Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ligt niet aan de regio en ga er maar vanuit dat je gewoon een VA krijgt als het voor 2009 is iig.
Indien voor 1 april ingestuurd, voor 1 juli bericht..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef eugene20 het volgende:
[..]
Ja maar wanneer ontvang ik ding ongv. mijn va .?
want ze zegen dat die nog in behandeling is.
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef tsjas het volgende:
Ik heb het gewoon en heb er sprinters goud voor gekocht dus heb er al 15% winst bovenop. Bovendien zat er natuurlijk heffingsrente op van de belastingdienst, dus dat geld is zijn geld dubbel en dwars waard
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben net gebeld door de belastingdienst of ik het geld nou al eens had... nou... nee dus....
Ze ging het nakijken en ook mijn overboeking blijkt in een storing bij de bank te zitten. Hij zou op 3 juni moeten worden overgemaakt maar is er nog niet. Maar het is wel onderweg dus... we wachten geduldig af.
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:34 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben gisteren zelf gebeld door de belastingdienst of ik het geld al binnen heb. Nou, nee dus. Blijkt mijn overboeking ook in een batch met problemen te zitten, want de overboeking stond al voor de 3e. Nu nog steeds niets binnen....
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
het twee keer typen zorgt er voor dat het sneller gaat ofzo?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef buzz1291 het volgende:
Ook net binnen vandaag. Die brief dan, die 10 mille die komen wel, zit er niet echt om verlegen.
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nquote:
Ja onder sprinters > grondstoffen sprinter gold long 888 maar ik ben eruit nu, verwacht dat het meer zakt maar ga niet short, omdat de trend up is. Als je nu inspringt heb je wel winst binnenkort maar ik wil het uiterste eruit en ik verwacht dat het goud nu even iets inzakt voor we weer een slag omhoog gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:36 schreef The_Dogfather het volgende:
[..]
kan ik deze sprinters ook bij binckbank aanschaffen?
Grtz
Toch raar dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Ik zou toch denken dat het weekend al ruim voorbij is nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat je niet snapt dat er in het weekend niets gebeurd en het er morgen op staat. Jankerd.
Omdat je post sneu is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hé droeftoeter, waarom moet je me quoten met alleen zo'nsmily?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |