Juist, ben er een keer geweest maar voor basgitaren kan ik net zo goed naar Apeldoorn gaan.quote:
Au.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen 3,7 en 4,5 gebaseerd op een score van 22 uit 63 punten
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ben één keer in die winkel geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, ben er een keer geweest maar voor basgitaren kan ik net zo goed naar Apeldoorn gaan.
Hé, die zou op iemand kunnen slaan die ik ken.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Life could be simple, but you never fail to complicate it every single time!
Voor dat geld kun je ook een tweedehands bastop kopen. Kun je naast tillen ook nog eens muziek makenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef mstr het volgende:
http://onedayfly.nl/
Over een setje dumbles gesproken
Wat moet jij in een muziekzaak?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, ben één keer in die winkel geweest.
Ik ken dat soort mensen ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Hé, die zou op iemand kunnen slaan die ik ken.
Ik moest een kabel hebben voor iets, al weet ik niet meer waarvoor hij was of wat voor een kabel het was.quote:
Sst, ik wilde het al niet over mijzelf zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken dat soort mensen ook.
Volgensmij ben ik zelf ook zo iemand. Maar daar oordeel ik niet over.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
Die Lena van het songfestival is wel fucking knap
Ik dacht dat je het over iemand anders had.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Sst, ik wilde het al niet over mijzelf zeggen.
Ja, zowel over mij als over iemand anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over iemand anders had.
Kabels genoeg iigquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moest een kabel hebben voor iets, al weet ik niet meer waarvoor hij was of wat voor een kabel het was.Het had in elk geval met muziek/geluid te maken.
Misschien is het wel zo handig inderdaad. Al heb je anders wel weer een dag wat te doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kabels genoeg iig.. Moet niet vergeten morgen paar korte kabeltjes mee te nemen.
Ik had die verlengkabel ook nog gekregen, maar daar heb ik niets aan zolang ik em niet achter mn dashboard kan doenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kabels genoeg iig.. Moet niet vergeten morgen paar korte kabeltjes mee te nemen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, zowel over mij als over iemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |