Jaman, ik maak vast kansquote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
onze fristiman wat doen ze.quote:
Hij is geen pub mod, slimmerdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
rene, bij deze dan mijn sollicitatie.
Of wil je ook mijn c.v. zien?
Ontslaanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onze fristiman wat doen ze.
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik maak toch geen kans.. Ik ben veel te alto voor pub
nee, maar wel een modquote:
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
Nee, dat is Yvonne. Die schudt met haar tieten bij voordeur.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Nee gek, allemaal onzin achter de schermenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Krijg ik reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
yeey..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Biogarde en ik hou van hobbies.
In het dagelijks leven woon ik zelfstandig in een opvanghuis voor heroïnehoeren.
Verder heb ik heel veel met PUB, want ik was er zelf ook zoeen.
Met Bio geen spijt, geen berouw, maak me blauw.
Waarom mail ik jullie hier?
remlof drinkt veel bier.
Groetjes,
Biogarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |