Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisjequote:
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisje
Proest! Daar ging m'n koffiequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ontwikkel jij ook hoor, als je zo oud wordt als ik. ZELFS al ben je een meisje
Moet jij ook over de knie soms?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Proest! Daar ging m'n koffie![]()
Die woorden gesproken door een man
Lekkerquote:
Gelukkigquote:
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigDan ga ik weer verder met putjes scheppen hoor
De oudste is hoe oud? m/v?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Zo ff een zwaar gesprek achter de rug met de oudste.
Was wel even nodig en prettig
sta je weer alleenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nogeens frikandellen knagen in Zwolle Marijke?
ik heb echt een tering kut bui op het momentquote:
dit was dus een gevolg van me kutbuiquote:
als GF dat zou willen dan HAD hij ook een kwartet!!!!!quote:
Waait wel weer overquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit was dus een gevolg van me kutbui![]()
* sorry fles
gelukkig welquote:
Lijkt me gezellig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nogeens frikandellen knagen in Zwolle Marijke?
Nee, want nu voel ik me beterquote:
Mwoa, maak mij maar bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, maak mij maar bang
Fleske, wat heb jij ons te vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat ik het gewend ben om ergens alleen te staan?quote:
LL was er iig wel bij jullie "date"quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik het gewend ben om ergens alleen te staan?
Ja zelfs, dat ik daar makkelijker mee kan omgaan dan wanneer een date daadwerkelijk komt opdagen?
Of had je echt iets verrassends in gedachten?
douche en slaap ze Fhaquote:
God jahquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL was er iig wel bij jullie "date"![]()
Mijn pa is pas 64quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef friemelaar het volgende:
Hey Fles,
Was da jullie pa die daar op TV kwam.......
Voor de miljoenste km in de cockpit meekijken![]()
Zou me niets verbazen als de peer niet ver van de struik gerold is.
Daag me niet uitquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 051 Dr_Flash
02. 028 goldfinger1963
03. 024 Fha
04. 018 Symphonic
05. 017 DaMart
06. 016 MPG
07. 013 Marijkezwolle
08. 011 Muck
09. 007 -Maggie-
10. 007 wel.o.k
11. 004 Darkwolf
12. 002 Ladylike
13. 002 cablegunmaster
14. 002 marcb1974
15. 001 --Tweety--
16. 001 Aarti
17. 001 friemelaar
18. 001 GroteUser
]
quote:
je zal meer slapen dan ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:49 schreef cablegunmaster het volgende:
weltrusten ;D. ik zal eens elke keer vlak voor ik ga slapen weltrusten post en als ik op sta goedemorgen noteren...
dan zul je zien wat voor kots slaap patroon ik heb XD.
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.quote:
friemquote:
bengelquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.![]()
Goedemorgen.
Denk het, ook persoonlijk is het heel verschillend, ik ben een erge uitzondering.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
bengel![]()
heeft elke leeftijd niet zijn specifieke problemen?
momenteel heb ik nog geen last van vriendjes of het risico dat ze zwanger thuis komen.
met 16 is dat wel anders denk ik.
ik weet nog wat ik als jongen wilde op die leeftijd![]()
![]()
uitzondering welke kant op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het, ook persoonlijk is het heel verschillend, ik ben een erge uitzondering.![]()
Ik wil eigenlijk niet weten wat jongens van die leeftijd denken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Helpen jullie allemaal even mee met het vooruit duwen van de tijd? Zodat die laatste 2 dagen potverdikkies me nou eens een partijtje snel gaan!?
* Bengeltje klok vooruit zet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Helpen jullie allemaal even mee met het vooruit duwen van de tijd? Zodat die laatste 2 dagen potverdikkies me nou eens een partijtje snel gaan!?
Ik had geen prettige jeugd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
uitzondering welke kant op?![]()
ze denken vooral aan lichaamsdelen die ze zelf niet hebben je wou het niet weten![]()
mpgquote:
volgens mij ben je daar wel overheenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje klok vooruit zet.
[..]
Ik had geen prettige jeugd.Was een stil en teruggetrokken meisje.
O maar dat weet ik dan weer wel. Ben eigenlijk wel heel open naar de jongens over hoe en wat en wat absoluut niet.
marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
* Marijkezwolle duwt de tijd vooruit voor dw en maakt de tijd langzamer voor wok
My heroin!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
* Marijkezwolle duwt de tijd vooruit voor dw en maakt de tijd langzamer voor wok
wokquote:
marijkequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Ywquote:
Hai gfquote:
lekker weerquote:
wat?quote:
quote:
quote:
ik ga morgen maar eens uren compenseren denk ikquote:Na het oplossen van eventuele mistbanken wordt het morgen wederom een zonnige dag. De middagtemperatuur is vergelijkbaar met die van donderdag, 17 graden in het noordelijk kustgebied tot lokaal 23 graden in het zuiden. De wind komt uit richtingen tussen noord en oost en is zwak tot matig, 2 a 3 Bft.
en dan kom je naar het zuidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens uren compenseren denk ik
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekkerquote:
helaas moet ik nog wat ander werk doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan kom je naar het zuiden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekker![]()
![]()
![]()
helluh
Fhaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja, maar de zon schijnt tenminste wel lekker![]()
![]()
![]()
helluh
goedquote:
Soberzoquote:
Precies, vrouwen zijn gewoon ALTIJD lastigquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan elke andere leeftijd. Oke die hele kleintjes vallen meestal nog wel mee, de meesten dan.![]()
Goedemorgen.
Vandaar dat ik zo alert ben, ik drink geen koffie.quote:'Koffie heeft geen invloed op alertheid'
AMSTERDAM - Cafeīne stimuleert de hersenen niet en houdt ons niet langer wakker. Het idee dat je er na een kopje koffie weer een paar uur tegenaan kunt, wordt door recent Brits onderzoek naar het rijk der fabelen verwezen.
"We ondervinden geen enkel voordeel van het drinken van koffie", zegt de onderzoeksleider van de Universiteit van Bristol donderdag in The Telegraph. De bekende drang naar cafeīne is niets meer dan een verslavingsreactie van het lichaam.
Volgens de wetenschapper heeft zijn onderzoek op generlei manier uitgewezen dat de mensen die cafeīne nuttigden langer en beter konden doorwerken dan de groep testpersonen die een placebo kreeg.
Sterker, koffiedrinkers hebben de cafeīne nodig om het het zelfde niveau van alertheid tekomen als niet-koffiedrinkers.
"Je voelt misschien scherper, maar de cafeīne brengt je alleen maar terug in normale doen", aldus luidt het onderzoeksresultaat.
En eerst zeiden ze dat het niet werktequote:Sterker, koffiedrinkers hebben de cafeīne nodig om het het zelfde niveau van alertheid tekomen als niet-koffiedrinkers.
Ik wist hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo alert ben, ik drink geen koffie.
veulste mooi weer om druk te te doenquote:
waarvan actequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, vrouwen zijn gewoon ALTIJD lastig
giertjequote:
preciesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En eerst zeiden ze dat het niet werkte
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Just leave me alone and nobody gets hurtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.
GA EENS UIT MIJN STOEL!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd. Laat mij nu maar even van de zon genieten en ik val niemand lastig.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just leave me alone and nobody gets hurt
Zie fles.quote:
Volgens microsoft is internet explorer de beste keusquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En eerst zeiden ze dat het niet werkte
inderdaadquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee! onbeschoft! Straf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |