neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, ik heb vandaag ook eindelijk centjes ontvangen van de blauwe-enveloppendienst, maar bij de betaling op mijn bank staat "JUN-DEC NR". Ik ben vorig jaar in juni technisch gezien van werkgever gewisseld, van het uzb naar de inlener. Betekent dit jun-dec dat het voor de periode jun-dec is, en ik dat van jan-jun nog moet krijgen?
Bezwaarschriftje maken (als er inderdaad meer is ingehouden dan dat de fiscus denkt). Wel vreemd trouwens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef NoktetMort het volgende:
Ik heb geen teruggave; ingehouden volgens bel. dienst: 1622,- terwijl er bij mij is ingehouden: 1748,- ....... en ik moest betalen: 1735,-
Nu moet ik dus 115 euro lappen :/ Terwijl zij degenen zijn die het niet op orde hebben.
Wel alles goed ingevuld? Niet ergens bij een bepaald inkomen de loonheffing vergeten in te vullen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef NoktetMort het volgende:
Ik heb geen teruggave; ingehouden volgens bel. dienst: 1622,- terwijl er bij mij is ingehouden: 1748,- ....... en ik moest betalen: 1735,-
Nu moet ik dus 115 euro lappen :/ Terwijl zij degenen zijn die het niet op orde hebben.
Zeker zoekgeraakt bij de post, zou me niks verbazen tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb inmiddels al een week of 3 mijn geld maar nog geen blauwe brief.
Niet goed geschoven in het aangifteprogramma...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef mighty_myte het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb 1000 euro terug gekregen. Heel 2009 gewoon gewerkt. Geen huis ofzo.
Mijn studerende vriendin is ook mijn fiscaal partner,
maar zij moet 700 betalen. Ze had alleen een paar maanden een bijbaan en verdiende 10% van mijn salaris in 2009.
Hoe kan dit?
Gewoon even bellen, kunnen ze je zo vertellen of ie uberhaupt binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb nog steeds niks, ook al heb ik de aangifte voor 1 april verstuurd.
Heb ik inderdaad maar eens gedaan vandaag. De aangifte is idd niet aangekomen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon even bellen, kunnen ze je zo vertellen of ie uberhaupt binnen is gekomen.
is dat laatste een vraag?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef eugene20 het volgende:
he allemaal.
ik heb vandaag gebeld met de bd en ze zijden dan me aangifte goedgekeurd is alleen dat ze hem niet kunnen verzenden vanwege mijn adres, ik had volgens hun geen adres.:S dus ik naar de gemeente en scheen dat ik uitgeschreven was. maar niemand wist hoe:S BEETJE VAAG. maar moes een brief naar de bd schijven dat ik weer ingeschreven ben op het adres.
ze kon alleen niet zeggen hoelaang het ging duren:S maar word het geld nu ook niet gestuurd./
EN HOELANG GAAT DIT ONGV DUREN.
als zij niet kunnen zeggen hoe lang het nog gaat duren.. waarom zou ik dan mijn glazen bol onder het stof vandaan willen halen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef eugene20 het volgende:
[..]
ja
rare vraag dan.?
wil het gewoon even weten.
dit is geen toezendadres kwestie.. maar een GBA kwestie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef DrMarten het volgende:
toezendadres wijzigen staat 3 weken voor volgens mij.
Dagtekening 22 juni. Ook het geld nog niet binnen. Vanmorgen met de BD gebeld. De dame in kwestie kon niet veel meer vertellen dan dat ze niet al mijn gegevens kon inzien. Doorverwezen naar het regiokantoor, die me terug zullen bellen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:35 schreef Yeahyh het volgende:
Iemand z'n cash met dagtekening 22 juni al ontvangen ? .. Belde de bd en zeiden dat er 10 werkdagen kunnen zitte tussen dagtekening en storten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |