag alles op grootte sorteren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef ChefAli het volgende:
[..]
Mismakend figuur dat je er bent.. Ik hoop dat een moderator je ongepaste bericht verwijderd.
Misschien eens tijd om de Wajong stop te zetten en iets te gaan doen ipv uitkering trekken? Ik begrijp best dat het niet voor iedereen even makkelijk is hoor, maar als ik jou zo hoor dan maak je het er zelf naar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
kneus!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Je bent autist en je stem gaat naar de PvdA. Begrijpelijk, rationeel en logisch nadenken is moeilijk voor je.
Graag nodig ik je uit in Ik ga VVD stemmen
Verdere edit omdat je waarschijnlijk toch niet klikt:
Jij als wajong-uitkeringstrekker bent gewoon prima in staat om te werken. Autisme is een ontwikkelingsstoornis, geen afgehakt been. Dus gewoon werken met je luie donder. Wil je dat niet, dan ga je lekker PvdAllochtoon stemmen. Nederland naar de afgrond
Mhuahahaaaa, de duivelse VVD gaat je naar een werkkamp ergens in Friesland sturen jongen! Werken zal je!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef ChefAli het volgende:
Beste mensen,
Het baart me zorgen dat de VVD zo hoog staat in de peilingen. Volgens mij weten veel mensen niet waar deze partij voor staat... Mocht de VVD werkelijk de grooste worden, dan zal de minima en ernstig onder lijden met alle gevolgen vandien... Ik zit wegens mijn autisme in de Wajong en ik ben een beetje bang voor de plannen van de VVD...
Mijn stem zal overigens gaan naar de PvdA.. De PvdA is tenminste een sociale partij voor iedereen.., en niet alleen voor de midden tot hoge inkomens zoals de VVD.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik ben ook autistisch.
Daarom heb ik een baan gekozen waarbij ik veel met auto's moet doen.
Werkt super.
VVD ga ik overigens niet stemmen.
Je hebt gelijk man; de PvdA is slecht voor hardwerkende ondernemers. Al die Nederlanders die nu nog veel geld bezitten moeten straks hun villa's verkopen en in een doos gaan wonen. Nee, dan kun je beter VVD stemmen. Die laat enkel de onderlaag in een doos wonen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Wees maar gerust en vooral niet bang.
De VVD zal niet aan je centjes komen, als je echt niet KAN werken dan zal alles gewoon zo blijven, maar kan je wel maar ben je te dom of te lui.... ja dan zal je het wel merken.
De PvdA is niet voor iedereen zo goed, voor hardwerkende mensen die iets van hun leven willen maken en daarvan ook willen genieten is deze partij niet zo prima. Gevolg men zal niet meer gemotiveerd worden om er iets van te maken.
Ik hoop je onrust iets te hebben weggenomen.
Luie donder, ga eens aan het werk met aanstellerij en blijf met je jatten van mijn geld af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |