Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:57 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ergens in maart aangifte gedaan bij het belastingkantoor zelf (dat zo'n vent het voor me invult en digitaal verstuurd). Zou iets van 700 euro terugkrijgen....maar nog steeds geen brief en/of geld![]()
![]()
Hoelang duurt het ongeveer als je het bij het belastingkantoor zelf hebt laten invullen? Nog meer mensen die nog geen brief hebben ontvangen?
Ik niet hoor, maar dacht dat je zin had in kerst vanwege de kerstmuts.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ikke niet maar jij wel, je zit duidelijk met smart op kadootjes te wachten.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Vincee het volgende:
Afgelopen zaterdag post gekregen dat ik terug krijg.
Vandaag ontvangen
Ik check het al niet meer. Moet er zowiezo staan vandaag en bij mij is het meestal dat geld van de BD er tussen 14u en 15.30u staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef Oliver23 het volgende:
Net even mijn bank (Fortis Bank) gekeken, maar nog geen BD op mijn rekening.
Dagtekening is 22 mei 2010.
Hopen op vanavond!
Ik heb ze net even gebeld om te vragen wat mn status is.....ik krijg 15 juni als het goed is bericht...maar ze mogen nix zeggen over de hoogte van mn (al dan niet) teruggave zo aan de telefoonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef Nizno het volgende:
ik tvp weer even mee, voor de vragen die er zijn onderweg
mede om zeker te weten dat bulbjes het antwoord op haar vraag
[..]
Het maakt geen verschil door wie het is ingevuld. Als ze het opgestuurd hebben op moment dat jij er bij was zul je ook een bewijs van verzending hebben en krijg je gewoon voor 1 juli bericht.
Meestal eerst de brief en dan het geld. Vorige keer kreeg ik het op dezelfde dag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik heb ze net even gebeld om te vragen wat mn status is.....ik krijg 15 juni als het goed is bericht...maar ze mogen nix zeggen over de hoogte van mn (al dan niet) teruggave zo aan de telefoon![]()
I wanna knooowww
![]()
Grrr nog 2 weken afwachten of ik idd rond de 700 euro terugkrijg.
Maarja als die vent die de aangifte voor mij heeft ingevuld (bij belastingkantoor zelf) zei dat het 700 was dan zal het wel zo zijn toch? Aangezien hij van de belastingdienst zelf is (hij dacht toen eerst dat ik 80 euro terugkreeg, maar bij het nog ff nacontroleren of alle cijfertjes klopten bleek hij een cijfertje te weinig hebben ingevuld en werd het ineens 700 euro).
En je krijgt altijd eerst de brief en dan pas het geld toch? (tenzij er bij de post iets misgaat dan) Of hoeft dat niet?
Mijne ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Dagtekening 22 mei. Net geld binnen bij ABN!!!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef ozzietukker het volgende:
Jarenlang krijg ik netjes binnen 1maand na 1 april bericht en kan ik bijbetalen.
Dit jaar kan ik veel geld terugkrijgen en opeens zijn ze super traag bij de belastingdienst...
Inderdaad is troep. heb normaal ook nooit last van zweetvoeten maar in die kunstleren schoenen van het uitzendbureau wel. en daardoor zijn die schoenen totaal kapot gegaan van binnen en krijg ik er enorme blaren van. winkel waar ik ben geweest verkoopt erg leuke stevige werkschoenen, ook dameswerkschoenen gelukkig omdat de standaard werkschoenen altijd te breed zijn. helaas was m`n maat er niet, maar ze hebben een paar voor me besteld, kan ze zaterdag ophalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:
KIjk 's aan eindelijk je centjes gekregen !![]()
Spullen die een uitzendburau verstrekt zijn meestal waardeloos.
geen zorgen.... het is nog geen 1 juli.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef kree het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehad, niet eens een brief van de BD.
Terwijl ik het toch optijd heb ingestuurd.
quote:
Hier is het net binnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:54 schreef MOON76 het volgende:
Brief met dagtekenning van 22 mei al een week in het bezit. Het geld helaas nog niet.
03 maart opgestuurd. Mijn bank is ING......
En jij hebt ING dus ook?quote:
Jup, en ook dagtekening 22 meiquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En jij hebt ING dus ook?
Ik heb nog steeds niets... en ook ING.
Ik heb dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekeningnummer nog doorgeven. Maar dat hebben ze nu al 2 weken binnen en nog steeds niets...quote:
Oh, vandaar. De BD kennende kan dat ff durenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik heb dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekeningnummer nog doorgeven. Maar dat hebben ze nu al 2 weken binnen en nog steeds niets...
dat kunnen ze gewoon hoor... geen probleem...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef hondashadow het volgende:
Pfff.... net maar eens gebeld, maar het enige dat ze me konden vertellen is dat ik het op tijd heb ingeleverd en dat ik dus deze maand nog bericht ga krijgen. Dat wist ik natuurlijk zelf ook wel, ik had eigenlijk gehoopt dat ze me vast een datum konden noemen van dagtekening.... helaas!
Nog maar wat meer geduld hebben dus.
als het nog niet in het systeem staat dus niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:13 schreef zwolle83 het volgende:
[..]
dat kunnen ze gewoon hoor... geen probleem...
Ze kunnen je zelfs zeggen welke datum ze opdracht hebben gegeven tot overmaken
Same herequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef kree het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gehad, niet eens een brief van de BD.
Terwijl ik het toch optijd heb ingestuurd.
5 werkdagen, jij hebt dagtekening 29 mei.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:54 schreef visje83 het volgende:
hier ook ing en nog steeds niks binnen.. Dagtekening 29mei. Bij de ing staat het meestal in de ochtend er op en anders pas de volgende dag weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |