Wie de aars ben jijquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:22 schreef Myraela het volgende:
Dan moeten ze eens luisteren naar jou, jij zit vol met wijsheden.
quote:
quote:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ha-ha.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef Dalando het volgende:
volgende die dit topic opent, open het met de titel: sluit dit topic nou ns niet!
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef DeLuna het volgende:
HOI'OlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:
Dat doe je goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb gewoon 2 telefoons in 2 dagen versleten
Kwootfaalquote:
Ja maar ik heb ook niks bijzonders gedaan ofzo. Gewoon kapot. Ik laat nooit wat vallen ofzo.quote:
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook niks bijzonders gedaan ofzo. Gewoon kapot. Ik laat nooit wat vallen ofzo.
ervaring?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoonquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoon
Ja maar ik ben jou niet en ik heb die telefoon gewoon nog nooit laten vallenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, niet 2 in 2 dagen maar ik stond wel met een strak gezicht aan de balie van de Primafoon
Medicijnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net op RTL dat deze week een slechte week is voor hooikoortsmensen.
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb zegquote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor net op RTL dat deze week een slechte week is voor hooikoortsmensen.
Ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen hooikoorts heb zeg
Lijkt me wel erg, hooikoortsquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Anders had deze week een nog slechtere week geworden dan dat ie nu al is.
Zolang je medicijnen werken merk je er weinig van, maar anders is het vrij vervelend inderdaad.quote:
beetje moeiig doorgaansquote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen heb ik het idee dat ik me daar ook niet altijd veel beter van voel.
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Renesite het volgende:
[TK] Imac 24" + wireless keyboard, magic mouse 4gig geheugen
Ikke wil ikke wil
IIIHIIIK WIIIHIIILquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne staat al bij mijn moeders vriend die er vast photoshop en alles opzet voor me.
Ja, precies.quote:
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.quote:
Niet.quote:
Boksen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.
Want ik heb soms last dat ik mijn frustratie niet kwijt kan.
Waarvan heb je frustraties? Of vraag ik nou naar prive dingen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet echt zorgen dat ik iets ga vinden voor afleiding.
Want ik heb soms last dat ik mijn frustratie niet kwijt kan.
Te privé voor FOK!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvan heb je frustraties? Of vraag ik nou naar prive dingen?
Je kunt ook gewoon trainen, zonder wedstrijden te boksen. Dat werkt echt hoorquote:
Ja, weet ik. Maar ik weet niet... Het zou me erg goed doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon trainen, zonder wedstrijden te boksen. Dat werkt echt hoor.
Kan ook. Alleen is dat meer individueel dus mja, ja ik zou dan liever boksenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik weet niet... Het zou me erg goed doen.
Ik ga denk ik gewoon weer beginnen met fitnessen.
mountainbiken..quote:
Ik hou van individueel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ook. Alleen is dat meer individueel dus mja, ja ik zou dan liever boksen.
Ja, vooral als je in de stad woont...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mountainbiken..
af en toe eens lekker raggen op je bike helpt best wel weet ik.
Ja, dan wel ja. Als ik meot afreageren, heel ff ergens op afreageren, en dan gewoon met iemand wat doen. Gewoon en bezig zijn, en toch praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van individueel.
Gewoon de knop op 0 zetten en lekker bezig zijn zonder te moeten denken.
Dan is fitness ideaal, je doet je ding met je gedachten gefocust op waar je mee bezig bent en klaar.
Daarna heb je een leeg en voldaan gevoel.
mwah, daarvoor werkte fittnes niet bij mij, ik zat me altijd te vervelen tijdens cardio trainingen en spier trainingen XDquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou van individueel.
Gewoon de knop op 0 zetten en lekker bezig zijn zonder te moeten denken.
Dan is fitness ideaal, je doet je ding met je gedachten gefocust op waar je mee bezig bent en klaar.
Daarna heb je een leeg en voldaan gevoel.
Precies, maar dat deed ik ook met fitness. Gewoon je ding doen en tussendoor even met een aantal mensen kletsen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja. Als ik meot afreageren, heel ff ergens op afreageren, en dan gewoon met iemand wat doen. Gewoon en bezig zijn, en toch praten.
dude, ik woon in Delfzijl. Weet jij hoe heuvelachtig het hier wel niet is?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, vooral als je in de stad woont...
Dat werkt dus niet echt.
Zo heeft ieder zijn ding.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, daarvoor werkte fittnes niet bij mij, ik zat me altijd te vervelen tijdens cardio trainingen en spier trainingen XD
Mountainbiken helpt bij mij dan wel weer, ben je meer bezig met techniek en ideale lijn, de ondergrond etc etc.
Als je er mensen kent, dan kan het wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, maar dat deed ik ook met fitness. Gewoon je ding doen en tussendoor even met een aantal mensen kletsen.
Maar als je hier in Utrecht 3 seconde niet oplet, zit je onder een auto of bus.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dude, ik woon in Delfzijl. Weet jij hoe heuvelachtig het hier wel niet is?![]()
Enige wat ik hier kan doen is een beetje de dijk op en neer crossen...
Gewoon een beetje tegen iedereen aankletsen, er is altijd wel iemand die reageert.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er mensen kent, dan kan het wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |