Ik heb ook dagtekening 22 mei en ben ook nog aan het wachten. Het geld komt als het komt, ik neem aan dat dit tegenwoordig vrijwel volledig geautomatiseerd verwerkt wordt dus al bel je elke dag, het gaat er toch niet sneller van op je rekening staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef julia26almere het volgende:
Nog zo'n figuur wat het blijkbaar nodig vind bijdehand te doen!!!
Bij deze ik heb 2 keer gebeld de eerste keer ging het om een wijziging en toen werd me gelijk medegedeeld dat de dagtekening 22 mei zou zijn zonder te vragen!!!
Vandaag dus alleen maar gebeld om te vragen of deze mevrouw gelijk had!!
Dus waar zeik je over!!
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat je anders tot eind juni in de rats zou zitten of je überhaupt wel iets kreeg en er dan topics geopend zouden worden met: 'Kunnen ze niet eerder laten weten of je nog wat terugkrijgt ofzo!?!' opmerkingen.
bedragen die nog komen over 2009 worden gewoon in 1 keer uitbetaald. Dus niet verspreid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Hier ook nog maar even dan.
Ik krijg elke maand van de Belastingdienst de voorlopige teruggaaf. Over 2009 krijg ik aan de hand van de IB Aangifte 2009 ook nog een redelijk bedrag terug. Ik heb 28 april ofzo aangifte gedaan.
Is het zo dat ik dit geld wel in één keer kan verwachten ergens de komende maand, of gaan ze dat bij op de voorlopige teruggaaf zetten en krijg ik dat verspreid over de komende maanden dit jaar?
weet niet van wie je dit hebt gehoord, maar het klopt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef wolferl het volgende:
Ik hoorde van iemand dat het pas eind juni word gestort.
Mocht dat zo wezen is het wel mooi klote.
Maar waarom dan een brief sturen met dagtekening 22 mei
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).quote:U ontvangt geen voorlopige aanslag
U heeft onlangs een aangifte gedaan.
De gegevens die u daarin heeft vermeld, leiden ertoe dat u geen voorlopige aanslag krijgt.
Nadat ik uw aangifte 2009 heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag. Bij het vaststellen van deze aanslag kan ik afwijken van gegevens die u hier heeft verstrekt. Als ik afwijk van de aangifte, krijgt u hierover bericht.
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:27 schreef Verbal het volgende:
Vandaag bericht van mijn vrouw en mij (samen opgegeven). Mijn vrouw krijgt haar teruggave. Dagtekening is 22 mei.
En ik krijg geen voorlopige aanslag...![]()
![]()
![]()
[..]
WTF??? Wat is dit goddomme voor kolder. Voel me ineens een halve oplichter, terwijl ik niks anders heb gedaan dan mijn loongegevens invullen. Ik heb één baan, geen auto van de zaak, geen eigen huis, geen nevenwerkzaamheden, geen schulden. Helemaal niks.... Had bij uitrekenen ook 0,0 tegoed (alleen mijn vrouw krijgt geld terug).
Wat is hier aan de hand? (ga sowieso morgen bellen met de belastingtelefoon voor uitleg, maar misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft? Door die toon word ik nogal nerveus, terwijl ik in mijn ogen niks raars heb gedaan.
HELLUP
V.
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef karnie het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Samen met vriendin aangifte gedaan als fiscaal partner.
Mijzelf op nul gezet en mijn vriendin het bedrag terug laten krijgen.
Ik kreeg daarom ook dezelfde brief als jij.
Niks aan de hand verder hoor
je had jezelf beter op 42 (nu 50 trouwens) betalen kunnen zetten. Dan had je eega dat bedrag extra gekregen en onder de 42 (nu 50 dus) hoef jij niet te betalen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, ik heb mezelf niet zozeer op nul gezet, het was gewoon nulEn mijn eega heeft door omstandigheden een jaar geen inkomen gehad, dus die kreeg de algemene heffingskorting nog.
Maar dan hoef ik mij geen zorgen te maken. Dank.
V.
Dat dus, alleen gisteren de brief gekregenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef mrfool het volgende:
Vandaag brief ontvangen met dagtekening 22 erop. Nog niks op rekening (rabo)
officieel zou het naar het adres gaan wat op moment van uitrollen je GBA adres is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Naar welk adres wordt de brief gestuurd? Ikben onlangs verhuisd, maar wanneer een oudere peildatum gebruikt wordt (zoals met de stemkaarten), zou het nog wel eens op mijn oude adres kunnen komen.
Overigens ook geen probleem, maar vroeg het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |