In het licht van de verkiezingen wil ik dit toch even kwijt. Ik sta niet bekend als een rechts iemand, ik heb geen managersfunctie (thank god no, ik doe tenminste iets nuttigs), ik lees geen Telegraaf. Desondanks ga ik waarschijnlijk toch VVD stemmen. Dit had ik nooit van mezelf kunnen denken. Maar waarom? Bij gebrek aan betere partijen.
- CDA:
Christen Democratisch Appèl
- PvdA: Irreëel, wordt alleen door allochtonen op gestemd
- SP: communisten, nuff said
- PVV: Geert Wilders

- GL: Enigzins te doen, maar zal waarschijnlijk een coalitie willen vormen met PvdA, dus nee
- CU:
ChristenUnie
- D66: Enge, enge partij. Wil naar tweepartijenstelsel toe.
- PvdD: Treehuggers, eigenlijk nog gewoon een one-issue partij
- SGP: Staatskundig
Gereformeerde Partij
- TON: Zal toch nooit in de regering komen. Tevens, de uitspraken van Rita

- Piratenpartij: Stelletje nerds met onrealistische en onuitvoerbare idealen
- LEF: Frans
Klacht: Parlementaire democratie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
Mensen die geen D66 stemmen

Verder eens.
Eens met wat hierboven staat
Partij voor Mens en Spirit dan?
Fapperdefap
Bekend van TV.
quote:
Het gaat daar om de onrealistische idealen die Nederland het slop in trekken omdat ze praktisch niet uitvoerbaar zijn. Als het aan de PvdA danwel SP ligt gaan we terug naar vijfjarenplannen.

Xoisoyxo zal ik nooit op de PvdA of SP stemmen. Als GL daarmee een coalitie wilt gaan vormen zal ik dus ook niet op GL stemmen.
You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
Fapperdefap
Bekend van TV.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Dennis_enzo het volgende:Mensen die strategisch stemmen

Stem gewoon op een partij die het dichtste bij je eigen mening over zaken ligt, in plaats van allemaal randzaken, zoals coalities en waar andere mensen op stemmen, erbij te halen. Als iedereen dat zou doen zouden de partijen een veel betere afspiegeling van de samenleving zijn.
Ja, want je eigen mening is het belangrijkst, zonder na te denken over de consequenties van je stem, en over de consequenties voor je medemens. Rot toch op man
Fapperdefap
Bekend van TV.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:Haha, je pretendeert dat je niet rechts bent, maar tegelijkertijd komt er heel duidelijk in je post naar voren dat je tegen allochtonen bent en anti-communistisch. Veel rechtser kun je niet zijn, dunkt me.
Gast, ik zeg nergens dat ik tegen allochtonen ben. Ik stel alleen vast dat allochtonen voornamelijk op de PvdA stemmen, aangezien de PvdA de enige grote partij is die voor hen overblijft, aangezien het meerendeel het niet eens is met de coalitie CDA-VVD. Tevens, algemeen pardon.

Anti-communistisch moge duidelijk wezen. Als je niet snapt waarom raad ik je aan om eens Animal Farm te lezen
Fapperdefap
Bekend van TV.
quote:
Want?

Of ben je er zo eentje die SGP stemt, omdat dat van zijn gereformeerde ouders moet?
Chowi
Lonerism.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef Fapperdefap het volgende:[..]
Gast, ik zeg nergens dat ik tegen allochtonen ben. Ik stel alleen vast dat allochtonen voornamelijk op de PvdA stemmen, aangezien de PvdA de enige grote partij is die voor hen overblijft, aangezien het meerendeel het niet eens is met de coalitie CDA-VVD. Tevens, algemeen pardon.

Anti-communistisch moge duidelijk wezen. Als je niet snapt waarom raad ik je aan om eens Animal Farm te lezen

Ja, dus? Dan blijf ik bij mijn standpunt. Het feit (weet niet eens of het wel echt een feit is, maar goed) dat veel allochtonen op die partij stemmen zie jij duidelijk als iets negatiefs, en is een reden voor jou om dat niet te doen. Had dan als reden voor de PvdA gegeven dat ze met alle winden meewaaien ofzo, dan had ik nog wel met je mee kunnen gaan.
Die nuance die je nu aanbrengt slaat echt nergens op.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]