Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ligt niet aan de regio en ga er maar vanuit dat je gewoon een VA krijgt als het voor 2009 is iig.
Indien voor 1 april ingestuurd, voor 1 juli bericht..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?
want ze zegen dat die nog in behandeling is.
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef tsjas het volgende:
Ik heb het gewoon en heb er sprinters goud voor gekocht dus heb er al 15% winst bovenop. Bovendien zat er natuurlijk heffingsrente op van de belastingdienst, dus dat geld is zijn geld dubbel en dwars waard
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben net gebeld door de belastingdienst of ik het geld nou al eens had... nou... nee dus....
Ze ging het nakijken en ook mijn overboeking blijkt in een storing bij de bank te zitten. Hij zou op 3 juni moeten worden overgemaakt maar is er nog niet. Maar het is wel onderweg dus... we wachten geduldig af.
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:34 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben gisteren zelf gebeld door de belastingdienst of ik het geld al binnen heb. Nou, nee dus. Blijkt mijn overboeking ook in een batch met problemen te zitten, want de overboeking stond al voor de 3e. Nu nog steeds niets binnen....
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef buzz1291 het volgende:
Ook net binnen vandaag. Die brief dan, die 10 mille die komen wel, zit er niet echt om verlegen.
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nquote:
Ja onder sprinters > grondstoffen sprinter gold long 888 maar ik ben eruit nu, verwacht dat het meer zakt maar ga niet short, omdat de trend up is. Als je nu inspringt heb je wel winst binnenkort maar ik wil het uiterste eruit en ik verwacht dat het goud nu even iets inzakt voor we weer een slag omhoog gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef The_Dogfather het volgende:
[..]
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?
Grtz
Toch raar dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Ik zou toch denken dat het weekend al ruim voorbij is nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat er in het weekend niets gebeurd en het er morgen op staat. Jankerd.
Omdat je post sneu is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nsmily?
Dus je wacht zelf dik een halve maand met opsturen van je rekeningnummer?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Deze heb ik op 2 juni opgestuurd, maar nog geen reactie gehoord of geld gekregen.
iemand enig idee waarom dit zolang duurt?
en hoelang ik nog moet wachten:(
Wat is uw vraag?quote:
Nee, dat weten we niet. En hoe lang het nog gaat duren kunnen wij ook niet inschatten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 22 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Deze heb ik op 2 juni opgestuurd, maar nog geen reactie gehoord of geld gekregen.
omdat ik toen het formulier van hun heb gekregen waar ik mijn rekening nummer op moest invullen,
dit was ook wat ik moest doen volgens de mevrouw aan de telefoon.
Ga je het nu elke dag vragen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef tektek89 het volgende:
ook niemand anders die zijn rekeningnummer moest doorgeven?
hoelang moest je daarna nog wachten?
Bedankt.
Zevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef tektek89 het volgende:
ook niemand anders die zijn rekeningnummer moest doorgeven?
hoelang moest je daarna nog wachten?
Bedankt.
Ja, ja en ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef clautje30 het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag een brief binnen gehad met daarin 'u ontvangt geen voorlopige aanslag' Nadat ik uw aangifte heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
Nou heb ik hem voor het eerst zelf ingevuld, dus ben eigelijk een beetje bang dat ik iets verkeerd heb ingevuld..
Mijn vraag is: als de inspecteur na het controleren vaststelt dat ik iets verkeerd heb ingevuld (kunnen ze dat zien?) en dat ik nog geld terug krijg, krijg ik daar dan ook bericht van??
groetjes, Clau
Waarom denk je dat je iets verkeerd hebt ingevuld dan? Er zijn genoeg mensen die deze brief krijgen, die krijg je als er een aanslag opgelegd zou moeten worden die rond nul uitkomt (iig onder de aanslaggrens).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef clautje30 het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb vandaag een brief binnen gehad met daarin 'u ontvangt geen voorlopige aanslag' Nadat ik uw aangifte heb gecontroleerd, ontvangt u een definitieve aanslag.
Nou heb ik hem voor het eerst zelf ingevuld, dus ben eigelijk een beetje bang dat ik iets verkeerd heb ingevuld..
Mijn vraag is: als de inspecteur na het controleren vaststelt dat ik iets verkeerd heb ingevuld (kunnen ze dat zien?) en dat ik nog geld terug krijg, krijg ik daar dan ook bericht van??
groetjes, Clau
Bij mij duurde het nog 3 weken na ontvangst van mijn rekeningnummerquote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef tektek89 het volgende:
dagtekening 15 mei, maar ik moest mijn rekening nummer doorgeven,
Volgens mij verschilt het ook een beetje of de werkgever de belasting op orde heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb 1000 euro terug gekregen. Heel 2009 gewoon gewerkt. Geen huis ofzo.
Mijn studerende vriendin is ook mijn fiscaal partner,
maar zij moet 700 betalen. Ze had alleen een paar maanden een bijbaan en verdiende 10% van mijn salaris in 2009.
Hoe kan dit?
Heb je niet al 1700 euro gekregen via een voorlopige teruggaaf in het jaar zelf?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef hondashadow het volgende:
Bah!
Nu heb ik eindelijk het geld ontvangen en de dag daarna de brief, is het dik 1700 euro minder dan ik verwachtte op basis van de aangifte. De brief maar doorgestuurd aan mijn belastingadviseur, eens kijken waar dat verschil in zit...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |