Is dat een verzoek om hulp?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had die verlengkabel ook nog gekregen, maar daar heb ik niets aan zolang ik em niet achter mn dashboard kan doen
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
Damn, wat voel ik me kanker nu. En het fucking laatste examen ook...
Nee, want dat gaat niet zeg ik netquote:
Mja, zit ook wat in.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Niks meer aan te doen. Lekker bier drinken nu.
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat niet zeg ik net, er zit schijnbaar dus toch geen aux ingang aan de achterkant
Ga weg manquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
BUUURN!! Word dus nieuwe headunit?... En waarvoor had je die kabel ook alweer?
Je werkt meer elektronica in dat ding dan wat er origineel in zatquote:Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga weg man, je ziet nu maar een klein stukje kabel
Van de laptop naar de aux ingang
En die moet op natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Niet meer aan denken johquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:
Maar, net nog ff nagekeken of ik wat gemist heb qua telling, maar ik moet concluderen dat ik echt tering veel fout heb.
Ja, kweeniequote:
Mja, als het een 4 is, mag ik lekker in de vakantie nog gaan lerenquote:
Scheelt dat ik hier meestal de boodschappen doe en ik geen bier drinkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn vader heeft verdorie weer een krat grolsch gekocht
Bij wie moet je dan wezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
Of jullie allemaal even willen solliciteren voor de middenkaderfunctie teamleider sector pubers en tieners.
forum@fok.nl , maar liever naar een van de moderators van PUB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |