En al helemaal gezien de enorme daling van het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Onvoorstelbaar dat de CU nu op 5 zou komen terwijl ze constant op winst stonden in de peilingen.
Ze verliezen toch? Job was de grote messias.quote:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar een regelmatig bijgewerkte poll?
Sowieso wordt dat nog wel lachen met de AOW als breekpunt bij de PVV. Dus het wordt sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als CDA, VVD en PVV minder dan 80 zetels halen, vrees ik voor PvdA in de regering. Gelukkig doet D'66 het niet best, dus Paars is ver weg.
Dan moet de PvdA behoorlijk draaien. En wat dacht je van de HRA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
paars plus
vvd
pvda
groen links
d66
Deze coalitie heeft volgens mij ook voldoede stemmen in de eerste kamer
Over Verdonk heb ik ook veel gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk trouwens dat de piratenpartij ook nog wel eens een zetel binnen kan slepen!
Ik heb echt veel mensen gezien met shirts van de piratenpartij, en heb er veel over gehoord!
Waarom niet?quote:
kan zo 5 zetels verschillen. Niets zeker dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef ShadyLane het volgende:
Hoeveel veranderde er bij andere verkiezingen nog t.o.v. de exitpoll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |