Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die zit op de Big Macquote:
ik vind het zelf ook wel lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Voorlopig even houden zoIs goedkoper dan de 4 sterren restaurants
In dat geval, lekker die omzet blijven spekkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zit op de Big Mac![]()
[..]
ik vind het zelf ook wel lekker
Nee precies. Van slapen val je niet af Bollequote:
Zo werkt dat in Afrika. Vechten om te overlevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut ghanezendit is een OEFENwedstrijd ja. Slaat nergens op om nu iedereen kapot te gaan schoppen
Hier, vangequote:
Wehhehehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, vange![]()
* Dr_Flash pitcht een fastball-tosti naar Fha
en daarom heb ik net maar 4 van die mini-vietnamese loempia's opquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 goldfinger1963
02. 028 Dr_Flash
03. 017 Fha
04. 016 wel.o.k
05. 012 Ladylike
06. 007 MPG
07. 006 friemelaar
08. 004 Marijkezwolle
09. 004 Aarti
10. 002 Darkwolf
11. 002 Symphonic
12. 001 DaMart
13. 001 Lotusss
14. 001 marcb1974
quote:Top 100 van dinsdag 1 juni 2010
19. 138 Pheno
45. 111 suikertaartje
96. 076 goldfinger1963
Marijkequote:Op woensdag 2 juni 2010 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!Ik ben echt dringend toe aan koffie
![]()
DaMartquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Klotst de thee niet over de rand bij het rollen van het kopje bij de loempia?.
Jawel, dat geeft een hoop rommel... al heb je gelijk... koffie is geeft nog meer rommel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat geeft toch niet? als het nu koffie was
Morgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Klotst de thee niet over de rand bij het rollen van het kopje bij de loempia?.
Hey wokquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke![]()
ik zit aan mijn 6de kopje![]()
[..]
DaMart![]()
Maar de TT gaat over het rollen van een theekopje bij het (de dus) loempia.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen
Nee joh, slimme mensen zetten hun kopje even aan de kant als ze gaan rollen![]()
[..]
Hey wokLekker hoor!
Ik heb net gedoucht en moet eigenlijk weg, maar wil niet
En goedemorgen GroteUseren Sym
lezen is ook een kunstquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de TT gaat over het rollen van een theekopje bij het (de dus) loempia.
quote:
Sympquote:
Ik lees toch echt: Kopje thee bij het (de) loempia rollen... dus de kop thee wordt geroldquote:
Waar staat de koffie in de titel dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef -Maggie- het volgende:
Koffie en loempia's, twee van mijn favoriete dingen in de titel!
Jij hebt je modpowers gauw gebruikt om dat eruit te slopen jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar staat de koffie in de titel dan?.
quote:Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 2 juni 2010 @ 08:53 door DaMart:
Topictitel: "[KSC #1803] Kopje koffie bij het loempia rollen" -> "[KSC #1803] Kopje thee bij het loempia rollen"
Alleen omdat Wel.o.k. vond dat koffievlekken erger zijn dan theevlekken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt je modpowers gauw gebruikt om dat eruit te slopen ja.
[..]
En je tijd klopt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
DaMart![]()
Mijn tijd klopt als een bus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat Wel.o.k. vond dat koffievlekken erger zijn dan theevlekken...
[..]
En je tijd klopt niet.
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: Kopje thee bij het (de) loempia rollen... dus de kop thee wordt gerold.
[..]
Ik gebruik praktisch nooit koffie in een titelquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt je modpowers gauw gebruikt om dat eruit te slopen ja.
[..]
Afgezien van buiten in de zon mijn brood opeten niet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:24 schreef Darkwolf het volgende:
Hebben de mensjes hier nog spannende lunch plannen?
Echt, er staat nergens dat dat kopje gerold wordt... Maar als je een kopje thee bij het tv kijken hebt zet je em toch ook wel eens weg?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees toch echt: Kopje thee bij het (de) loempia rollen... dus de kop thee wordt gerold.
[..]
Hahaha, ik ook geloof ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je lijkt MPG wel... zijn hart pompt ook koffie rond door zijn lichaam in plaats van bloed.
Als je je kopje vasthoudt, rolt hij sowieso minder goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, er staat nergens dat dat kopje gerold wordt... Maar als je een kopje thee bij het tv kijken hebt zet je em toch ook wel eens weg?Of heb je zulke scheidingsangst dat je je kopje niet durft los te laten?
![]()
![]()
Pas op hoor, nu raak je een gevoelige snaar denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, er staat nergens dat dat kopje gerold wordt... Maar als je een kopje thee bij het tv kijken hebt zet je em toch ook wel eens weg?Of heb je zulke scheidingsangst dat je je kopje niet durft los te laten?
![]()
![]()
Nee joh, ik ben meester in het rollen met 1 handquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je kopje vasthoudt, rolt hij sowieso minder goed!
En het kopje thee is onderwerp, en rollen het bijbehorende werkwoord.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, nu raak je een gevoelige snaar denk ik
En toch staat het er echt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben meester in het rollen met 1 hand
Dan nog lees ik niet dat het kopje gerold wordt
Doe een beetje voorzichtig met hem hequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Na al die jaren therapie hoopte ik dat ie het kon hebben
![]()
Volgens mij is loempia het onderwerp en niet het kopje thee, maar het is voor mij al lang geledenquote:
Klopt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is loempia het onderwerp en niet het kopje thee, maar het is voor mij al lang geledenMaar ik meende dat je de wat/wie vraag kon stellen om het onderwerp te bepalen, wat wordt er gerold? Dat is dus de loempia en niet het kopje thee. Maar nogmaals, het is lang geleden
Dus ik vind alles prima
Ik lees het in ieder geval echt anders
Overigens is dat even de verkorte weergave en niet geheel juist hier. Het kopje thee in namelijk een lijdend voorwerp en rollen het werkwoord waarvan het onderwerp niet expliciet genoemd wordt in de zin. Als je dan vraagt wie of wat wordt gerold, is dat het kopje thee, bij die loempiaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt...
Wie of wat rolt? Het kopje thee.
Na het voorzetsel volgt slechts een specificering van de plek/het moment waarop het kopje thee wordt gerold.
Ah, eindelijk iemand die de spatiehint snapt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Is die verrekte taalnazi nou nog niet uitgezanikt?
'Loempia rollen bij een kopje thee' vindt hij vast beter. Of 'Kopje thee bij het loempiarollen'. Al gaat hij dan vast weer klagen over het weglaten van lidwoorden, of zelfs werkwoorden.
Ik had al lang door dat jij weer gruwelijk de spellingsnazistische grammaticafetisjist uit zit te hangen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die de spatiehint snapt!
Dan kunnen we nu weer over koffie praten.quote:
Als ie nou gewoon een loempia voor me zou rollen....quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Is die verrekte taalnazi nou nog niet uitgezanikt?
'Loempia rollen bij een kopje thee' vindt hij vast beter. Of 'Kopje thee bij het loempiarollen'. Al gaat hij dan vast weer klagen over het weglaten van lidwoorden, of zelfs werkwoorden.
Graag!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu weer over koffie praten.
-Maggie-, Marijke, DW, willen jullie ook een bakkie?
Ik had gewoon een doodnormale, diepzinnige en serieuze discussie met Marijke over zinsontleding naar aanleiding van de interpretatieverwarring die de TT met zich meebracht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had al lang door dat jij weer gruwelijk de spellingsnazistische grammaticafetisjist uit zit te hangen ja.
Je hoeft toch geen sorry te zeggen voor een TT die een boeiende, educatief verantwoorde discussie oproeptquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Fha het volgende:
Wat een prachtige TT heb ik gemaaktSorry allemaal
En voor mijquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Als ie nou gewoon een loempia voor me zou rollen....
Astu:quote:
primaquote:
Wet Tshirtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
zometeen mn auto wassen, tis heerlijk weer
Lekker, koffiequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu weer over koffie praten.
-Maggie-, Marijke, DW, willen jullie ook een bakkie?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gewoon een doodnormale, diepzinnige en serieuze discussie met Marijke over zinsontleding naar aanleiding van de interpretatieverwarring die de TT met zich meebracht!
[..]
Je hoeft toch geen sorry te zeggen voor een TT die een boeiende, educatief verantwoorde discussie oproept.
Yepquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een heerlijk weer is het vandaag
hier is geen wind te bekennenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
beetje veel wind maar wel lekker zonnetje
Lijkt me zooo lekker een maandaochtend op woensdagavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
prima
vanavond is mijn maandagmorgen
oftewel: straks weer aan beginnen..
zometeen mn auto wassen, tis heerlijk weer
hier ook, maar dat komt door de shoarma van gisterenavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
beetje veel wind maar wel lekker zonnetje
whehehequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, maar dat komt door de shoarma van gisterenavond
Ja, dat is inderdaad zo belangrijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me zooo lekker een maandaochtend op woensdagavond
Maar ik ben blij voor je dat je nu iets naar je zin hebt
gelukkig is het hier een fris zeewindjequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, maar dat komt door de shoarma van gisterenavond
dat is idd wel te hopen voor jequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig is het hier een fris zeewindje
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig is het hier een fris zeewindje
marcquote:
Gaan we weer hoor. SOG-Master Fha in actiequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:11 schreef Fha het volgende:
Ik ben zeer druk met het schrijven van een stage ding, leren voor tentamen, herschrijven van paper en het ophalen van medicijnen bij de huisartsZo druk dat ik maar gewoon even dom een serie ga kijken
![]()
Heerlijk weer inderdaad
ik was eerderquote:
De dag is nog lang niet voorbij manquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoor. SOG-Master Fha in actie
AAN HET WERK GODVERDOMME![]()
Ooh dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan niet he, dan word maar putjesschepper![]()
Ik ga je ZOO hard uitlachen vanaf mijn balkonnetje op het zuidenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
Ooh dat komt wel goed hoorHeerlijk buiten
![]()
Wat zul jij jaloers zijn zeg![]()
alles werkt nog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook fijn. Kom ik binnen in de serverruimte, zit er ineens een wit kastje aan de muur, met draadjes eruit. En niemand die van iets weet.![]()
Dan smijt ik toch putjes smurrie naar je hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga je ZOO hard uitlachen vanaf mijn balkonnetje op het zuiden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook fijn. Kom ik binnen in de serverruimte, zit er ineens een wit kastje aan de muur, met draadjes eruit. En niemand die van iets weet.![]()
blijf dan wel van dat wit kastje afquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ga straks ook naar het rekencentrum
Dat doe jij echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan smijt ik toch putjes smurrie naar je hoofd?Kijken wie er dan moet lachen
check even je muren op verdachte witte kastjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ga straks ook naar het rekencentrum
Het is een Serverruimte. Een security gebied zeg maar. Waar het niet de bedoeling is dat Jan Boerenlul en z'n maat maar zomaar binnenwandelen alsof het een friettent isquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles werkt nog?
dan is er niks aan de hand
Moet jij eens oplettenquote:
dus jullie hebben niet goed opgeletquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een Serverruimte. Een security gebied zeg maar. Waar het niet de bedoeling is dat Jan Boerenlul en z'n maat maar zomaar binnenwandelen alsof het een friettent isWij als IT zijn daar *verantwoordelijk* voor jah.
Fles zit te dromen over een bepaalde fysioquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie hebben niet goed opgelet
Lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel vast tosti's bakken om terug te gooien
food fightquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel vast tosti's bakken om terug te gooien
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie hebben niet goed opgelet
Dit doen ze natuurlijk op dagen dat ik er niet ben he. Dat ik met ermmm andere dingen "bezig" ben. Eén ander ding, dusquote:
Eerst aan de pil en dan lekker vogelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Fha het volgende:
Even naar de apotheek wandelen en langs het vogeleiland
Nee man, zalfquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst aan de pil en dan lekker vogelen![]()
Wordt je telefoon ook opgehangen als je die pop-up wegklikt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben hier weer wat nieuws bedacht stelletje randdebielen.
Je krijgt een pop-up ni je scherm als je telefoon gaat
whehehequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben hier weer wat nieuws bedacht stelletje randdebielen.
Je krijgt een pop-up ni je scherm als je telefoon gaat
was dat maar waar. En je kunt het ook als een soort interne msn client gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt je telefoon ook opgehangen als je die pop-up wegklikt?
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat maar waar. En je kunt het ook als een soort interne msn client gebruiken.
Daar zat ik echt op te wachten
Dat is wel echt ontzettend fout jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?.
Als ze het allemaal gaan ontdekkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze het allemaal gaan ontdekken
Helaas staat het progje op de server en kan ik het niet van mijn PC afslopen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"?
Zonder spatie na de c danquote:Even de c _/-partitie uitbreiden en opnieuw vullen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"?
dan was het iig niet LLquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
geen witte kastjes aan de muur
![]()
wel een zwarte dell in het rack
TMIquote:
quote:
duidelijkquote:
quote:
goed visweer vandaagquote:
Wat je zegtquote:
quote:121 Teletekst wo 02 jun
Kort nieuws binnenland
` De Hollandse Nieuwe is dit jaar door
de strenge winter wat minder vet dan
vorig jaar,zegt een woordvoerder van de
grootste Nederlandse haringproducent.
Hij verwacht dat het vangstquotum op
korte termijn wordt verhoogd,omdat er
weer meer haring in de Noordzee zwemt
dan een jaar geleden.Over zes dagen mag
de Hollandse Nieuwe worden verkocht.
Nee ik ben bezig, maar het mag heus welquote:
Pechquote:
Ik ben alweer wegquote:
* Dr_Flash biervoorraad best geruststellend vindtquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
* MPG naar koffiezetapparaat loopt en hele kan voor zich alleen zet.
Ik vind jou helemaal niet meer zo leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
* MPG naar koffiezetapparaat loopt en hele kan voor zich alleen zet.
* MPG en passant ook al het bier opzuiptquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash biervoorraad best geruststellend vindt
PMS?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG en passant ook al het bier opzuipt.
quote:
Wat heeft Peterselieman er nou weer mee te maken?quote:
Moehahahaha, de loempia's zijn van mij!quote:
Jij hebt al loempia'squote:
bier van mij,quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Moehahahaha, de loempia's zijn van mij!
Van mij, hoor je?!
Ik welquote:
een Magnum gaat er altijd inquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel
Festini aardbei, Sinas split of magnum, kies maar
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan eet ik die wel even op, namens jou
Onmogelijkquote:
ik ook niet...quote:
Dat zouden we ook zijn als LL zegt "Ik heb hoofdpijn". Zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Hihi wat zijn jullie grappig verbaasd allemaalMaar het is heus zo
Zelfkennisquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Of als ik zeg "Neuh, doe maar een bronwatertje". Geef toe.
Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisjequote:
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisje
Proest! Daar ging m'n koffiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisje
Moet jij ook over de knie soms?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Proest! Daar ging m'n koffie![]()
Die woorden gesproken door een man
Lekkerquote:
Gelukkigquote:
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigDan ga ik weer verder met putjes scheppen hoor
De oudste is hoe oud? m/v?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo ff een zwaar gesprek achter de rug met de oudste.
Was wel even nodig en prettig
sta je weer alleenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nogeens frikandellen knagen in Zwolle Marijke?
ik heb echt een tering kut bui op het momentquote:
dit was dus een gevolg van me kutbuiquote:
als GF dat zou willen dan HAD hij ook een kwartet!!!!!quote:
Waait wel weer overquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit was dus een gevolg van me kutbui![]()
* sorry fles
gelukkig welquote:
Lijkt me gezellig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nogeens frikandellen knagen in Zwolle Marijke?
Nee, want nu voel ik me beterquote:
Mwoa, maak mij maar bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, maak mij maar bang
Fleske, wat heb jij ons te vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat ik het gewend ben om ergens alleen te staan?quote:
LL was er iig wel bij jullie "date"quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik het gewend ben om ergens alleen te staan?
Ja zelfs, dat ik daar makkelijker mee kan omgaan dan wanneer een date daadwerkelijk komt opdagen?
Of had je echt iets verrassends in gedachten?
douche en slaap ze Fhaquote:
God jahquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL was er iig wel bij jullie "date"![]()
Mijn pa is pas 64quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef friemelaar het volgende:
Hey Fles,
Was da jullie pa die daar op TV kwam.......
Voor de miljoenste km in de cockpit meekijken![]()
Zou me niets verbazen als de peer niet ver van de struik gerold is.
Daag me niet uitquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-06-2010
![]()
01. 051 Dr_Flash
02. 028 goldfinger1963
03. 024 Fha
04. 018 Symphonic
05. 017 DaMart
06. 016 MPG
07. 013 Marijkezwolle
08. 011 Muck
09. 007 -Maggie-
10. 007 wel.o.k
11. 004 Darkwolf
12. 002 Ladylike
13. 002 cablegunmaster
14. 002 marcb1974
15. 001 --Tweety--
16. 001 Aarti
17. 001 friemelaar
18. 001 GroteUser
]
quote:
je zal meer slapen dan ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
weltrusten ;D. ik zal eens elke keer vlak voor ik ga slapen weltrusten post en als ik op sta goedemorgen noteren...
dan zul je zien wat voor kots slaap patroon ik heb XD.
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.quote:
friemquote:
bengelquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.![]()
Goedemorgen.
Denk het, ook persoonlijk is het heel verschillend, ik ben een erge uitzondering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
bengel![]()
heeft elke leeftijd niet zijn specifieke problemen?
momenteel heb ik nog geen last van vriendjes of het risico dat ze zwanger thuis komen.
met 16 is dat wel anders denk ik.
ik weet nog wat ik als jongen wilde op die leeftijd![]()
![]()
uitzondering welke kant op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het, ook persoonlijk is het heel verschillend, ik ben een erge uitzondering.![]()
Ik wil eigenlijk niet weten wat jongens van die leeftijd denken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Helpen jullie allemaal even mee met het vooruit duwen van de tijd? Zodat die laatste 2 dagen potverdikkies me nou eens een partijtje snel gaan!?
* Bengeltje klok vooruit zet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Helpen jullie allemaal even mee met het vooruit duwen van de tijd? Zodat die laatste 2 dagen potverdikkies me nou eens een partijtje snel gaan!?
Ik had geen prettige jeugd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
uitzondering welke kant op?![]()
ze denken vooral aan lichaamsdelen die ze zelf niet hebben je wou het niet weten![]()
mpgquote:
volgens mij ben je daar wel overheenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje klok vooruit zet.
[..]
Ik had geen prettige jeugd.Was een stil en teruggetrokken meisje.
O maar dat weet ik dan weer wel. Ben eigenlijk wel heel open naar de jongens over hoe en wat en wat absoluut niet.
marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
* Marijkezwolle duwt de tijd vooruit voor dw en maakt de tijd langzamer voor wok
My heroin!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
* Marijkezwolle duwt de tijd vooruit voor dw en maakt de tijd langzamer voor wok
wokquote:
marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Ywquote:
Hai gfquote:
lekker weerquote:
wat?quote:
quote:
quote:
ik ga morgen maar eens uren compenseren denk ikquote:Na het oplossen van eventuele mistbanken wordt het morgen wederom een zonnige dag. De middagtemperatuur is vergelijkbaar met die van donderdag, 17 graden in het noordelijk kustgebied tot lokaal 23 graden in het zuiden. De wind komt uit richtingen tussen noord en oost en is zwak tot matig, 2 a 3 Bft.
en dan kom je naar het zuidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens uren compenseren denk ik
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekkerquote:
helaas moet ik nog wat ander werk doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan kom je naar het zuiden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekker![]()
![]()
![]()
helluh
Fhaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekker![]()
![]()
![]()
helluh
goedquote:
Soberzoquote:
Precies, vrouwen zijn gewoon ALTIJD lastigquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.![]()
Goedemorgen.
Vandaar dat ik zo alert ben, ik drink geen koffie.quote:'Koffie heeft geen invloed op alertheid'
AMSTERDAM - Cafeīne stimuleert de hersenen niet en houdt ons niet langer wakker. Het idee dat je er na een kopje koffie weer een paar uur tegenaan kunt, wordt door recent Brits onderzoek naar het rijk der fabelen verwezen.
"We ondervinden geen enkel voordeel van het drinken van koffie", zegt de onderzoeksleider van de Universiteit van Bristol donderdag in The Telegraph. De bekende drang naar cafeīne is niets meer dan een verslavingsreactie van het lichaam.
Volgens de wetenschapper heeft zijn onderzoek op generlei manier uitgewezen dat de mensen die cafeīne nuttigden langer en beter konden doorwerken dan de groep testpersonen die een placebo kreeg.
Sterker, koffiedrinkers hebben de cafeīne nodig om het het zelfde niveau van alertheid tekomen als niet-koffiedrinkers.
"Je voelt misschien scherper, maar de cafeīne brengt je alleen maar terug in normale doen", aldus luidt het onderzoeksresultaat.
En eerst zeiden ze dat het niet werktequote:Sterker, koffiedrinkers hebben de cafeīne nodig om het het zelfde niveau van alertheid tekomen als niet-koffiedrinkers.
Ik wist hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo alert ben, ik drink geen koffie.
veulste mooi weer om druk te te doenquote:
waarvan actequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, vrouwen zijn gewoon ALTIJD lastig
giertjequote:
preciesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En eerst zeiden ze dat het niet werkte
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Just leave me alone and nobody gets hurtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.
GA EENS UIT MIJN STOEL!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just leave me alone and nobody gets hurt
Zie fles.quote:
Volgens microsoft is internet explorer de beste keusquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En eerst zeiden ze dat het niet werkte
inderdaadquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee! onbeschoft! Straf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |