Is dat een verzoek om hulp?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had die verlengkabel ook nog gekregen, maar daar heb ik niets aan zolang ik em niet achter mn dashboard kan doen
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Damn, wat voel ik me kanker nu. En het fucking laatste examen ook...
Nee, want dat gaat niet zeg ik netquote:
Mja, zit ook wat in.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat niet zeg ik net, er zit schijnbaar dus toch geen aux ingang aan de achterkant
Ga weg manquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?... En waarvoor had je die kabel ook alweer?
Je werkt meer elektronica in dat ding dan wat er origineel in zatquote:Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet nu maar een klein stukje kabel
Van de laptop naar de aux ingang
En die moet op natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Niet meer aan denken johquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Maar, net nog ff nagekeken of ik wat gemist heb qua telling, maar ik moet concluderen dat ik echt tering veel fout heb.
Ja, kweeniequote:
Mja, als het een 4 is, mag ik lekker in de vakantie nog gaan lerenquote:
Scheelt dat ik hier meestal de boodschappen doe en ik geen bier drinkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Bij wie moet je dan wezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
forum@fok.nl , maar liever naar een van de moderators van PUB.quote:
Jaman, ik maak vast kansquote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
onze fristiman wat doen ze.quote:
Hij is geen pub mod, slimmerdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
rene, bij deze dan mijn sollicitatie.
Of wil je ook mijn c.v. zien?
Ontslaanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onze fristiman wat doen ze.
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik maak toch geen kans.. Ik ben veel te alto voor pub
nee, maar wel een modquote:
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
Nee, dat is Yvonne. Die schudt met haar tieten bij voordeur.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Nee gek, allemaal onzin achter de schermenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mod's frontoffice waren...
Krijg ik reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:!
[..]
Het is een backoffice functie, dat betekend een bureaubaan!
yeey..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Biogarde en ik hou van hobbies.
In het dagelijks leven woon ik zelfstandig in een opvanghuis voor heroïnehoeren.
Verder heb ik heel veel met PUB, want ik was er zelf ook zoeen.
Met Bio geen spijt, geen berouw, maak me blauw.
Waarom mail ik jullie hier?
remlof drinkt veel bier.
Groetjes,
Biogarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |