Ooh dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan niet he, dan word maar putjesschepper![]()
Ik ga je ZOO hard uitlachen vanaf mijn balkonnetje op het zuidenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
Ooh dat komt wel goed hoorHeerlijk buiten
![]()
Wat zul jij jaloers zijn zeg![]()
alles werkt nog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook fijn. Kom ik binnen in de serverruimte, zit er ineens een wit kastje aan de muur, met draadjes eruit. En niemand die van iets weet.![]()
Dan smijt ik toch putjes smurrie naar je hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga je ZOO hard uitlachen vanaf mijn balkonnetje op het zuiden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook fijn. Kom ik binnen in de serverruimte, zit er ineens een wit kastje aan de muur, met draadjes eruit. En niemand die van iets weet.![]()
blijf dan wel van dat wit kastje afquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ga straks ook naar het rekencentrum
Dat doe jij echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan smijt ik toch putjes smurrie naar je hoofd?Kijken wie er dan moet lachen
check even je muren op verdachte witte kastjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ga straks ook naar het rekencentrum
Het is een Serverruimte. Een security gebied zeg maar. Waar het niet de bedoeling is dat Jan Boerenlul en z'n maat maar zomaar binnenwandelen alsof het een friettent isquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles werkt nog?
dan is er niks aan de hand
Moet jij eens oplettenquote:
dus jullie hebben niet goed opgeletquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een Serverruimte. Een security gebied zeg maar. Waar het niet de bedoeling is dat Jan Boerenlul en z'n maat maar zomaar binnenwandelen alsof het een friettent isWij als IT zijn daar *verantwoordelijk* voor jah.
Fles zit te dromen over een bepaalde fysioquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie hebben niet goed opgelet
Lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel vast tosti's bakken om terug te gooien
food fightquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel vast tosti's bakken om terug te gooien
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie hebben niet goed opgelet
Dit doen ze natuurlijk op dagen dat ik er niet ben he. Dat ik met ermmm andere dingen "bezig" ben. Eén ander ding, dusquote:
Eerst aan de pil en dan lekker vogelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Fha het volgende:
Even naar de apotheek wandelen en langs het vogeleiland
Nee man, zalfquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst aan de pil en dan lekker vogelen![]()
Wordt je telefoon ook opgehangen als je die pop-up wegklikt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben hier weer wat nieuws bedacht stelletje randdebielen.
Je krijgt een pop-up ni je scherm als je telefoon gaat
whehehequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben hier weer wat nieuws bedacht stelletje randdebielen.
Je krijgt een pop-up ni je scherm als je telefoon gaat
was dat maar waar. En je kunt het ook als een soort interne msn client gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt je telefoon ook opgehangen als je die pop-up wegklikt?
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat maar waar. En je kunt het ook als een soort interne msn client gebruiken.
Daar zat ik echt op te wachten
Dat is wel echt ontzettend fout jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?.
Als ze het allemaal gaan ontdekkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus in plaats van bij je op de kamer komen kletsen, beginnen je collega's nu chatgesprekken via de computer?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze het allemaal gaan ontdekken
Helaas staat het progje op de server en kan ik het niet van mijn PC afslopen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"?
Zonder spatie na de c danquote:Even de c _/-partitie uitbreiden en opnieuw vullen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je geen autoreply aanzetten: "Ben ff koffie drinken, ben zo terug"?
dan was het iig niet LLquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
geen witte kastjes aan de muur
![]()
wel een zwarte dell in het rack
TMIquote:
quote:
duidelijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |