quote:
Pff.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Marco001 het volgende:
hier was het 20 euro per maand onbeperkt..
En dan kreeg ik ook nog 50% krting via werk dus 10tje per maand..
Trouwens, ik krijg nu ook 50% korting als ik zou gaan fitnessen dankzij mijn zorverzekering
WTFFFFFquote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
kan je beter rondjes om je huis rennen, en 20 keer je monitor op en neer tillen
Mja, dan is het niet echt rendabel nee. Ik ga atm 4 keer per week.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben.
Vond het een beetje duur voor 2x in de week.
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben.
Vond het een beetje duur voor 2x in de week.
Moet jij daarvoor betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50
Ik zit te denken aan die tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mja, dan is het niet echt rendabel nee. Ik ga atm 4 keer per week.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, ik zwem 7x in de week en het is maar 27,50
Nou, dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, neem mij dan mee, jij gaat al op vakantie
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan die tijd
Handdoek mee, flesje water. En dan als je weer thuis komt voelen je spieren helemaal opgepompt en voelt het net alsof er een ei aan de binnenkant van je elleboog zit als je je armen buigt
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor nietsquote:
Betaalt een voetballer van Ajax ook om in de ArenA te mogen voetballen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, gratis zwemmen doe je maar in de dichtstbijzijnde plas
Ik ging een hele tijd 3x in de week en op gegeven moment 2x in de week.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik train twee dagen rustig, en de andere twee dagen echt voluit. Dat is echt vet inderdaad
.
Nee, maar dat is een proquote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor niets.
[..]
Betaalt een voetballer van Ajax ook om in de ArenA te mogen voetballen?
maarmaarmaar, het moet, je zou het meisje tot jóuw meisje makenquote:
Iets met ruzie enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
maarmaarmaar, het moet, je zou het meisje tot jóuw meisje maken
Ja maar die zwemt bij PSV. Da's een heel ander verhaal, die hebben geld zat. Wij zijn een gewone vereniging, dus met contributiequote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh? Die gast waar ik het laatst over had die ook zo hoog zwom, die zwemt voor niets.
dat zuigtquote:
Luna zwemt ook hoog.quote:
Hmm. Jammerquote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar die zwemt bij PSV. Da's een heel ander verhaal, die hebben geld zat. Wij zijn een gewone vereniging, dus met contributie
begrijpelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Maar genoeg info zo open en bloot hier.
Doe ze de groeten!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen weer eens paar uurtjes chillen in de muziekzaak in Apeldoorn
Vorige keer toen ik daar kwam werd ik wel herkendquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het verschil tussen kennen kannen kunnen, kennen we niet.
Dit is de orginele Amsterdahmse taal, zonder behkakte RRRRrr, maah ouwerwets normaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |