Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:57 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ergens in maart aangifte gedaan bij het belastingkantoor zelf (dat zo'n vent het voor me invult en digitaal verstuurd). Zou iets van 700 euro terugkrijgen....maar nog steeds geen brief en/of geld![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer als je het bij het belastingkantoor zelf hebt laten invullen? Nog meer mensen die nog geen brief hebben ontvangen?
Ik niet hoor, maar dacht dat je zin had in kerst vanwege de kerstmuts.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke niet maar jij wel, je zit duidelijk met smart op kadootjes te wachten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Vincee het volgende:
Afgelopen zaterdag post gekregen dat ik terug krijg.
Vandaag ontvangen
Ik check het al niet meer. Moet er zowiezo staan vandaag en bij mij is het meestal dat geld van de BD er tussen 14u en 15.30u staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef Oliver23 het volgende:
Net even mijn bank (Fortis Bank) gekeken, maar nog geen BD op mijn rekening.
Dagtekening is 22 mei 2010.
Hopen op vanavond!
Ik heb ze net even gebeld om te vragen wat mn status is.....ik krijg 15 juni als het goed is bericht...maar ze mogen nix zeggen over de hoogte van mn (al dan niet) teruggave zo aan de telefoonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef Nizno het volgende:
ik tvp weer even mee, voor de vragen die er zijn onderweg
mede om zeker te weten dat bulbjes het antwoord op haar vraag
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Meestal eerst de brief en dan het geld. Vorige keer kreeg ik het op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik heb ze net even gebeld om te vragen wat mn status is.....ik krijg 15 juni als het goed is bericht...maar ze mogen nix zeggen over de hoogte van mn (al dan niet) teruggave zo aan de telefoon![]()
I wanna knooowww
![]()
Grrr nog 2 weken afwachten of ik idd rond de 700 euro terugkrijg.
Maarja als die vent die de aangifte voor mij heeft ingevuld (bij belastingkantoor zelf) zei dat het 700 was dan zal het wel zo zijn toch? Aangezien hij van de belastingdienst zelf is (hij dacht toen eerst dat ik 80 euro terugkreeg, maar bij het nog ff nacontroleren of alle cijfertjes klopten bleek hij een cijfertje te weinig hebben ingevuld en werd het ineens 700 euro).
En je krijgt altijd eerst de brief en dan pas het geld toch? (tenzij er bij de post iets misgaat dan) Of hoeft dat niet?
Mijne ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Dagtekening 22 mei. Net geld binnen bij ABN!!!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef ozzietukker het volgende:
Jarenlang krijg ik netjes binnen 1maand na 1 april bericht en kan ik bijbetalen.
Dit jaar kan ik veel geld terugkrijgen en opeens zijn ze super traag bij de belastingdienst...
Inderdaad is troep. heb normaal ook nooit last van zweetvoeten maar in die kunstleren schoenen van het uitzendbureau wel. en daardoor zijn die schoenen totaal kapot gegaan van binnen en krijg ik er enorme blaren van. winkel waar ik ben geweest verkoopt erg leuke stevige werkschoenen, ook dameswerkschoenen gelukkig omdat de standaard werkschoenen altijd te breed zijn. helaas was m`n maat er niet, maar ze hebben een paar voor me besteld, kan ze zaterdag ophalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:
KIjk 's aan eindelijk je centjes gekregen !![]()
Spullen die een uitzendburau verstrekt zijn meestal waardeloos.
geen zorgen.... het is nog geen 1 juli.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef kree het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehad, niet eens een brief van de BD.
Terwijl ik het toch optijd heb ingestuurd.
quote:
Hier is het net binnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:54 schreef MOON76 het volgende:
Brief met dagtekenning van 22 mei al een week in het bezit. Het geld helaas nog niet.
03 maart opgestuurd. Mijn bank is ING......
En jij hebt ING dus ook?quote:
Jup, en ook dagtekening 22 meiquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En jij hebt ING dus ook?
Ik heb nog steeds niets... en ook ING.
Ik heb dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekeningnummer nog doorgeven. Maar dat hebben ze nu al 2 weken binnen en nog steeds niets...quote:
Oh, vandaar. De BD kennende kan dat ff durenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik heb dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekeningnummer nog doorgeven. Maar dat hebben ze nu al 2 weken binnen en nog steeds niets...
dat kunnen ze gewoon hoor... geen probleem...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef hondashadow het volgende:
Pfff.... net maar eens gebeld, maar het enige dat ze me konden vertellen is dat ik het op tijd heb ingeleverd en dat ik dus deze maand nog bericht ga krijgen. Dat wist ik natuurlijk zelf ook wel, ik had eigenlijk gehoopt dat ze me vast een datum konden noemen van dagtekening.... helaas!
Nog maar wat meer geduld hebben dus.
als het nog niet in het systeem staat dus niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:13 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
dat kunnen ze gewoon hoor... geen probleem...
Ze kunnen je zelfs zeggen welke datum ze opdracht hebben gegeven tot overmaken
Same herequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef kree het volgende:
5 werkdagen, jij hebt dagtekening 29 mei.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:54 schreef visje83 het volgende:
hier ook ing en nog steeds niks binnen.. Dagtekening 29mei. Bij de ing staat het meestal in de ochtend er op en anders pas de volgende dag weer.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef kree het volgende:
Ik heb dezelfde dagtekening maar een andere ervaring. Of het staat er dezelfde dag op -of een week later.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef visje83 het volgende:
ik weet het 5 werkdagen. Dat zou dus uiterlijk vrijdag zijn bij dagtekening 29mei. Maar normaal héb ik t altijd al lang. Maar wacht geduldig af. Het is al woensdag!
Wat voor dagtekening?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik !
![]()
Extra cash op de bank![]()
* Mag ook wel had teveel belasting betaald over 2009
Dit dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:33 schreef Raifu het volgende:
Vandaag eindelijk een brief binnengehad, dagtekening 15 juni 2010
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik heb ze net even gebeld om te vragen wat mn status is.....ik krijg 15 juni als het goed is bericht...maar ze mogen nix zeggen over de hoogte van mn (al dan niet) teruggave zo aan de telefoon![]()
I wanna knooowww
![]()
Grrr nog 2 weken afwachten of ik idd rond de 700 euro terugkrijg.
Maarja als die vent die de aangifte voor mij heeft ingevuld (bij belastingkantoor zelf) zei dat het 700 was dan zal het wel zo zijn toch? Aangezien hij van de belastingdienst zelf is (hij dacht toen eerst dat ik 80 euro terugkreeg, maar bij het nog ff nacontroleren of alle cijfertjes klopten bleek hij een cijfertje te weinig hebben ingevuld en werd het ineens 700 euro).
En je krijgt altijd eerst de brief en dan pas het geld toch? (tenzij er bij de post iets misgaat dan) Of hoeft dat niet?
iedereen krijgt in princiepe een brief met dagtekening in de toekomst. Om te voorkomen dat als er een postvertraging oid is dat er dan toch nog genoeg tijd is om bezwaar te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:32 schreef bulbjes het volgende:
Ik kreeg vandaag de brief in de bus....met dagtekening 15 juni
ehhh
ehh ok ik dacht dat dagtekening altijd betekende de dag waarop de brief werd gemaakt/ verzonden, maar blijkbaar niet...
Gister zei die vrouw aan de telefoon nog dat ik de 15e juni een brief zou ontvangen, want ze zag staan in haar systeem dat de brief voor mij gedagtekend was op 15 juni (zie mn eigen quote hieronder).
Maar ik neem aan dat ik mn geld nu dus pas rond de 20e juni kan verwachten.....? (gezien de dagtekening van 15 juni en het betalen binnen 5 werkdagen daarna)
EDIT: oh, ik zie dat ik niet de enige ben met een brief met dagtekening in de toekomst![]()
[..]
en nu al op mijn rekening (ING)quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:33 schreef Raifu het volgende:
Vandaag eindelijk een brief binnengehad, dagtekening 15 juni 2010
quote:
Mazzelpikken!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gister post gekregen met dagtekening 15 juni...vandaag gestort. (ING)
Hoe kan dat nou? En diegene met dagtekening 22 Mei en 29 Mei moeten heel lang wachten. Bedankt Belastingdienst!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gister post gekregen met dagtekening 15 juni...vandaag gestort. (ING)
Boeie. ik heb het!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef ReadeRomke het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? En diegene met dagtekening 22 Mei en 29 Mei moeten heel lang wachten. Bedankt Belastingdienst!
Ik heb het ook.. dagtekening 29 Mei.. .Jippie!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Cothen het volgende:
Vandaag ook ontvangen, dagtekeningen 28 mei
Dat is ook rijkelijk te laat dus niet janken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Pfft het volgende:
Ik heb 31 mei opgestuurd en nog geen nieuws gehad.
Iedereen krijgt in principe een brief met dagtekening in de toekomst. Om te voorkomen dat als er een postvertraging oid is dat er dan toch nog genoeg tijd is om bezwaar te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag dagtekening gekregen, staat op de dagtekening 5 juni. En het is vandaag 4. Typfout?
Sorry, vergissing, was een dag voor de deadline, dus 31 maart.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is ook rijkelijk te laat dus niet janken.
Je wil niet weten hoeveel van die belastingconsulenten de boel te laat insturen of een jaar uitstel aanvragem zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen etc. Komt allemaal zeer regelmatig voor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef covie het volgende:
[..]
ik ook niet...
Omdat ik zo ongeduldig ben, word ik gewoon afgestraft volgens mij.
Begin bijna te denken dat degene die het voor ons invult het stiekem toch niet/ te laat verstuurd heeft...
Dan krijg je gewoon voor 1 juli bericht. Even geduld dus nogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Pfft het volgende:
[..]
Sorry, vergissing, was een dag voor de deadline, dus 31 maart.
geen idee waarom ik mei heb getypt
Dat je niet snapt dat er in het weekend niets gebeurd en het er morgen op staat. Jankerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:39 schreef Xebber het volgende:
19 mei: Brief ontvangen met dagtekening 22 Mei.
28 Mei: Nog niks op de rekening, gebeld met de BD. Afgescheept met "Storing, uiterlijk dinsdag op de rekening".
2 Juni: Nog niks op de rekening, gebeld met de BD. Afgescheept met "Storing, uiterlijk vrijdag op de rekening".
5 Juni: Nog niks op de rekening. Brief op de mat: "Hierbij deel ik u mede, dat de negatieve aanslag inkomstenbelasting/premie volksverz. 2009 nummer xxxx.xx.xxx.x.xx Ten bedrage van ¤ x.xxx,00 als volgt is verwerkt, uitbetaald, bla bla. Dagtekening: 1 Juni.
7 Juni, vandaag: Nog niks op de rekening.
Wat klopt er hier in godesnaam niet.
Bij een dagtekening van 22 Mei krijg je 't 2,5 week later?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat er in het weekend niets gebeurd en het er morgen op staat. Jankerd.
Ik had een dagtekening van 15 juni en de 2e stond het erop. Dus op die dagtekening zou ik niet afgaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bij een dagtekening van 22 Mei krijg je 't 2,5 week later?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik had een dagtekening van 15 juni en de 2e stond het erop. Dus op die dagtekening zou ik niet afgaan.
Bron: Belastingdienst.nlquote:Wanneer krijg ik het geld terug dat de Belastingdienst mij in een brief beloofde?
Hebt u een beschikking of aanslag (brief) ontvangen waarin staat dat u geld terugkrijgt? Dan betalen wij u het geld terug rond de datum die op de beschikking of aanslag staat (dagtekening). Wij storten het geld op het bankrekeningnummer dat op de brief staat.
blijkbaar stond er bij de BD nog een aanslag open om te betalen?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
[..]
Bron: Belastingdienst.nl
Ik mag er vanuit gaan dat ze het dan wel rond de dagtekening terugbetalen en niet 2,5 week later. Bovendien werd er door Nizno (Ex-BD-er) hier al meerdere malen gezegd dat uitbetaling plaatsvindt uiterlijk 5 á 6 dagen na dagtekening. Althans, normaal gesproken dan.
Nope, helemaal niks. Ik heb nog nooit een brief gehad van de BD dat ik iets zou moeten betalen. Het bedrag wat op de brief van 5 juni staat, komt verder ook overeen met de brief van 19 mei.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar stond er bij de BD nog een aanslag open om te betalen?
Als ik die brief van 5 juni goed begrijp?
Dan kan het ook wel kloppen dat het langer duurt natuurlijk.........
blijkbaar vond de BD het wel nodig om een verrekening toe te passen met de brief van 5 juni..... Dusquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Ik heb nog nooit een brief gehad van de BD dat ik iets zou moeten betalen. Het bedrag wat op de brief van 5 juni staat, komt verder ook overeen met de brief van 19 mei.
M.i. zou ik het geld dus allang op de rekening moeten hebben.
Ligt niet aan de regio en ga er maar vanuit dat je gewoon een VA krijgt als het voor 2009 is iig.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:18 schreef eugene20 het volgende:
he,
volgens de bd hebben ze me aangifte pas op 4april ontvangen. is het nu wel zo dat ik eerst een voorlopige aanslag krijg of krijg ik nu juist gelijk de difinitive.?
Het gaat om veel geld kan het ook wel hard gebruiken, En legt het mischien ook aan de reggio.? ik zit namelijk zoetermeer. alvast vriendelijk bedankt.
Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ligt niet aan de regio en ga er maar vanuit dat je gewoon een VA krijgt als het voor 2009 is iig.
Indien voor 1 april ingestuurd, voor 1 juli bericht..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?
want ze zegen dat die nog in behandeling is.
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef tsjas het volgende:
Ik heb het gewoon en heb er sprinters goud voor gekocht dus heb er al 15% winst bovenop. Bovendien zat er natuurlijk heffingsrente op van de belastingdienst, dus dat geld is zijn geld dubbel en dwars waard
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben net gebeld door de belastingdienst of ik het geld nou al eens had... nou... nee dus....
Ze ging het nakijken en ook mijn overboeking blijkt in een storing bij de bank te zitten. Hij zou op 3 juni moeten worden overgemaakt maar is er nog niet. Maar het is wel onderweg dus... we wachten geduldig af.
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:34 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben gisteren zelf gebeld door de belastingdienst of ik het geld al binnen heb. Nou, nee dus. Blijkt mijn overboeking ook in een batch met problemen te zitten, want de overboeking stond al voor de 3e. Nu nog steeds niets binnen....
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef buzz1291 het volgende:
Ook net binnen vandaag. Die brief dan, die 10 mille die komen wel, zit er niet echt om verlegen.
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nquote:
Ja onder sprinters > grondstoffen sprinter gold long 888 maar ik ben eruit nu, verwacht dat het meer zakt maar ga niet short, omdat de trend up is. Als je nu inspringt heb je wel winst binnenkort maar ik wil het uiterste eruit en ik verwacht dat het goud nu even iets inzakt voor we weer een slag omhoog gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef The_Dogfather het volgende:
[..]
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?
Grtz
Toch raar dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Ik zou toch denken dat het weekend al ruim voorbij is nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat er in het weekend niets gebeurd en het er morgen op staat. Jankerd.
Omdat je post sneu is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nsmily?
Dus je wacht zelf dik een halve maand met opsturen van je rekeningnummer?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Deze heb ik op 2 juni opgestuurd, maar nog geen reactie gehoord of geld gekregen.
iemand enig idee waarom dit zolang duurt?
en hoelang ik nog moet wachten:(
Wat is uw vraag?quote:
Nee, dat weten we niet. En hoe lang het nog gaat duren kunnen wij ook niet inschatten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 22 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Deze heb ik op 2 juni opgestuurd, maar nog geen reactie gehoord of geld gekregen.
omdat ik toen het formulier van hun heb gekregen waar ik mijn rekening nummer op moest invullen,
dit was ook wat ik moest doen volgens de mevrouw aan de telefoon.
Ga je het nu elke dag vragen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef tektek89 het volgende:
ook niemand anders die zijn rekeningnummer moest doorgeven?
hoelang moest je daarna nog wachten?
Bedankt.
Zevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef tektek89 het volgende:
ook niemand anders die zijn rekeningnummer moest doorgeven?
hoelang moest je daarna nog wachten?
Bedankt.
Ja, ja en ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef clautje30 het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag een brief binnen gehad met daarin 'u ontvangt geen voorlopige aanslag' Nadat ik uw aangifte heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
Nou heb ik hem voor het eerst zelf ingevuld, dus ben eigelijk een beetje bang dat ik iets verkeerd heb ingevuld..
Mijn vraag is: als de inspecteur na het controleren vaststelt dat ik iets verkeerd heb ingevuld (kunnen ze dat zien?) en dat ik nog geld terug krijg, krijg ik daar dan ook bericht van??
groetjes, Clau
Waarom denk je dat je iets verkeerd hebt ingevuld dan? Er zijn genoeg mensen die deze brief krijgen, die krijg je als er een aanslag opgelegd zou moeten worden die rond nul uitkomt (iig onder de aanslaggrens).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef clautje30 het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag een brief binnen gehad met daarin 'u ontvangt geen voorlopige aanslag' Nadat ik uw aangifte heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
Nou heb ik hem voor het eerst zelf ingevuld, dus ben eigelijk een beetje bang dat ik iets verkeerd heb ingevuld..
Mijn vraag is: als de inspecteur na het controleren vaststelt dat ik iets verkeerd heb ingevuld (kunnen ze dat zien?) en dat ik nog geld terug krijg, krijg ik daar dan ook bericht van??
groetjes, Clau
Bij mij duurde het nog 3 weken na ontvangst van mijn rekeningnummerquote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Volgens mij verschilt het ook een beetje of de werkgever de belasting op orde heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb 1000 euro terug gekregen. Heel 2009 gewoon gewerkt. Geen huis ofzo.
Mijn studerende vriendin is ook mijn fiscaal partner,
maar zij moet 700 betalen. Ze had alleen een paar maanden een bijbaan en verdiende 10% van mijn salaris in 2009.
Hoe kan dit?
Heb je niet al 1700 euro gekregen via een voorlopige teruggaaf in het jaar zelf?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef hondashadow het volgende:
Bah!
Nu heb ik eindelijk het geld ontvangen en de dag daarna de brief, is het dik 1700 euro minder dan ik verwachtte op basis van de aangifte. De brief maar doorgestuurd aan mijn belastingadviseur, eens kijken waar dat verschil in zit...
neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, ik heb vandaag ook eindelijk centjes ontvangen van de blauwe-enveloppendienst, maar bij de betaling op mijn bank staat "JUN-DEC NR". Ik ben vorig jaar in juni technisch gezien van werkgever gewisseld, van het uzb naar de inlener. Betekent dit jun-dec dat het voor de periode jun-dec is, en ik dat van jan-jun nog moet krijgen?
Bezwaarschriftje maken (als er inderdaad meer is ingehouden dan dat de fiscus denkt). Wel vreemd trouwens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef NoktetMort het volgende:
Ik heb geen teruggave; ingehouden volgens bel. dienst: 1622,- terwijl er bij mij is ingehouden: 1748,- ....... en ik moest betalen: 1735,-
Nu moet ik dus 115 euro lappen :/ Terwijl zij degenen zijn die het niet op orde hebben.
Wel alles goed ingevuld? Niet ergens bij een bepaald inkomen de loonheffing vergeten in te vullen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef NoktetMort het volgende:
Ik heb geen teruggave; ingehouden volgens bel. dienst: 1622,- terwijl er bij mij is ingehouden: 1748,- ....... en ik moest betalen: 1735,-
Nu moet ik dus 115 euro lappen :/ Terwijl zij degenen zijn die het niet op orde hebben.
Zeker zoekgeraakt bij de post, zou me niks verbazen tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb inmiddels al een week of 3 mijn geld maar nog geen blauwe brief.
Niet goed geschoven in het aangifteprogramma...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb 1000 euro terug gekregen. Heel 2009 gewoon gewerkt. Geen huis ofzo.
Mijn studerende vriendin is ook mijn fiscaal partner,
maar zij moet 700 betalen. Ze had alleen een paar maanden een bijbaan en verdiende 10% van mijn salaris in 2009.
Hoe kan dit?
Gewoon even bellen, kunnen ze je zo vertellen of ie uberhaupt binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb nog steeds niks, ook al heb ik de aangifte voor 1 april verstuurd.
Heb ik inderdaad maar eens gedaan vandaag. De aangifte is idd niet aangekomen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon even bellen, kunnen ze je zo vertellen of ie uberhaupt binnen is gekomen.
is dat laatste een vraag?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef eugene20 het volgende:
he allemaal.
ik heb vandaag gebeld met de bd en ze zijden dan me aangifte goedgekeurd is alleen dat ze hem niet kunnen verzenden vanwege mijn adres, ik had volgens hun geen adres.:S dus ik naar de gemeente en scheen dat ik uitgeschreven was. maar niemand wist hoe:S BEETJE VAAG. maar moes een brief naar de bd schijven dat ik weer ingeschreven ben op het adres.
ze kon alleen niet zeggen hoelaang het ging duren:S maar word het geld nu ook niet gestuurd./
EN HOELANG GAAT DIT ONGV DUREN.
als zij niet kunnen zeggen hoe lang het nog gaat duren.. waarom zou ik dan mijn glazen bol onder het stof vandaan willen halen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef eugene20 het volgende:
[..]
ja
rare vraag dan.?
wil het gewoon even weten.
dit is geen toezendadres kwestie.. maar een GBA kwestie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef DrMarten het volgende:
toezendadres wijzigen staat 3 weken voor volgens mij.
Dagtekening 22 juni. Ook het geld nog niet binnen. Vanmorgen met de BD gebeld. De dame in kwestie kon niet veel meer vertellen dan dat ze niet al mijn gegevens kon inzien. Doorverwezen naar het regiokantoor, die me terug zullen bellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef Yeahyh het volgende:
Iemand z'n cash met dagtekening 22 juni al ontvangen ? .. Belde de bd en zeiden dat er 10 werkdagen kunnen zitte tussen dagtekening en storten .
Ok... We houden elkaar wel op de hoogte..... Ook nieuwsgierig naar andere 'avonturen' uiteraard....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:03 schreef Yeahyh het volgende:
En hij meldde nog dat alle uitbetalingen in het algemeen vertraging
hadden opgelopen.
Dus sowieso iedereen beetje meer geduld hebben :p
ja dat klopt het gaat om een gba om dat ik hellemaal geen adres meer had, ze zijden wel dat het best snel geregeld word. vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is geen toezendadres kwestie.. maar een GBA kwestie.
vanuit het GBA wordt het ééns per maand/ of twee keer per maand naar alle instanties doorgegeven. Dus het blijft afwachten wanneer je je geld kunt verwachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef eugene20 het volgende:
[..]
ja dat klopt het gaat om een gba om dat ik hellemaal geen adres meer had, ze zijden wel dat het best snel geregeld word. vandaar de vraag.
Ik heb nu een aangetekende brief naar de b.d gestuurt met daarin me adres gegevens ze zijden dat het dan ongv 3weken duurt klopt dat.?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanuit het GBA wordt het ééns per maand/ of twee keer per maand naar alle instanties doorgegeven. Dus het blijft afwachten wanneer je je geld kunt verwachten.
Heb je al gebeld of ze je aangifte wel ontvangen hebben? Ze hadden die van mij ook niet gekregen terwijl ik 'm toch echt had verzondenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb je al gebeld of ze je aangifte wel ontvangen hebben? Ze hadden die van mij ook niet gekregen terwijl ik 'm toch echt had verzonden
Dat valt dus weer mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Tamashii het volgende:
Omg, ik had gister voor het laatst gekeken... Heb ik het nu binnen!!!
met die brief doet de BD niets...quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ik heb nu een aangetekende brief naar de b.d gestuurt met daarin me adres gegevens ze zijden dat het dan ongv 3weken duurt klopt dat.?
kan het namelijk nu wel goed gebruiken.
groetjes
Met die brief kan iig het toezendadres aangepast worden. Dat duurt 3 weken. Woonadres gaat idd via de GBAquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die brief doet de BD niets...
Het moet in het GBA goed staan... dus gemeente.. En die hebben het binnen.. dus wachten op de bureaucratie.
kickert!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef ManAtWork het volgende:
Zo, ik krijg 22 oktober al de definitieve aanslag voor 2009! En ik de aangifte op 11 juni 2010 ingediend.
Zo snel heb ik nog nooit een definitieve aanslag gekregen.![]()
* ManAtWork gaat direct maar even weer kijken welke jaren in de middeling meegenomen moeten worden.
(En ja, ik ben me bewust van het feit dat ik het topic heb gekickt.)
Hey lekker ding! Lang niet gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
kickert!!!
En ik heb de def ook al een dikke week in huis.
uiteraard, zo braaf ben ik welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Lang niet gezien.![]()
Maar jij hebt vast voor 1 april aangifte gedaan of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |