Mwa, nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat echt goed oplucht is eens goed ruzie maken met iemand.
Daar komen mijn frustraties juist vandaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
Ligt eraan of diegene er tegen kanquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er mensen kent, dan kan het wel ja.
Ja, die mensen moet je je niets van aantrekken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)
Brede boys irriteren vind ik juist wel grappigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah dan wel, maar over het algemeen vind ik het sportschool volk niet echt tof... helemaal sommige types die ik wel eens in de ftnessbus heb niet..(ish buslijn van sportschool in Wagenborgen naar NS Delfzijl)
heb jij wel eens met de auto in hartje Groningen gereden? als je niet oplet heb je, in de tijd dat je het centrum dwars door kunt rijden, minstens 10 fietsen onder je auto... En dat is een stukje van misschien 1 km.. XDquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je hier in Utrecht 3 seconde niet oplet, zit je onder een auto of bus.
Nee, want te ver hier vandaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb jij wel eens met de auto in hartje Groningen gereden? als je niet oplet heb je, in de tijd dat je het centrum dwars door kunt rijden, minstens 10 fietsen onder je auto... En dat is een stukje van misschien 1 km.. XD
Trouwens, in Utrecht heb je toch de Utrechtse heuvelrug? schijnen ze erg mooie mtb routes te hebben..
Ja, dat heb ik ook wel eens. Alleen weet ik bij ik het wel, en bij wie ik het niet kan doenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik barst altijd gewoon uit en daarna voel ik me kei schuldig en maak ik het weer goed.
Totdat je een dumbell tegen je kop aan hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Brede boys irriteren vind ik juist wel grappig
Ik normaal ook, maar soms vergeet ik het wel eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens. Alleen weet ik bij ik het wel, en bij wie ik het niet kan doen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde hier naar een spotschool maar toen brandde hij af.
Ik spot jou.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde hier naar een spotschool maar toen brandde hij af.
Maar dat is allemaal aan de andere kant van Utrecht voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef Marco001 het volgende:
http://www.mtbroutes.nl/index.php/kaart-nederland/routes-utrecht en dan naar Lagevuursche, dat is een route die ik graasg nog eens wil rijden.
En ik ga niet naar een andere want die zijn veel duurder of 18+quote:
18+ ?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ik ga niet naar een andere want die zijn veel duurder of 18+![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |