Wie de aars ben jijquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Dan moeten ze eens luisteren naar jou, jij zit vol met wijsheden.
quote:
quote:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ha-ha.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef Dalando het volgende:
volgende die dit topic opent, open het met de titel: sluit dit topic nou ns niet!
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef DeLuna het volgende:
HOI'OlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Dat doe je goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb gewoon 2 telefoons in 2 dagen versleten
Kwootfaalquote:
Ja maar ik heb ook niks bijzonders gedaan ofzo. Gewoon kapot. Ik laat nooit wat vallen ofzo.quote:
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook niks bijzonders gedaan ofzo. Gewoon kapot. Ik laat nooit wat vallen ofzo.
ervaring?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoonquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoon
Ja maar ik ben jou niet en ik heb die telefoon gewoon nog nooit laten vallenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoon
Medicijnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net op RTL dat deze week een slechte week is voor hooikoortsmensen.
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb zegquote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net op RTL dat deze week een slechte week is voor hooikoortsmensen.
Ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb zeg
Lijkt me wel erg, hooikoortsquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Anders had deze week een nog slechtere week geworden dan dat ie nu al is.
Zolang je medicijnen werken merk je er weinig van, maar anders is het vrij vervelend inderdaad.quote:
beetje moeiig doorgaansquote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen heb ik het idee dat ik me daar ook niet altijd veel beter van voel.
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Renesite het volgende:
[TK] Imac 24" + wireless keyboard, magic mouse 4gig geheugen
Ikke wil ikke wil
IIIHIIIK WIIIHIIILquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.
Ja, precies.quote:
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.quote:
Niet.quote:
Boksen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.
Want ik heb soms last dat ik mijn frustratie niet kwijt kan.
Waarvan heb je frustraties? Of vraag ik nou naar prive dingen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.
Want ik heb soms last dat ik mijn frustratie niet kwijt kan.
Te privé voor FOK!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvan heb je frustraties? Of vraag ik nou naar prive dingen?
Je kunt ook gewoon trainen, zonder wedstrijden te boksen. Dat werkt echt hoorquote:
Ja, weet ik. Maar ik weet niet... Het zou me erg goed doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon trainen, zonder wedstrijden te boksen. Dat werkt echt hoor.
Kan ook. Alleen is dat meer individueel dus mja, ja ik zou dan liever boksenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik weet niet... Het zou me erg goed doen.
Ik ga denk ik gewoon weer beginnen met fitnessen.
mountainbiken..quote:
Ik hou van individueel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ook. Alleen is dat meer individueel dus mja, ja ik zou dan liever boksen.
Ja, vooral als je in de stad woont...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mountainbiken..
af en toe eens lekker raggen op je bike helpt best wel weet ik.
Ja, dan wel ja. Als ik meot afreageren, heel ff ergens op afreageren, en dan gewoon met iemand wat doen. Gewoon en bezig zijn, en toch praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van individueel.
Gewoon de knop op 0 zetten en lekker bezig zijn zonder te moeten denken.
Dan is fitness ideaal, je doet je ding met je gedachten gefocust op waar je mee bezig bent en klaar.
Daarna heb je een leeg en voldaan gevoel.
mwah, daarvoor werkte fittnes niet bij mij, ik zat me altijd te vervelen tijdens cardio trainingen en spier trainingen XDquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van individueel.
Gewoon de knop op 0 zetten en lekker bezig zijn zonder te moeten denken.
Dan is fitness ideaal, je doet je ding met je gedachten gefocust op waar je mee bezig bent en klaar.
Daarna heb je een leeg en voldaan gevoel.
Precies, maar dat deed ik ook met fitness. Gewoon je ding doen en tussendoor even met een aantal mensen kletsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja. Als ik meot afreageren, heel ff ergens op afreageren, en dan gewoon met iemand wat doen. Gewoon en bezig zijn, en toch praten.
dude, ik woon in Delfzijl. Weet jij hoe heuvelachtig het hier wel niet is?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, vooral als je in de stad woont...
Dat werkt dus niet echt.
Zo heeft ieder zijn ding.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, daarvoor werkte fittnes niet bij mij, ik zat me altijd te vervelen tijdens cardio trainingen en spier trainingen XD
Mountainbiken helpt bij mij dan wel weer, ben je meer bezig met techniek en ideale lijn, de ondergrond etc etc.
Als je er mensen kent, dan kan het wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, maar dat deed ik ook met fitness. Gewoon je ding doen en tussendoor even met een aantal mensen kletsen.
Maar als je hier in Utrecht 3 seconde niet oplet, zit je onder een auto of bus.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dude, ik woon in Delfzijl. Weet jij hoe heuvelachtig het hier wel niet is?![]()
Enige wat ik hier kan doen is een beetje de dijk op en neer crossen...
Gewoon een beetje tegen iedereen aankletsen, er is altijd wel iemand die reageert.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er mensen kent, dan kan het wel ja.
Mwa, nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat echt goed oplucht is eens goed ruzie maken met iemand.
Daar komen mijn frustraties juist vandaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
Ligt eraan of diegene er tegen kanquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er mensen kent, dan kan het wel ja.
Ja, die mensen moet je je niets van aantrekken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)
Brede boys irriteren vind ik juist wel grappigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)
heb jij wel eens met de auto in hartje Groningen gereden? als je niet oplet heb je, in de tijd dat je het centrum dwars door kunt rijden, minstens 10 fietsen onder je auto... En dat is een stukje van misschien 1 km.. XDquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je hier in Utrecht 3 seconde niet oplet, zit je onder een auto of bus.
Nee, want te ver hier vandaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb jij wel eens met de auto in hartje Groningen gereden? als je niet oplet heb je, in de tijd dat je het centrum dwars door kunt rijden, minstens 10 fietsen onder je auto... En dat is een stukje van misschien 1 km.. XD
Trouwens, in Utrecht heb je toch de Utrechtse heuvelrug? schijnen ze erg mooie mtb routes te hebben..
Ja, dat heb ik ook wel eens. Alleen weet ik bij ik het wel, en bij wie ik het niet kan doenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik barst altijd gewoon uit en daarna voel ik me kei schuldig en maak ik het weer goed.
Totdat je een dumbell tegen je kop aan hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Brede boys irriteren vind ik juist wel grappig
Ik normaal ook, maar soms vergeet ik het wel eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens. Alleen weet ik bij ik het wel, en bij wie ik het niet kan doen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde hier naar een spotschool maar toen brandde hij af.
Ik spot jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Maar dat is allemaal aan de andere kant van Utrecht voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Marco001 het volgende:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/kaart-nederland/routes-utrecht en dan naar Lagevuursche, dat is een route die ik graasg nog eens wil rijden.
En ik ga niet naar een andere want die zijn veel duurder of 18+quote:
18+ ?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ik ga niet naar een andere want die zijn veel duurder of 18+![]()
ah, jij zit meer in de buurt van Schoorl? hebben ze ook toffe routesquote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar soms vergeet ik het wel eens.
Aan de kant van Nieuwegein zegmaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah, jij zit meer in de buurt van Schoorl? hebben ze ook toffe routes
daar hebben ze een gigantisch lange route: 3.3 km XDquote:
Is bij ons ook, ze schijnen te denken dat 17jarige rond gaan rennen en gaan schreeuwen ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
18+ sportscholen heb ik nog nooit van gehoord.
Dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ja, maar om nou elke keer hetzelfde stuk te mtb'enquote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
daar hebben ze een gigantisch lange route: 3.3 km XD
Nee ik ook niet, maar ik werd naar de jongerenvariant gestuurd. Maar die is wel mooi duur en er lopen rare types rondquote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
18+ sportscholen heb ik nog nooit van gehoord.
Hmm. Vreemd. Bij die van mij is er wel eens kinderfitnessquote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is bij ons ook, ze schijnen te denken dat 17jarige rond gaan rennen en gaan schreeuwen ofzo.
Jaloersquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef mstr het volgende:
Wij hebben ook een sportschool met sauna's en zonnebanken enzo.
Hier eenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef mstr het volgende:
Wij hebben ook een sportschool met sauna's en zonnebanken enzo.
Dat is er daar ook, maar dat zijn dan 2 dagen in de week onder begeleiding in een groep vol met kleintjes. Als ik ga fitnessen wil ik dat juist ook gewoon in rust doen en niet met van die schreeuwende kutkinderen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Vreemd. Bij die van mij is er wel eens kinderfitness.
Ja, goed. Met kinderen is wel iets andersquote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is er daar ook, maar dat zijn dan 2 dagen in de week onder begeleiding in een groep vol met kleintjes. Als ik ga fitnessen wil ik dat juist ook gewoon in rust doen en niet met van die schreeuwende kutkinderen.
WTF. Hier was die afgebrande 18,95quote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef mstr het volgende:
Rond de 50 euro per maand.
En dat is excl. zonnebank.
Ja bij de andere mag ook gewoon iedereen, zolang je je maar gedraagt. Maar het is me nu even het geld niet waard. Belachelijk duur.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, goed. Met kinderen is wel iets anders. Maar ik bedoel ik ga al twee jaar, toen was ik 15. En heb ik nog nooit gezeik o.i.d. gehad.
Onbeperkt fitnessen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik betaal 15 euro. Normaal betaal je hier voor alleen fitnessen 25 euro. Die losse meuk erbij is echt fucking duur. Een trilplaat is 60 euro per 2 maanden.
quote:
Pff.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Marco001 het volgende:
hier was het 20 euro per maand onbeperkt..
En dan kreeg ik ook nog 50% krting via werk dus 10tje per maand..
Trouwens, ik krijg nu ook 50% korting als ik zou gaan fitnessen dankzij mijn zorverzekering
WTFFFFFquote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
kan je beter rondjes om je huis rennen, en 20 keer je monitor op en neer tillen
Mja, dan is het niet echt rendabel nee. Ik ga atm 4 keer per week.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben.
Vond het een beetje duur voor 2x in de week.
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben.
Vond het een beetje duur voor 2x in de week.
Moet jij daarvoor betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50
Ik zit te denken aan die tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mja, dan is het niet echt rendabel nee. Ik ga atm 4 keer per week.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50
Nou, dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, neem mij dan mee, jij gaat al op vakantie
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan die tijd
Handdoek mee, flesje water. En dan als je weer thuis komt voelen je spieren helemaal opgepompt en voelt het net alsof er een ei aan de binnenkant van je elleboog zit als je je armen buigt
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor nietsquote:
Betaalt een voetballer van Ajax ook om in de ArenA te mogen voetballen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, gratis zwemmen doe je maar in de dichtstbijzijnde plas
Ik ging een hele tijd 3x in de week en op gegeven moment 2x in de week.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik train twee dagen rustig, en de andere twee dagen echt voluit. Dat is echt vet inderdaad
.
Nee, maar dat is een proquote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor niets.
[..]
Betaalt een voetballer van Ajax ook om in de ArenA te mogen voetballen?
maarmaarmaar, het moet, je zou het meisje tot jóuw meisje makenquote:
Iets met ruzie enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
maarmaarmaar, het moet, je zou het meisje tot jóuw meisje maken
Ja maar die zwemt bij PSV. Da's een heel ander verhaal, die hebben geld zat. Wij zijn een gewone vereniging, dus met contributiequote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor niets.
dat zuigtquote:
Luna zwemt ook hoog.quote:
Hmm. Jammerquote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar die zwemt bij PSV. Da's een heel ander verhaal, die hebben geld zat. Wij zijn een gewone vereniging, dus met contributie
begrijpelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Maar genoeg info zo open en bloot hier.
Doe ze de groeten!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen weer eens paar uurtjes chillen in de muziekzaak in Apeldoorn
Vorige keer toen ik daar kwam werd ik wel herkendquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen, kennen we niet.
Dit is de orginele Amsterdahmse taal, zonder behkakte RRRRrr, maah ouwerwets normaal!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Hyman het volgende:
Geniaal nummer, en je leert er ook nog Amsterdams van lullen
Je daalt in waardering.quote:
Utrecht heeft ook altijd moeite met kennen en kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen, kennen we niet.
De meeste ermeloërs met na en naarquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook altijd moeite met kennen en kunnen.
Alles mis met steden groter dan Harderwijkquote:
Oh, dus jij gaat morgen niet naar Amersfoort?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alles mis met steden groter dan Harderwijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat morgen niet naar Apeldoorn?
Pwn, maar ik ga naar Apeldoorn omdat Feedback daar toevallig zit.quote:
Die zit ook in Utrecht.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pwn, maar ik ga naar Apeldoorn omdat Feedback daar toevallig zit.
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Stiekem deed ik het gewoon voor mn postaantal
Apeldoorn is fijner, mooier basmateriaal. En je kan voor de deur parkeren zonder te betalen.quote:
Dat wordt hier lastig inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apeldoorn is fijner, mooier basmateriaal. En je kan voor de deur parkeren zonder te betalen.
Kusje erop?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Kanker zeg, en ik dacht nog wel dat ik die aardig had gemaakt.
Juist, ben er een keer geweest maar voor basgitaren kan ik net zo goed naar Apeldoorn gaan.quote:
Au.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen 3,7 en 4,5 gebaseerd op een score van 22 uit 63 punten
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ben één keer in die winkel geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, ben er een keer geweest maar voor basgitaren kan ik net zo goed naar Apeldoorn gaan.
Hé, die zou op iemand kunnen slaan die ik ken.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Life could be simple, but you never fail to complicate it every single time!
Voor dat geld kun je ook een tweedehands bastop kopen. Kun je naast tillen ook nog eens muziek makenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef mstr het volgende:
http://onedayfly.nl/
Over een setje dumbles gesproken
Wat moet jij in een muziekzaak?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, ben één keer in die winkel geweest.
Ik ken dat soort mensen ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Hé, die zou op iemand kunnen slaan die ik ken.
Ik moest een kabel hebben voor iets, al weet ik niet meer waarvoor hij was of wat voor een kabel het was.quote:
Sst, ik wilde het al niet over mijzelf zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen ook.
Volgensmij ben ik zelf ook zo iemand. Maar daar oordeel ik niet over.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
Die Lena van het songfestival is wel fucking knap
Ik dacht dat je het over iemand anders had.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Sst, ik wilde het al niet over mijzelf zeggen.
Ja, zowel over mij als over iemand anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over iemand anders had.
Kabels genoeg iigquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moest een kabel hebben voor iets, al weet ik niet meer waarvoor hij was of wat voor een kabel het was.Het had in elk geval met muziek/geluid te maken.
Misschien is het wel zo handig inderdaad. Al heb je anders wel weer een dag wat te doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kabels genoeg iig.. Moet niet vergeten morgen paar korte kabeltjes mee te nemen.
Ik had die verlengkabel ook nog gekregen, maar daar heb ik niets aan zolang ik em niet achter mn dashboard kan doenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kabels genoeg iig.. Moet niet vergeten morgen paar korte kabeltjes mee te nemen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, zowel over mij als over iemand anders.
Is dat een verzoek om hulp?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had die verlengkabel ook nog gekregen, maar daar heb ik niets aan zolang ik em niet achter mn dashboard kan doen
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Damn, wat voel ik me kanker nu. En het fucking laatste examen ook...
Nee, want dat gaat niet zeg ik netquote:
Mja, zit ook wat in.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat niet zeg ik net, er zit schijnbaar dus toch geen aux ingang aan de achterkant
Ga weg manquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?... En waarvoor had je die kabel ook alweer?
Je werkt meer elektronica in dat ding dan wat er origineel in zatquote:Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet nu maar een klein stukje kabel
Van de laptop naar de aux ingang
En die moet op natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Niet meer aan denken johquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Maar, net nog ff nagekeken of ik wat gemist heb qua telling, maar ik moet concluderen dat ik echt tering veel fout heb.
Ja, kweeniequote:
Mja, als het een 4 is, mag ik lekker in de vakantie nog gaan lerenquote:
Scheelt dat ik hier meestal de boodschappen doe en ik geen bier drinkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Bij wie moet je dan wezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
forum@fok.nl , maar liever naar een van de moderators van PUB.quote:
Jaman, ik maak vast kansquote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
onze fristiman wat doen ze.quote:
Hij is geen pub mod, slimmerdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
rene, bij deze dan mijn sollicitatie.
Of wil je ook mijn c.v. zien?
Ontslaanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onze fristiman wat doen ze.
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik maak toch geen kans.. Ik ben veel te alto voor pub
nee, maar wel een modquote:
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
Nee, dat is Yvonne. Die schudt met haar tieten bij voordeur.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Nee gek, allemaal onzin achter de schermenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Krijg ik reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
yeey..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Biogarde en ik hou van hobbies.
In het dagelijks leven woon ik zelfstandig in een opvanghuis voor heroïnehoeren.
Verder heb ik heel veel met PUB, want ik was er zelf ook zoeen.
Met Bio geen spijt, geen berouw, maak me blauw.
Waarom mail ik jullie hier?
remlof drinkt veel bier.
Groetjes,
Biogarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |