Klopt, het gaat om het gemiddelde wat je post. En zolang die niet boven de 30 is hoef je je nergens voor te schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bijna een kwart van mijn posts zijn van tijdens de verkiezingsavond (in 1 avond meer gepost dan jij in je hele Fok! carrière zo te zien), als je het zo bekijkt komt het neer op 'slechts' 4-5 (lange) avondjes doorposten. In een paar maanden tijd vind ik dat best nog wel meevallen
Ja, hoor.quote:
Kijk even lief naar Arcee.quote:
Hoezo? Je staat toch op 1 qua posts??quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef eriksd het volgende:
Ik raak mijn koppositie kwijt...de VVD verliest het initiatief.
Ja, maar du_ke en KoosVogels lopen flink in.quote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo? Je staat toch op 1 qua posts??
Dan moet 'ie flink blijven doorpostenquote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar du_ke en KoosVogels lopen flink in.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie flink blijven doorposten
Heel goed, dat was er al 1...quote:
Ook jij begint te beseffen dat de samenwerking met de PVV een heilloze weg is.quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef eriksd het volgende:
Uiteindelijk is het aan links om een kabinet te vormenquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook jij begint te beseffen dat de samenwerking met de PVV een heilloze weg is.
Ondanks alles hou ik stiekem toch een beetje van jullie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan links om een kabinet te vormen
Toch jammer voor hun dat die geen meerderheid hebben zonder het CDA.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:47 schreef KoosVogels het volgende:
Uiteindelijk is het aan links om een kabinet te vormen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Ondanks alles hou ik stiekem toch een beetje van jullie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |